Jump to content

Tauri kiegek


Waycrest
 Share

Recommended Posts

Figyu már TT! Most már ezt fogjuk játszani örökre hogy 22192313321823432 évet kell majd várnunk minden kiegre? A faszomat verjem már a kurva fületekbe. Ha nem tudtok haladni a kiegekkel akkor inkább töröljétek a szervert, magas ez neketek. Nincs kedvünk reménykedni ebben a szarban. Kurva dátumot meg a főoldalon közölt infókat akarunk. Bocs hogy ilyen vulgárisan fogalmaztam de kurvára megérdemlitek mert csicska szarok vagytok. A WotLK is mire volt jó? A kutya se játszik rajta....

  • Like 3
  • LUL 2
  • Angry 1
  • Picard Facepalm 1
  • Putin Approves 2
  • Kappa 1
  • Roll Safe 1
  • Woah 3
  • PogChamp 1
Link to comment
Share on other sites

A kérdés jogos, még ha nem is türelmetlen mindenki ennyire...

  • Like 1
  • Feels Bad Man 1
Link to comment
Share on other sites

Sajnos tökéletesen értem a frusztrációd, még ha ennyire vulgáris és bántó is a megfogalmazás.

Az a probléma, hogy a privát szerverek fejlesztése wotlk-val kb megszűnt. Senki nem ír cata, mop, wod, legion stb privát szervereket, nincs opensource-ban semmi. Mindent nekünk kell megcsinálni, ez hatalmas munka. Cata/mop-ot is mi írtuk teljesen kb 0-ról. Legionnel is ez a helyzet. Amik vannak  wotlk fölötti szerverek, azok olyan állapotban is vannak.... Olyan állapotban már mi is rég elindíthattuk volna. De az auto-attack-oló mobok / autocomplete questek egy idő után eléggé el tudják venni az emberek kedvét a játéktól, ahogy ezt a többi privát szerver is tükrözi, amik "magas contenten" vannak. Én írnék szívesen dátumot, de mindig közbe jön valami akadály, ami napokat/heteket visz el.
Mondok egy példát:

Bejött legionbe egy új feature, ami lényegében a random enchantment továbbfejlesztett változata. Sehol nincs megírva rendesen és én adtam volna rá 1 hetet hogy kész lesz, de mindennek utána kellet nézni, sehol semmi dokumentáció róla, és végül >1 hónap volt megírni.

Mondok egy másik példát:

Nekünk minden official patchnél a fejlesztőeszközeinket hozzá kell igazítani ahhoz, ami nem kevés idő. Most pl szerda-péntek napi 14 órát dolgoztam, hogy meglegyen, ez is 3 nap mínusz. (Ez most kivételesen nagyon gyorsan megvolt, általában 1 hetet vesz igénybe)

Van egy leakelt forrásunk egy másik privát szerverről, amiben konkrétan a játékos spelljeinek nagy része meg sincs írva, meg kb semmi. Még is rohadt sokan játszottak rajta, azóta már jól kiürült az is, nem hiába.

WoTLK is legion project része, akármilyen hihetetlen. A timewalking dungeonok/raidek miatt, minden dungeon/raid újra lett írva, tesztelve lett. Ez nagy segítség, hisz a contentjében sokkal jobban kijönnek a hibák, emellett még bevételt is hozott nekünk, ergo dupla haszon.

Tehát összegezve:
 - Nem szeretnénk szart kiadni a kezünkből
 - Ha már látjuk az egészet, hogy kezd összeállni, akkor lesz dátum is.
 - Igen, minél nagyobb expansiont csinálunk annál több idő lesz megcsinálni.
 - Ami jelenleg kész van legionből, az régen a seggünk alá volt tolva, de ilyen már nincs cata óta.

Türelmeteket kérjük, hamarosan bővebb tájékoztatást adunk a legion állapotával.

  • Like 3
  • Love 2
  • Thanks 2
  • Woah 1
Link to comment
Share on other sites

Engem csak egy dolog zavar.

A priority order.

 

Laikus szemmel:

Cata ---> Mop ---> legion + wod lvling ---> time walking

És nem pedig Cata ---> Mop ---> time walking ---> legion

 

Mintha pre-MoP úgy indult volna el, hogy Soo kész van.

  • Picard Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Másképp gondolkodunk, programozóként az a szempont, hogy az alap legyen stabil.

A régi content hozzá tartozik, hogy normális/üthető legyen.

De nem csak kizárólag timewalking miatt készült wotlk. Nagyon sok alaprendszert érintő hibát javítottunk vele.

A példád sajnos nem fedi le a valóságot, mert Timewalking már wodtól van, és abban is biztos vagyok, hogy hatalmas "sírás" lenne, ha nem lenne bent a kezdetektől.

De fejlesztési szempontból nagyon sok érvet tudok felhozni wotlk mellet, a legfontosabb ebből: Kicsit "pihenni" tudunk a nagy hajrá előtt. A nagy előnye, hogy a dolgok többsége már nyitott könyv, és nem kellet hónapokat eltölteni a researchcsel, csak lehetett "darálni" a dolgokat. Ilyet nem nagyon csináltunk Cata óta, nagyon kemény, és unalmas volt mindennek utánanézni, így egy kis "megpihenés" után talán gyorsabban is tudunk haladni legionnel, és nem fásulunk bele az első bugreport után. (Legionnél még kevesebb dolog van dokumentálva.) 

Szóval számunkra a WotLK egy nagy holiday volt, aminek nagyon sok hasznos vonzata van/volt (Ebből mindenki profitált.).

De már a Legion a prio, és daráljuk is rendesen :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

+ Nagyon sokan acsizták a régi contentet, és azért jelentős része szar volt a WotLK raideknek, ICC is valamikor már elkészül, aztán backport, mert olyan bugok vannak az instában live realmeken amitől üthetetlen.

Az a helyzet, hogy van egy csomó dolog, amit nem tudunk elkerülni, mert vagy a következő X évben folyamatosan szükség lesz rá, vagy már fél éve kész kéne lennie, vagy egyszerűen a playerek iszonyatosan igénylik. Tökéletes példa amúgy a WoD garrison, ami olyan, hogy oké, az épületes/plotos dolgot blizz nem hasznosította újra, de a többit majdnem mindet igen, és azok Legionhöz is kellenek - egy részük azonnal, egy részük később. Viszont nem azt csináljuk, hogy akkor JayD összebassza két perc alatt mondjuk a mission table-t, hanem megírja az egész garrison rendszert egyhuzamban, hogy a WoD garrison is működjön, mert egyrészt ott a legkényelmesebb tesztelni a garrison fícsöröket valszeg, minden egy helyen van, másrészt eléggé ikonikus ahhoz, hogy legyen rá player igény, harmadrészt pedig totál fölösleges halogatni.

Mindig, MINDIG iszonyatosan jó érzés amúgy, amikor nekiülsz megírni valami komolyabbat, és rájössz, hogy előtted már valaki felépítette neked a nehezét, és a kis spelled/mobod/mapod alapvető viselkedése az jó, csak néhány kapcsolót át kell állítanod hogy az adott helyzetnek megfelelő legyen. Most, amíg alphában lesz a Legion, nagyon sok ilyen alapozás lesz (pl. a spellcastok kezelését Chris többször is átírta egy warri spell miatt), és némelyik alapozó munka lehet, hogy fölöslegesnek tűnik a playerek szerint (pl. mert jelenleg csak apró/cosmetic gondot okoz), de down the line 7.2 content környékén lehet, hogy iszonyatosan fog neki örülni valaki, aki épp egy bosst fejleszt. És fun fact, a WotLK fejlesztés során is több olyan dolog előjött, ami akár Legionhöz megalapoz dolgokat.

Azt tehát, hogy a WotLK contentet helyrerakjuk, nem úsztuk volna meg, max. halogatni lehetett, viszont jó volt, hogy még egy darabig a playerek részéről is jelentős igény mutatkozott rá, és bár valóban volt munka, ami csak arra ment rá, hogy legyen egy WotLK szerver, összességében a WotLK-ba fektetett erőforrásoknak kisebb hányada ilyen """""elpazarolt""""" munka, mint azt a legtöbb player gondolja.

Link to comment
Share on other sites

1, Azért ennek az újra csináljuk a dolgoknak nem annyira pozitív a az eredménye. Sok cosmetic jellegű előny mellett, vannak hibák amiket érintetlenül hagyott(pl swp kalec cata első hónapjai óta üthetetlen, mivel nem jön a portál) vagy épp elrontott  (pl a sporeggar repu, vagy a catás snake eye "hús" dropből való eltüntetése, az achihoz meg legyen kreatív az ember)

2, A wod garrisont Higi csinálta (a stream csodája) és napokig görcsölt vele külön külön mindkét frakcióéval

3,Felnőttek már, nem  kell őket ennyire  babusgatni  mert  a munkamorált aláássa, téged meg köpködnek érte, vagy rámenve a témára tovább provokálnak, hogy még többet köpködhessenek.

4, Egy dolog, hogy te is kivettél  egy részt a munkából, de ez a megcsináltuk gondolatmenet egész máshogy érződik ha Chris  vagy ha  ép te jelented be. Amit ő ír az hír, amit te az dicsekvés és az egyszeri pistike azt veszi le belőle te vagy az fontos személy akit zaklathat a problémáival. Magyarán  neked is jobb ha szerény maradsz mint a többiek, a helyett hogy folyton villogni próbálsz. ;)

  • Picard Facepalm 1
  • PogChamp 1
Link to comment
Share on other sites

Engem nagyon megijeszt az hogy egy kecskének 666 bejegyzése van.

666.png

Link to comment
Share on other sites

3 órája, Waycrest írta:

WoD-ig egy amolyan pre patch elő nyitás lehetetlen? 

Jórészt igen, a class spelleknek a fele nem működik, a bg-ket blizz teljesen átírta, a procrendszert is úgy meg kellett babrálni, hogy most tuti nem működik legionben egy rakás boss spell, és amúgy mellesleg semmi garancia nincs rá, hogy bármilyen MoP endgame content élvezhető lenne Legion spellekkel és class balance mellett.

De volt olyan, hogy a questes areatriggerek sem működtek, mert ANNYI borzalmasan sok dolog változott. Ez kb. a panda intro questet tette teljesíthetetlenné első körben.

 

És még a usereknek is kényelmetlen lenne, mert MINDENKINEK át kéne állnia az új Launcherre, és a Launchernek is van egyrészt pár bugja, másrészt hiányzik róla egy certificate, amit a járvány alatt elég... nehézkes lett volna kiváltani, és még így is hosszadalmas lesz.

És még tudok pár dologra gondolni, ami sokkal időigényesebb, és user élmény szempontjából relatíve fontos, de nem igazán "alap" dolog, ezért nem az alpha alatt foglalkozunk vele, és ezeket előre kéne venni, ha a playerek számára elérhetővé tennénk Legiont. Ez pl. lefoglalná Christ, és lassabbá tenné a látszólagos fejlesztési sebességet, amiből megint elégedetlenség lenne.

Link to comment
Share on other sites

1, Van olyan akinek nem volt elég ideje kiélvezni a mop endgame contentet mop patch alatt?

2, Ez a class balance dolog örök probléma.

3,A többi is olyan dolognak tűnik amit amúgy is meg kell csinálni.

4,Egy pre-Legion újra életet lehelne a helybe, ami valószínűleg a bevételi oldalon is meglátszana.

 

6 órája, Ay-wod írta:

Engem nagyon megijeszt az hogy egy kecskének 666 bejegyzése van.

https://www.youtube.com/watch?v=Ic83XKNpX54

  • Like 3
  • Feels Bad Man 1
Link to comment
Share on other sites

A pre-legionnek (vagy wodnak) csak annyi értelmét látnám hogy magát a wod contentet tesztelje mindenki, de ha full bugosan be lenne rakva akkor abból hatalmas sírás lenne. 
Az eddigi pre-patch pvpk mind szarok voltak és unbalancedek de nagyon durván. Gondolom a pve része se lehet másmilyen. Szóval összességében hülyeségnek tartanám hogy legyen egy pre-legion/wod.

Link to comment
Share on other sites

El vagytok tévedve, ha azt hiszitek, hogy a pre-Legion az WoD lenne. Ahhoz meg kéne írni a WoD contentet is ráadásul a Legion spelleken felül, az pedig az alacsonyabb prioritások közé tartozik.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Mivel mop-ról indulunk, esetünkben a pre-legion az max lvl90 karik,  tartalom mop-pal bezárólag, legion spellek, játék mechanikák. Ahogyan már valamelyik legion topicban vázoltam egy több lépcsős váltás terv részeként.

 

Edit:

Kis typo van benne,  (a legion csak lvl110 max)

 

 

 

Edited by Phalanx
  • Picard Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Valami hasonlóval szerintem sokan kiegyeznének, ha csak egy icipicit is mutatnátok a továbbiakból, máris kevesebb lenne a sírás, még ha valójában ugyanúgy csak MoP-ot játszanának, de ehhez a többség ugyem elég okos, hogy észrevegye.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Ekkor: 2021. 07. 04. ekkor: 10:57, Chris írta:

Igen, minél nagyobb expansiont csinálunk annál több idő lesz megcsinálni.

Nem teljesen :D @Chris ugye shadowlandsben már azt a kieget játszod amelyiket szeretnéd lvl50-ig. Egy SL patchel igazából már könnyebb dolgotok lenne. Ott a Draenort telibe ki lehetne hagyni. Idővel meg megcsinálni amikor már a játszanak is a szerón. A BFA-t majd megvalósíthatnátok nagyobb patchel mert azt alá kell írni hogy SL prepatchben nagyobb volt a balance mint az egész BFA idején vagy mint most SL-ben. Emlékszem a prepatch alatt minden egyes nap szarrá arénáztuk magunk mert rendesen élvezetes volt. Meg is adta a löketet nekünk a SL-hez de az meg már csalódás volt. Bárhogyan is legyen a továbbiakban 9.0-tól már könnyebb dolgotok lesz mert nem kell végig nyomni minden kieget. De talán még összedobhatnátok egy WotLK-t is 9.0-ás patch fölött és ha értetek hozzá akkor a balance-t is össze lehetne hozni és legalább mai játéknak nézne ki a WoW és mindenki a kedvenc kiegjével tolhatná. Csak egy mellék projektnek is bevezethetnétek mint új szervert és ha bejön a dolog akkor beolvasztani a Tauriba. Addig meg senkinek nem is kellene tudnia hogy az is TT munka szal picit lehetnétek igénytelenek is. A lényeg hogy ne látszon bugosnak a szeró. Az a jó szerver ahol egy kezdő új játékos nem veszi észre hogy a játéknak nem így kellene működni. Egy ilyen szerver a régi játékosokat sem kavarná fel annyira. Ezzel nem azt mondom hogy most a Legiont hagyjátok, ez pl csak egy egyszerűbb kis mellék projekt lenne amit még a későbbiekben is fel tudtok használni ha majd ott tartunk hogy BFA vagy SL jön. (Kb 200 000 év múlva amikor a régészek megtalálják Chris megkövesedett testét amint épp az SL-en dolgozik) 

Edited by Waycrest
  • LUL 1
  • Picard Facepalm 4
  • Feels Bad Man 1
  • The fuck is this 1
Link to comment
Share on other sites

9 órája, Waycrest írta:

Egy SL patchel igazából már könnyebb dolgotok lenne.

Nem. Nagyon sok playerben az a tévképzet él hogy a szervert csak elindítjuk és be tudsz rá logolni tetszőleges expansionre és vannak mobok meg autocomplete questek automatikusan, és lehet a mobokat még fireballozni is. Igen, ez volt a valóság amíg még volt MaNGOS, ezek a dolgok mind alánk voltak rakva, mert az opensource devek korábban már megcsinálták, de ez WotLK-ig így volt, azóta meg kurvára nem.

Az hetekbe telik, hogy egyáltalán be tudj logolni. Idő az is, hogy egyáltalán LÁSD a mobokat, alkalomadtán az is, hogy fel tudj venni egy questet, fejlesztői munka kell ahhoz, hogy egy szimpla fireballt megnyomj és az a spell csináljon valamit, és mivel a spell designok egyre komplexebbek lettek az expansionök előrehaladtával, ha azt akarod, hogy a megfelelő dolog történjen, amikor megnyomod a fireballt, az megint pár hónap. Amikor a srácok Catát írták, SENKI nem csinálta még meg ezeket Catához, amikor MoP fejlesztése kezdődött, nem volt opensource MoP, nekik maguknak kellett összerakni, és ugyanez volt Legionnel is - az opensource szerverre, ha volt, legfeljebb belogolni lehetett, de nem sok értékelhető feature volt benne, és azokat már nem is lehetett átmergelni mert időközben annyival fejlettebb lett a tauris core, hogy gyorsabb saját magadnak megírni valami komplexebb funkciót, mint megpróbálni átrángatni Trinityből hogy le is forduljon és azt csinálja, amit kell (mert néha *gasp* bugok is vannak az opensource implementációban)

Nem viccelek amúgy, nem túlzok el semmit, tényleg ilyen irtózatos munkaigénye van. A class spelleket JayD annak idején napi 8+ órában, spellenként max. 15-20 percet rászánva HÓNAPOKIG írta, és ez tényleg olyan, hogy nem gondolkozott semmin, implementálta mechanikusan az első dolgot, ami eszébe jutott, csak legyen meg a spellscript + az areatriggerek a megfelelő helyen. Mivel JayD egy rohadt jó és gyakorlott fejlesztő, még így is a spellek nagyja elfogadhatóan azt csinálja, amit kell neki, legalább annyira, hogy a fix ne legyen idegtépően nehéz, még ha a spell röhejesen szar is user szempontból (pl. elég gyakori, hogy rossz helyen van a jól megírt kód, és csak át kell húzni máshova). És így, hogy előre meg vannak nekünk alapozva dolgok, május vége/június eleje óta három fejlesztő naponta összesen ~30 munkaórában dolgozik a class spelleken és a hozzájuk közvetlenül kötődő rendszereken, és még mindig nem vagyunk a végén. Közel sem. A nagyon komplex spelleket ugyanis JayD szinte mindig hiányosan implementálta, illetve RENGETEG olyan viselkedés van, amire egyáltalán nem utal sem tooltip, sem patchnote, SEMMI, és úgy kell nekünk összebogarászni fórum archívumokból meg logokból és implementálni. És igen, az is igaz, hogy mindhárman tudnánk gyorsabban dolgozni ideálisabb élet- és egyéb körülmények között, mint amik jelenleg vannak, de attól nem biztos, hogy a pontosság nem szenvedne, tehát asszem kb. kimaxoltuk a fejlesztés sebességét a jelenleg rendelkezésre álló emberekkel. És ez még csak az, hogy egy vendorból meg tudd venni a kis artifactedet meg a kis legendaryjaidat és tudjad verni a kis faszodat arra, hogy milyen nagyot dps-elsz egy target dummyn.

És ezen a ponton asszem senkit nem fog meglepni, hogy mobokat lespawnolni és autocomplete questchaineket összepakolni sem tíz percbe telik. Még ha szart akarnánk releaselni, az sem menne csettintésre (mármint abban a tempóban, ahogy egyes "Legion when" spammerek elvárják), és már Chris írta is, hogy nem akarunk szart releaselni.

Link to comment
Share on other sites

A spawn és questek nem automatizáltan vannak legenerálva az eredetiről lopott gyűjtött adatok alapján? (stream csodái)

Link to comment
Share on other sites

De, nyilván automatizált, de ez nem azt jelenti, hogy kattintasz kettőt és vannak mobok.

Ami időbe telik:

- Összegyűjteni az adatot

- Megírni az automatizációt úgy, hogy képes legyen kezelni későbbi feature-öket (minden expansionben bekerül egy rakás olyan cucc, amihez adaptálni kell a devtoolt, az adat kiolvasás és az adat importálás részén egyaránt)

- Kigyomlálni a későbbi expansionös szemetet (pl. levelscaling)

- Mozgások, ha szépen akarod csinálni

- Phasing, conditionökkel együtt

- A végén végigmenni és leellenőrizni hogy jó lett-e amit csináltál

Nem azt állítottam, hogy ezzel hónapokig kell szenvedni, hanem azt, hogy a userek alábecsülik a munkaigényt.

Link to comment
Share on other sites

Hát megnéztem a reportokban szereplő dk bugokat (jóformán időt legoban abba öltem csak). De mikor még a modellek is szarok jönnek le a peteknél az eléggé fail. Kérdés szinten reportol az ürge. Tesztelőket is megvalogatni, nem lett volna hátrány de legalábbis olyan embereket akik látták legiont élesben. A képek alapján is army visualja is rossz(modellek terén, de mondjuk ezt mopban sem csinaltátok meg szerintem mai napig sem). Ha Aithne annyira tökéletesen dolgoztok illene akkor a modelleket is berakni rendesen nem? Lehet védekezni, hogy hogy igysem lenne jó úgysem engem annyira nem zavar a dolog csak ez a úgyis legjobb minőség meg azért ennyi idő mert tökéletesen megvan csinálva. Ez nem igaz. Vagy az a hozzá állás is, hogy hogy úgyis csak ti ütitek 25ön nem érdekes uthetőre megcsinálni, illetve nem prio... Hát azért ott is felszaladt 1-2 ember szemöldöke... És csodálkoztatok, hogy itthagyta 4 full 25ös klán is a szervert. Legionben mythic-en mi lesz a kifogás? A 20ember csak 1 klánban van meg, nem prio? Ilyen téren sem ártana változni... Érdekes mikor evermoon lett 1 25ös klán egyből megvolt csinálva 25is rendesen... De addigra 4 magyar klán ment retilra inkább ez miatt. Az ilyenek miatt sokan vissza sem fognak jönni, olyanok akik elszenvedtek volna egy kicsit legionben. 

Link to comment
Share on other sites

5 órája, Aithne írta:

Nem azt állítottam, hogy ezzel hónapokig kell szenvedni, hanem azt, hogy a userek alábecsülik a munkaigényt.

Azért becsülik alá mert aki nem ezzel foglalkozik az bele se lát. Ez mindenhol így van. A geci rendőrnél csak annyit látsz hogy ül az autóba azt traffipaxozik pedig sokkal összetettebb, de mégis azt mondják milyen egyszerű. 

Ilyenkor jogos a kérdés hogy akinek nincs köze hozzá az miért szól bele? Nos, fasz se tudja 

Link to comment
Share on other sites

Ilyen a szolgáltatóipar...ha azt akarod, hogy te húzhasd le ügyfelet, azért tenni is kell valamit, egót félretéve kedves  mosollyal arcodon.

(Az meg, hogy a háta mögött minek hívod a kedves ügyfelet szabadon választható)

  • Picard Facepalm 1
  • Roll Safe 1
Link to comment
Share on other sites

Olvasom itt a vezetőség kommentjeit, ez mind jogos lehet. De miért most kellett ennek neki fogni? Ha ennyire lassan fejlesztetetek le egy új kieget, lehet hogy nem akkor kéne neki fogni mikor már az előző bent van 4-5 éve...2-3 év alatt aki játszik rendesen az ki fulloz 2-3 karit, egy törtön meg még többet lazán. Utánna csak afk zni meg hírdetni jár fel unalmában a legtöbb ember, ahogy most is kb a szerver fele. Ha nincs elég ember a munkához akkor meg miért nincs felvétel rá? A wotlk realmon 2 playernek adtátok ki a PvP fejlesztését mert szartatok rá, amit ők maguk mondtak xd Nah az ilyen hozzá állás miatt nem haladtok sehova inkább.

  • Like 1
  • Feels Bad Man 1
Link to comment
Share on other sites

Valószínűleg csak nem hagyják, hogy a való világ hatással legyen a terveikre. Ők tudják,  de ha tökéletesre is reszelik is legiont mielőtt csődbe mennek, akkor is  qrva nehéz lesz újra beindítani, ha nincs rajta játékos ezért kvázi új szerverhez hasonló lenne a helyzet.

Új szervert indítani meg a mai világban, hát...

 

ui:

Még az is lehet, hogy az lenne a legjobb mindenkinek, hogy leállnának a fejlesztéssel, lekapcsolnák szervereket végleg és keresnének valami más munkát., ha már úgy sem akarnak megfelelni a való világ kihívásainak.

  • Dislike 1
  • LUL 1
Link to comment
Share on other sites

Nektek amúgy csak 5 év után körvonalazódott hogy leszarják a pvpt? xd
Itt a probléma nem ott van hogy nem fejlesztik a legiont mert most végre neki álltak hanem azzal hogy csináltak közbe 1 wotlk-t aminek még azóta se látom az értelmét ~1év eltolódás +
0 kommunikáció a playerek felé.
Volt egy fél év amikor azt se lehetett tudni kb hogy mit csinálnak, mopot nem fixelgették legion changelogba semmi nem volt, és csak később lett kinyögve hogy amúgy a szervergépeket upgradelték vagy mi a nyavaja volt. 

 

PLS kommunikáció és akkor nem kell azt nézni hogy minden második ember beírja hogy LEGION WHEN? és akkor írja rá a bot hogy "soon" azt azon röhögnek (geci unalmas)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pvp:

A pvp olyan mint a kő-papír olló, van akinek épp jól jön ki az aktuális helyzet , van akinek meg nem, ezért enragel(átlag pvp-s vérmérséklete ilyen) a pvp halálát hirdetve.  Olyan sohasem  lesz, hogy legalább az 51%  elégedett legyen. ráadásul torzítják a képet azok, akik saját hibájukból b*lfaszok és tökéletes kifogás az önérzetüknek  ha a pvp a sz*r.

Lehet jönni azzal, hogy itt megoldották ezt, ott megoldották azt, de maga a pvp témakör problémás, ezért  meglesznek hibái a másik helynek  is.

 

Wotlk:

Nem érdemes már szót vesztegetni rá.

 

  • LUL 1
Link to comment
Share on other sites

Ekkor: 2021. 07. 10. ekkor: 20:44, Phalanx írta:

Pvp:

A pvp olyan mint a kő-papír olló, van akinek épp jól jön ki az aktuális helyzet , van akinek meg nem, ezért enragel(átlag pvp-s vérmérséklete ilyen) a pvp halálát hirdetve.  Olyan sohasem  lesz, hogy legalább az 51%  elégedett legyen. ráadásul torzítják a képet azok, akik saját hibájukból b*lfaszok és tökéletes kifogás az önérzetüknek  ha a pvp a sz*r.

Lehet jönni azzal, hogy itt megoldották ezt, ott megoldották azt, de maga a pvp témakör problémás, ezért  meglesznek hibái a másik helynek  is.

 

Hülyeséget mondasz. Miért? Mert még egy embert se láttam aki elégedett lenne a tauris pvp-vel. 
Az összes top pvp player azért hagyta itt a taurit mert szar volt a pvp és nem volt balanced soha. Köztük már lassan én is.

Amelyik rétegről te beszélsz hogy saját hiábjukból balfasz azok még valószínűleg ott tartanak hogy keybindjük sincs. (Ezeket a playereket régen másodperc tört része alatt megcáfolták és abbahagyták a sírást) De már ilyen sincs mert nem csak a pvp halt ki hanem a szerver is kb.

Azoknak a bizonyos más helyeknek a hibái annyi hogy amikor blinkelsz nem csillog a karaktered vagy a totemeknek manája van, de legalább a dmg és heal rendben van.

  • Feels Bad Man 1
Link to comment
Share on other sites

Pedig olyanról még nem halottam, hogy érdeklődés hiányában nem kellett rewardot osztani season záráskor...

Link to comment
Share on other sites

14 órája, Phalanx írta:

Pedig olyanról még nem halottam, hogy érdeklődés hiányában nem kellett rewardot osztani season záráskor...

Ott még nem tartunk ahol crystalsong hogy azért nincs reward osztás 1 bracketben mert 50 player nincs meg, de azért drasztikusan meglátszik az első season meg a mostani season közötti különbség. 

b9797689e22983b75e6e7fc3ea123067.png

a9ed90b82dcf683b57ba408f4ad282f5.png

Link to comment
Share on other sites

1 órája, Phalanx írta:

"Offseason 2" ... szerintem valószínűbb, hogy csak a mop-ra untak rá ;)

voltak itt olyan mopos playerek akik már 5 éve mopoztak folyamatosan csak más szerveren, és azok is itt hagyták és más mop szerverre mentek inkább

  • Picard Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/12/2021 at 1:11 PM, Phalanx said:

"Offseason 2" ... szerintem valószínűbb, hogy csak a mop-ra untak rá ;)

Az teljesen mindegy milyen kieg, mivel az a PVP kb mindig ugyanolyan, pl egy WSG a classicban sem volt sokkal másabb mint MoP-ban. És 1000 WSG után sem volt hogy az legyen az első gondolatom, hogy jaj már megint ez, de ugyanazt az instát/raidet 10x is megkezdeni, kb mindig ezt váltotta ki. Ennyit számít hogy kiszámítható gépi botok ellen instázol, vagy random összetételű, skill és gear szintű játékosok ellen. Sőt még az is sokat változtat a taktikán, hogy az ellenfeled reakció ideje milyen, mert mint ahogy mondtad is a kő-papír-ollót, ami igaz a wow-ra, ha az ellenfeled nem skilles és még lassú is, gyakorlatilag a papír is elvághatja az ollót, ha megfigyeled a környezeted, és gondolkozol. Ami persze itt taurin sajnos nem gyakori, itt csak a középen tali, és 20 percig püföljük egymást mint a target dummy-t a fővárosban szint van, ami csak a PVP kigúnyolása.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15+ év wow tapasztalattal a hátam mögött azért nem állítanám, hogy mindig is ugyan olyan volt. Vanilla-Bc alapvetően pve-re kitalált spell rendszerrel volt megáldva, amit a Bc-ben megjelenő pvp gearrel próbáltak elvinni a nagyobb burst és túlélés felé, beáldozva a fenntartható dps-ből. -> némi agymunkát is igényelt a játék

A wotlk gyökeres változást hozott, megkezdődött a kasztok "kétgombosodása" és a burst látványos növelése  a nélkül, hogy a hp lépést tudott volna vele tartani-> a gyorsaság a lényeg

A cata-ban kilőtt a hp, újra belassítva a harcot -> némi taktika kell

A mop-ban megjelent a pvp power ellensúlyozva a resit, ezzel a nyers statokat téve a legfontosabbá, mert egy kis fölény is hozhatja a meccset.

 

A skillnek nevezett misztikus dolog meg túl van lihegve, egyes kiélezettebb helyzetekben nagyon hasznos,  de a nyers erőfölény esetén nem fogja hozni a meccset, legfeljebb egy idegesítő szálka lehetsz az ellen talpában.

 

ui:

A kismilliószor újragondolt resi témájába részletesen nem  mennék bele,  a Blizzard  sem volt képes még ennyi idő után sem megtalálni a tökéletes megoldást.

Edited by Phalanx
  • Feels 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Ekkor: 2021. 07. 06. ekkor: 6:01, Aithne írta:

Nem. Nagyon sok playerben az a tévképzet él hogy a szervert csak elindítjuk és be tudsz rá logolni tetszőleges expansionre és vannak mobok meg autocomplete questek automatikusan, és lehet a mobokat még fireballozni is. Igen, ez volt a valóság amíg még volt MaNGOS, ezek a dolgok mind alánk voltak rakva, mert az opensource devek korábban már megcsinálták, de ez WotLK-ig így volt, azóta meg kurvára nem.

Az hetekbe telik, hogy egyáltalán be tudj logolni. Idő az is, hogy egyáltalán LÁSD a mobokat, alkalomadtán az is, hogy fel tudj venni egy questet, fejlesztői munka kell ahhoz, hogy egy szimpla fireballt megnyomj és az a spell csináljon valamit, és mivel a spell designok egyre komplexebbek lettek az expansionök előrehaladtával, ha azt akarod, hogy a megfelelő dolog történjen, amikor megnyomod a fireballt, az megint pár hónap. Amikor a srácok Catát írták, SENKI nem csinálta még meg ezeket Catához, amikor MoP fejlesztése kezdődött, nem volt opensource MoP, nekik maguknak kellett összerakni, és ugyanez volt Legionnel is - az opensource szerverre, ha volt, legfeljebb belogolni lehetett, de nem sok értékelhető feature volt benne, és azokat már nem is lehetett átmergelni mert időközben annyival fejlettebb lett a tauris core, hogy gyorsabb saját magadnak megírni valami komplexebb funkciót, mint megpróbálni átrángatni Trinityből hogy le is forduljon és azt csinálja, amit kell (mert néha *gasp* bugok is vannak az opensource implementációban)

Nem viccelek amúgy, nem túlzok el semmit, tényleg ilyen irtózatos munkaigénye van. A class spelleket JayD annak idején napi 8+ órában, spellenként max. 15-20 percet rászánva HÓNAPOKIG írta, és ez tényleg olyan, hogy nem gondolkozott semmin, implementálta mechanikusan az első dolgot, ami eszébe jutott, csak legyen meg a spellscript + az areatriggerek a megfelelő helyen. Mivel JayD egy rohadt jó és gyakorlott fejlesztő, még így is a spellek nagyja elfogadhatóan azt csinálja, amit kell neki, legalább annyira, hogy a fix ne legyen idegtépően nehéz, még ha a spell röhejesen szar is user szempontból (pl. elég gyakori, hogy rossz helyen van a jól megírt kód, és csak át kell húzni máshova). És így, hogy előre meg vannak nekünk alapozva dolgok, május vége/június eleje óta három fejlesztő naponta összesen ~30 munkaórában dolgozik a class spelleken és a hozzájuk közvetlenül kötődő rendszereken, és még mindig nem vagyunk a végén. Közel sem. A nagyon komplex spelleket ugyanis JayD szinte mindig hiányosan implementálta, illetve RENGETEG olyan viselkedés van, amire egyáltalán nem utal sem tooltip, sem patchnote, SEMMI, és úgy kell nekünk összebogarászni fórum archívumokból meg logokból és implementálni. És igen, az is igaz, hogy mindhárman tudnánk gyorsabban dolgozni ideálisabb élet- és egyéb körülmények között, mint amik jelenleg vannak, de attól nem biztos, hogy a pontosság nem szenvedne, tehát asszem kb. kimaxoltuk a fejlesztés sebességét a jelenleg rendelkezésre álló emberekkel. És ez még csak az, hogy egy vendorból meg tudd venni a kis artifactedet meg a kis legendaryjaidat és tudjad verni a kis faszodat arra, hogy milyen nagyot dps-elsz egy target dummyn.

És ezen a ponton asszem senkit nem fog meglepni, hogy mobokat lespawnolni és autocomplete questchaineket összepakolni sem tíz percbe telik. Még ha szart akarnánk releaselni, az sem menne csettintésre (mármint abban a tempóban, ahogy egyes "Legion when" spammerek elvárják), és már Chris írta is, hogy nem akarunk szart releaselni.

Nagyon de. Nem kellene annyi kiegészítő zónáját újra írni mert kihagyhatóak mint pl a Warlords is. SL-ben választhatsz hogy hol fejlődsz. De megint csak mennek a retkes kurva kifogások meg szakszavakkal akarjátok hülyére venni a playereket. Ha nem tudtok haladni akkor mi a faszomért nem kértek segítséget? Alig vannak már tört szerók akkor a faszért nem egyesültök már valamelyikkel ami megmaradt és tele van playerekkel? Nagyívben basztok ti mindenre. Hova vezettek az eddigi döntéseitek? Oda hogy a faszom se játszik már Taurin! És akkor még azt hiszitek ti vagytok a királyak... Igen jól és igényesen megcsináltok egy szerót de nem csak ennyi kell a sikerhez. Sok reklám, hirdetés, youtube videók és persze ilyen döntések meghozása hogy picit megalázkodunk-e és felkeresünk más tört szerót hogy közösen alkossunk valamit. De ahogy én azt látom jobban szerettek a magyarázkodásba energiát ölni mintsem a szerverbe. Az embereknek itt múltja van és karaktereik amikkel évekig szenvedtek és megy minden a levesbe mert ti tönkre kúrjátok a szervert. 

Edited by Waycrest
Link to comment
Share on other sites

1 órája, Waycrest írta:

Nagyon de. Nem kellene annyi kiegészítő zónáját újra írni mert kihagyhatóak mint pl a Warlords is. SL-ben választhatsz hogy hol fejlődsz. De megint csak mennek a retkes kurva kifogások meg szakszavakkal akarjátok hülyére venni a playereket. Ha nem tudtok haladni akkor mi a faszomért nem kértek segítséget? Alig vannak már tört szerók akkor a faszért nem egyesültök már valamelyikkel ami megmaradt és tele van playerekkel? Nagyívben basztok ti mindenre. Hova vezettek az eddigi döntéseitek? Oda hogy a faszom se játszik már Taurin! És akkor még azt hiszitek ti vagytok a királyak... Igen jól és igényesen megcsináltok egy szerót de nem csak ennyi kell a sikerhez. Sok reklám, hirdetés, youtube videók és persze ilyen döntések meghozása hogy picit megalázkodunk-e és felkeresünk más tört szerót hogy közösen alkossunk valamit. De ahogy én azt látom jobban szerettek a magyarázkodásba energiát ölni mintsem a szerverbe. Az embereknek itt múltja van és karaktereik amikkel évekig szenvedtek és megy minden a levesbe mert ti tönkre kúrjátok a szervert. 

Most egy ilyen szerveren lévő karakter miatt sírsz? Az embereknek itt multja van? Már catában is jo ha volt összesen 30 értelmes player. Akiknek multja volt az egyik sem hisztizik itt amúgymeg. Sőt akinek multja van, ezen a forumon max 1-2őt találsz... Az hogy teveled tobben voltunk a szerveren attól neked nem lesz itt múltat sőt...

Link to comment
Share on other sites

1 órája, Waycrest írta:

SL-ben választhatsz hogy hol fejlődsz

Igen, és Draenor a legnépszerűbb, mert ott a leggyorsabb fejlődni 35-ig.

Nem igazán használtam szakszavakat amúgy abban, amit írtam, és tényleg hetekbe/hónapokba telik egy expansion alapjainak a lerakása. NEM a zónák okozzák a legnagyobb problémát az elején, hanem a teljes kliens-szerver kommunikáció (oké, ez valamennyire szakkifejezés, azt jelenti, hogy amikor te megnyomod mondjuk a W gombot, akkor a te kliensed - a megnyitott játék - közli a szerverrel, hogy te előre akarsz menni. Azt, hogy a kliens pontosan hogyan közli ezt a szerverrel, azt nekünk kell megpróbálni értelmezni, és Blizz nem könnyítette meg a dolgunkat általában. Aztán ha megértetted szerveroldalon, hogy oké, Jani most előre akar menni, akkor két dolgot kell csinálnod, előremozgatni Janit, és közölni a klienssel, hogy előremozgattad Janit. Viszont azt, hogy a kliens hogyan akarja, hogy elmondd neki, hogy Jani éppen mozog, szintén a pszerver fejlesztőnek kell kitalálnia, mert kizárólag egyféle helyes módja van, és ha elrontod, akkor ugrál/szaggat/túl lassú/crashel).

Épp tegnap volt amúgy valami random player peteknek egy olyan bugja, amiről Chris tudta, hogy melyik Siege miatt bekerült fix okozta, és azt is nagyjából tudta, hogy hogyan kell kijavítani, viszont szerette volna letesztelni, hogy SoO-ban az adott helyen attól még működőképes marad-e.

Kb. az egész napja arra ment el, hogy ne crasheljen a kliense attól, hogy 1. bemegy a raidbe 2. előhívja a petjét 3. csinál dolgokat a raidben, és mindemellett még lásson is dolgokat, miközben az instában van. Aztán a konkrét pet problémát ~10-15 perc alatt kijavította.

 

Arról pedig, hogy miért nem kérünk segítséget más szerverektől, fejlesztői csapatoktól, etc... Jórészt azért, mert nincs ilyesmire lehetőség. Akik hozzáértő fejlesztői csapatok, és van működőképes szerverük, azok a saját szerverükkel vannak elfoglalva. Ha lenne egy elméleti fejlesztői csapat, akiknek összemérhető tapasztalatuk és igényeik vannak Chrisékkel (hint: ilyen nincs, Tauri kb. az egyik, ha nem a legrégebb óta változatlan csapat-maggal üzemelő szerver, és ők számítanak az egyik legtapasztaltabb fejlesztőgárdának), vagy akár csak feleannyira jók és alaposak, és van mértéktelen szabadidejük, még akkor sem lennének hajlandóak ellenszolgáltatás nélkül csak úgy ideülni és kódolgatni. Az ellenszolgáltatás vagy munka lehet, ami azt eredményezi, hogy kétszer annyi ember van, de kétszer annyi munka is, és ezért nem lesz gyorsabb semmi, vagy pénz, amire oké, mondhatod hogy tessék szórni, de a valóság az, hogy ahhoz elszórnivaló is kéne, vagy már meglevő kód, amivel leginkább közvetlen riválisokká válnának, nem pedig segítővé. Az ilyen bizalmi kérdéseket pedig egy olyan közegben kell elképzelni, ahol évente két botránya van random nagyobb szervereknek, és többször plágium, pénzügyi csalás, felhasználói adatokkal visszaélés és egyéb nyalánkságok voltak, miközben mindenki próbál minden lehetséges módon előnyt szerezni a többiekkel szemben. Aki nem, az párszázas peakes local communityvé válik elég gyorsan, kevés reménnyel a növekedésre.

Volt már rá példa, hogy kisebb-nagyobb ügyekben megkerestek minket más szerverek, és volt olyan is, hogy mi kerestünk meg másokat, hogy tudnak-e valamit egy-egy dologról. Az Atlantissosokkal még mindig jóban vagyunk, az volt eddig messze a legnagyobb kooperáció ("Thanks Emtec" című commitok pl), de kisebb, teljesen ismeretlen szerverek üzemeltetőivel is váltottunk már a múltban pár szót, viszont az ilyenekkel is szintén jórészt lehetetlen lenne "összefonódni", mivel egyáltalán nem ugyanazok az igényeik/prioritásaik nekik meg nekünk. A nagyobb szerverekkel sem, akikre feltételezem, hogy te hivatkozol, de a kicsikkel sem.

Aztán nehogy azt hidd, hogy egy tetszőleges szerver-coop az osztatlan népszerűségnek örvendene a playerek között. Ha nagyobb szerverrel társulnánk, akkor "selloutok" lennénk, feladnánk magunkat, becsicskulnánk, etc (jóformán az összes nagyobb szervernek volt már korábban botránya, amit szokás felemlegetni) a hozzád hasonló kommunikációs módokat választó playerek szerint, ha meg egy kisebbel, akkor "faszért töritek magatokat 100 random piréz funszeró playerért" lenne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ez a visszatámadósdi nem  teszt jót a TT repujának... :(

Spoiler

Mi lesz veled ha lejár az idő és be kell csukni a boltot 9_9

 

  • Picard Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

2 órája, Phalanx írta:

Ez a visszatámadósdi nem  teszt jót a TT repujának... :(

  Tartalmak elrejtése

Mi lesz veled ha lejár az idő és be kell csukni a boltot 9_9

 

TT repuját meg Aithne repuját ne egy lapon említsd, nem fair a tt repuját lehuzni atlag alattira mert beleveszed őt is. Igazából mindegyik fejlesztő jo arc csak chris tobbet kommunikál ennyi a diff, de jayd, light, webby, chris, higi mind jo arc (foxot nem vágom egyszer nem beszéltem vele) egyedül Aithne nagyképű, bunkó paraszt. (boccs érte de igaz) 

Edited by Tarko
Swiftkey
  • Feels 1
Link to comment
Share on other sites

Ekkor: 2021. 07. 10. ekkor: 18:36, Ay-wod írta:

Nektek amúgy csak 5 év után körvonalazódott hogy leszarják a pvpt? xd
 

Nekem már BC ín feltünt, azóta nincs kb normális Resi. Mindig elcsúsztatva volt bent minden kieghez képest más content patch...plusz Chris valahol régen egy topicban maga le írta hogy a PvP T magasról leszarja kb xd LK van normális mmr rendszer nem volt, ahogy most az új Lk realmon se. Az 500 ratest össze dobálta 2,2k sokkal...nyertem 3 ratekat, 1 óra alatt feltornáztuni 30 Ratet, Aztán jött egy fullos csapat ami csinált egy új teamet 100 raten, és 1 mecs alatt el is buktuk...kb ott le is húzták a wc N az arénát, ezért nem egy ember volt kb idegbeteg a szerón :D A szeró kb arra jó még, hogy felmész chatelni, trollkodni hülyéskedni...bírom mikor a majd 5 éve bent lévő majd 10 éves kiegen versenyeznek 300 an egy raidért ki üti ki hamarabb, vagy ki wontradeli szét hamarabb a titleért az arénát ( LK realmen ez nyílt titok hogy kik csinálták ezt amire a TT kb szart bele) vicc az egész. :)

Link to comment
Share on other sites

@Tarko

A mondandójának általában szerves része a "mi"  nézőpont  és nem  állítják le, így az egész csapatra vet rossz fényt. Ettől függetlenül meg van a véleményem mindenkiről  külön-külön is  ;)

@Bigax

Ha jól rémlik korábban irc-n volt kiírva neki, hogy nem  beszél angolul,  szerintem nem  érdemes azonnal készpénznek venni amit írkál.

Edited by Phalanx
  • Feels Bad Man 1
Link to comment
Share on other sites

3 órája, Aithne írta:

Igen, és Draenor a legnépszerűbb, mert ott a leggyorsabb fejlődni 35-ig.

Nem igazán használtam szakszavakat amúgy abban, amit írtam, és tényleg hetekbe/hónapokba telik egy expansion alapjainak a lerakása. NEM a zónák okozzák a legnagyobb problémát az elején, hanem a teljes kliens-szerver kommunikáció (oké, ez valamennyire szakkifejezés, azt jelenti, hogy amikor te megnyomod mondjuk a W gombot, akkor a te kliensed - a megnyitott játék - közli a szerverrel, hogy te előre akarsz menni. Azt, hogy a kliens pontosan hogyan közli ezt a szerverrel, azt nekünk kell megpróbálni értelmezni, és Blizz nem könnyítette meg a dolgunkat általában. Aztán ha megértetted szerveroldalon, hogy oké, Jani most előre akar menni, akkor két dolgot kell csinálnod, előremozgatni Janit, és közölni a klienssel, hogy előremozgattad Janit. Viszont azt, hogy a kliens hogyan akarja, hogy elmondd neki, hogy Jani éppen mozog, szintén a pszerver fejlesztőnek kell kitalálnia, mert kizárólag egyféle helyes módja van, és ha elrontod, akkor ugrál/szaggat/túl lassú/crashel).

Épp tegnap volt amúgy valami random player peteknek egy olyan bugja, amiről Chris tudta, hogy melyik Siege miatt bekerült fix okozta, és azt is nagyjából tudta, hogy hogyan kell kijavítani, viszont szerette volna letesztelni, hogy SoO-ban az adott helyen attól még működőképes marad-e.

Kb. az egész napja arra ment el, hogy ne crasheljen a kliense attól, hogy 1. bemegy a raidbe 2. előhívja a petjét 3. csinál dolgokat a raidben, és mindemellett még lásson is dolgokat, miközben az instában van. Aztán a konkrét pet problémát ~10-15 perc alatt kijavította.

 

Arról pedig, hogy miért nem kérünk segítséget más szerverektől, fejlesztői csapatoktól, etc... Jórészt azért, mert nincs ilyesmire lehetőség. Akik hozzáértő fejlesztői csapatok, és van működőképes szerverük, azok a saját szerverükkel vannak elfoglalva. Ha lenne egy elméleti fejlesztői csapat, akiknek összemérhető tapasztalatuk és igényeik vannak Chrisékkel (hint: ilyen nincs, Tauri kb. az egyik, ha nem a legrégebb óta változatlan csapat-maggal üzemelő szerver, és ők számítanak az egyik legtapasztaltabb fejlesztőgárdának), vagy akár csak feleannyira jók és alaposak, és van mértéktelen szabadidejük, még akkor sem lennének hajlandóak ellenszolgáltatás nélkül csak úgy ideülni és kódolgatni. Az ellenszolgáltatás vagy munka lehet, ami azt eredményezi, hogy kétszer annyi ember van, de kétszer annyi munka is, és ezért nem lesz gyorsabb semmi, vagy pénz, amire oké, mondhatod hogy tessék szórni, de a valóság az, hogy ahhoz elszórnivaló is kéne, vagy már meglevő kód, amivel leginkább közvetlen riválisokká válnának, nem pedig segítővé. Az ilyen bizalmi kérdéseket pedig egy olyan közegben kell elképzelni, ahol évente két botránya van random nagyobb szervereknek, és többször plágium, pénzügyi csalás, felhasználói adatokkal visszaélés és egyéb nyalánkságok voltak, miközben mindenki próbál minden lehetséges módon előnyt szerezni a többiekkel szemben. Aki nem, az párszázas peakes local communityvé válik elég gyorsan, kevés reménnyel a növekedésre.

Volt már rá példa, hogy kisebb-nagyobb ügyekben megkerestek minket más szerverek, és volt olyan is, hogy mi kerestünk meg másokat, hogy tudnak-e valamit egy-egy dologról. Az Atlantissosokkal még mindig jóban vagyunk, az volt eddig messze a legnagyobb kooperáció ("Thanks Emtec" című commitok pl), de kisebb, teljesen ismeretlen szerverek üzemeltetőivel is váltottunk már a múltban pár szót, viszont az ilyenekkel is szintén jórészt lehetetlen lenne "összefonódni", mivel egyáltalán nem ugyanazok az igényeik/prioritásaik nekik meg nekünk. A nagyobb szerverekkel sem, akikre feltételezem, hogy te hivatkozol, de a kicsikkel sem.

Aztán nehogy azt hidd, hogy egy tetszőleges szerver-coop az osztatlan népszerűségnek örvendene a playerek között. Ha nagyobb szerverrel társulnánk, akkor "selloutok" lennénk, feladnánk magunkat, becsicskulnánk, etc (jóformán az összes nagyobb szervernek volt már korábban botránya, amit szokás felemlegetni) a hozzád hasonló kommunikációs módokat választó playerek szerint, ha meg egy kisebbel, akkor "faszért töritek magatokat 100 random piréz funszeró playerért" lenne.

Én úgy értem hogy egyesülni kell másik szerverrel.

Link to comment
Share on other sites

8 perce, Phalanx írta:

@Tarko

A mondandójának általában szerves része a "mi"  nézőpont  és nem  állítják le, így az egész csapatra vet rossz fényt. Ettől függetlenül meg van a véleményem mindenkiről  külön-külön is  ;)

@Bigax

Ha jól rémlik korábban irc-n volt kiírva neki, hogy nem  beszél angolul,  szerintem nem  érdemes azonnal készpénznek venni amit írkál.

Rolexiusék állították hogy Chrisék szarnak a szerverre amit más fejlesztő is meg erősített, ezért neki, meg egy régi spanomnak Durrando nak adták ki a PvP fejlesztését...a wintrade miatt is szóltak a TT neki amire megint csak szartak...15 év után a szerón nem kell bemutatni nekem hogy mennyire foglalkoznak a PvP vel :D

Edited by Bigax
.
Link to comment
Share on other sites

@Waycrest

Ez nagyon rossz ötlet szerintem.  Működést befolyásoló belső konfliktusok,  a szellemi tulajdon illetéktelen kezekben.

Link to comment
Share on other sites

Ha összeolvadnátok más szerverekkel gyorsabban haladnátok, több lenne a játékos is, még többen mennének oda stb... Minek ennyi tört szerver? 1 jó kell több realmal és nagyobb dev teammel. De úgy is csak a falnak beszél az ember hiába hogy logikus. Még az 1 főre jutó profit is több lenne szerintem.

Link to comment
Share on other sites

3 perce, Bigax írta:

Rolexiusék állították hogy Chrisék szarnak a szerverre amit más fejlesztő is meg erősített, ezért neki, meg egy régi spanomnak Durrando nak adták ki a PvP fejlesztését...a wintrade miatt is szóltak a TT neki amire megint csak szartak...15 év után a szerón nem kell bemutatni nekem hogy mennyire foglalkoznak a PvP vel :D

A wotlk a durva hátszél ellenére, rossz befektetés lett szerintem. Nem csoda  ha nem akarnak energiát ölni bele.

 

  • Picard Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Én ezt vágom, de ez röhej akkor is hogy ezt csinálták szerintem, ott is ugyan úgy volt 2k player az elején= magasról leszarták+ azt is amit megszavazott a fórum, hogy PvP beállítottságú legyen a realm. PvP realm amin szarnak a PvP re elég húzós dolog. Nah kb ennyire érdekli őket a szerver, játszik rajta 2-3k paraszt akikből van zsebpénzre bevétel, mert ugye a szerver dolog csak hobbi a Tauri cég részére kb, és cső levan szarva a többi.

Link to comment
Share on other sites

59 perce, Phalanx írta:

A wotlk a durva hátszél ellenére, rossz befektetés lett szerintem. Nem csoda  ha nem akarnak energiát ölni bele.

 

Wotlk jó lett volna, de kurva lassan tették be a contentet. ha idben lettvolna uldu majd toc nem halt volna le. 

Link to comment
Share on other sites

1 órája, Waycrest írta:

Én úgy értem hogy egyesülni kell másik szerverrel.

Még ha nem is lennének GDPR jellegű törvények, amik miatt iszonyatosan trükkös lenne pl. az account merge (arról nem is beszélve hogy az ilyen a usernek is kellemetlen), akkor sem lenne sem kivitelezhető, sem jó ötlet, de leírtam már miért. Nagyon, nagyon, NAGYON sok player nem akarná, hogy <insert tetszőlegesen kiválasztott húzónév a pszerver szférában> vezetői és GM-ei megjelenjenek és beleszólással rendelkezzenek a szerver működésébe, vagy hogy <insert tetszőleges kétszázfős piréz funszeró> miatt álljon a fejlesztés, illetve hogy azok a szarráaddolt/cash shopos/bugolt/akármilyen karik bármilyen módon befolyással legyenek a meglevő szerverekre.

2 órája, Bigax írta:

Rolexiusék állították hogy Chrisék szarnak a szerverre amit más fejlesztő is meg erősített, ezért neki, meg egy régi spanomnak Durrando nak adták ki a PvP fejlesztését

Rolexius "PvP fejlesztés" ötleteiből pedig úgy hallottam hogy elég sokan nem kértek a playerek közül, azt pedig, hogy egy újonc/fejlesztőjelölt hol akarja kezdeni a core működésének megtanulását, Chris szokta engedni hogy megválasszák. Rolex soha nem volt döntéshozói helyzetben, és tudomásom szerint szárnybontogatós fixeken/apróbb átírásokon kívül a kódhoz hozzájárulása nem volt. Nem lett "kiadva", "ráruházva" semmiféle felelősség a PvP "fejlesztésével" kapcsolatban (itt azért hadd jegyezzem meg, hogy elválik az, hogy "talál egy random typot valami spellscriptben és kijavítja" meg hogy "telerakja custom funszeró feature-ökkel a szervert", nem tudom, hogy ti melyikre gondoltok, amikor arra gondoltok, hogy "kiadták Rolexiusnak a PvP fejlesztést"), pusztán szeretett volna hozzájárulni, és Chris megengedte neki, hogy megpróbálja, illetve elég sokat segített neki fixekben és kisebb ötletek implementálásában.

Link to comment
Share on other sites

3 órája, Waycrest írta:

Én úgy értem hogy egyesülni kell másik szerverrel.

Just 'git merge' it loooooooooooooool 4HEad

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 5 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...