Crystalsong ruleset poll  

1337 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Milyen szabályrendszert használjon Crystalsong? || What ruleset should we use for Crystalsong?

• PvP
    • Normal (PvE)

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 08/01/20 at 06:00 PM

12 minutes ago, Yummy Cunny said:

Yep, we need another on top of two dozen pvp wotlk realms.

Personally, I didn't play on any wotlk server since the hungarian servers closed/switched xpac & was not interested to play it again until the announcement of Tauri.

I see your point but in my opinion the population will be composed of players who did not play lk in the last years so it will be more about nostalgia. Now convince me that world pvp is not a part of the true wotlk experience.

Edited by Ensimist
  • Like 2
  • Dislike 1
  • LUL 1
  • Tell Me More 1

Define true wotlk experience for me. I don't ever recall it being standardized definition.
Played both pve and pvp realm during retail wrath period and i can't really imagine world pvp being the staple mark of that expansion.

If anything people were annoyed at world pvp when dungeons had issues (basically dungeon finder just plopped you at dungeon entrance and displayed error you could not enter them).
If we are talking about wintergrasp, sure people have very fond memories of that zone.

10 minutes ago, Ensimist said:

Now convince me that world pvp is not a part of the true wotlk experience.

On 7/13/2020 at 12:59 PM, crawen said:

You know that the only difference is that on a pve server you can opt out of world pvp right?

meaningful poll when ppl dont even know what a pve realm means 

• Roll Safe 1

ok i'm out of this topic

if someone would like to play on a pvp realm means that he surely doesn't know what a pve realm means

clap clap clap

• Dislike 1
  • LUL 1

so explain to all of the pve ppl here why is it bad that ppl would have to opt in to pvp if they wanted to world pvp?
how is that a bad thing that you can only kill ppl that actually want to be killed?

Edited by Asgaard

i JuSt wAnT tO fArM pVe PpL

ok, no joke: i think it's nearly impossible to explain this for pve ppl, same as you can't explain to me why pvp opt-out is good

it's an endless debate to be honest

• LUL 1

5 minutes ago, Asgaard said:

so explain to all of the pve ppl here why is it bad that ppl would have to opt in to pvp if they wanted to world pvp?
how is that a bad thing that you can only kill ppl that actually want to be killed?

They don't want people to have that choice because then they won't be able to gank lowbies and won't be able to brag how good at pvp they are even though they haven't killed a single player at their own level.

• Like 3
  • Thanks 1

Just now, Ateras said:

They don't want people to have that choice because then they won't be able to gank lowbies and won't be able to brag how good at pvp they are even though they haven't killed a single player at their own level.

that's the point, finally !!!

i want to gank lowbies whole day :x

srsly pve ppl dont even have the willingness to consider the reasons of others

Edited by Ensimist
  • Like 1
  • Picard Facepalm 1
  • Tell Me More 2

There was this die hard pvper on the PTR crying because someone was ganking him there, so he was demanding a dev to ban him, literally explains what happens on almost every other PVP server. Warmane players, also die hard pvprs cry at some point because its a gank fest in hellfire peninsula. That will be 90% of the pvp fanbase at some point. Prove me wrong. 

2 minutes ago, Ensimist said:

you can't explain to me why pvp opt-out is good

> i dont want to get killed during dailies/farming so i opt out of pvp
> which means i dont get camped by some 22 y old retard who was 12 when wotlk released and tries to re live his memories as a kid and waste my free time because of this

surely this is a bad thing

and if you say its not about killing low lvl ppl but max lvl preplanned world pvp (lmao who are u kidding, that hasnt been a thing on private servers like ever) it doesnt fuck with that since those ppl can just turn it on when they want to

• Like 5
  • Thanks 1

Úgy látom ebből a témából kiindulva csak fokozódni tudott a döntésképtelenség. Valószínűleg jobb lenne ha szavazósdi helyett Chris hozná meg a salamoni döntést, mivel így is, úgy is az ő nyakába szakad majd minden következmény. Mielőtt eljutunk arra a pontra ahol mindenkinek saját maga által beállítható realmje lesz,  nem csak szorzók és kieg tekintetében, hanem abban is, hogy kikkel hajlandó  egy crossrealmen  lenni.

• Like 2
  • Roll Safe 1

16 minutes ago, Manuzoom said:

Aki pve-t akar az játszon single player játékkal, ott nem bánt senki. Köszi heló.

Szerintem pont az olyan játékosok miatt akarnak pve realmet, mint amilyen te vagy. Játszál a mobokkal, ne más idejével és idegrendszerével :|

Fogadjunk már megvan a rugód neve is, amivel farmolod majd stv-ben az egyenlő ellenfeleket igazságos és kiegyensúlyozott pvp élmény közepette.

17 minutes ago, Parker said:

Szerintem pont az olyan játékosok miatt akarnak pve realmet, mint amilyen te vagy. Játszál a mobokkal, ne más idejével és idegrendszerével :|

Fogadjunk már megvan a rugód neve is, amivel farmolod majd stv-ben az egyenlő ellenfeleket igazságos és kiegyensúlyozott pvp élmény közepette.

Személy szerint én azt akarom hogy az ELLENSÉGES frakció ne farmolhassa el előlem a cuccokat anélkül hogy megölném. Kicsit röhelyes lenne, nem igaz? Elviszi a titaniumot és még megütni se tudnám, tiszta vicc kategória. Ennyi erővel minek két frakció?

Edited by Manuzoom
  • Like 4
  • LUL 1
  • The fuck is this 1

pve servers are annoying. I and many others much prefer to quest and enjoy the game in peace, without having to deal with Bored And annoying PvP Gankers running all over the place. Many people will pass up this server if it goes pvp. Besides, every wrath server out there is pvp so nothing new and gives the pve people somewhere to go. Making a pve server Would be good for everyone, and the pvp hero’s can flag themselves if they want to look for trouble. 

• Like 3

6 hours ago, Manuzoom said:

Aki pve-t akar az játszon single player játékkal, ott nem bánt senki. Köszi heló.

THIS!

6 hours ago, Parker said:

AND NOT THIS! Mire gondolsz az alatt, hogy játszál a mobokkal? De tényleg.. Ha valaki merészelt a PvP realmra szavazni szerinted ő a loremasterre + a mobokra fog fokuszalni? WTF?

Edited by Ensimist
  • LUL 1

6 órája, Manuzoom írta:

engem az apukám akkor is bántott, ha single player játékkal játszottam :(

• Feels Bad Man 2
  • Feels 1
  • PogChamp 1

Yeah i agree with crownroyal. No interest in playing on a pvp server. There are an endless amount of wrath servers out there and most all of them are pvp. The pve ones are just crap quality and not worth wasting time playing on. Ive been excited that tauri was finally releasing wrath, but now my expectations went down the toilet as a pvp server.  

• Like 1

14 hours ago, Ensimist said:

Now convince me that world pvp is not a part of the true wotlk experience.

At the peak of WoW (WotLK) these were the NA server counts per type:

PVP - 115
PVE - 114
RP - 18
RP-PVP - 6

Total normal servers: 132
Total PVP servers: 121

So, for 54% of players, world PVP was not part of their WotLK experience. That's a majority. You are in the minority experience.

• Like 2
  • LUL 1
  • PogChamp 3

Server count != server population. And shit, just the numerical counts aren't even the best measurement of user "majorities". There is the number of active accounts, number of people online at one point (usually during peak times), total /played time across active characters on active accounts, and in the case of private servers instead of retail where people subscribe, I even hear about one's willingness to pay for the server as an argument for why someone's opinion should matter. So the definition of "majority" is not as clear as you think it is.

De hát emberek, nincs mit vitázni ezen. Ha a PVP nyer, és neked nem tetszik a PVP, akkor egyszerűen menj el másik wow szerverre játszani, ahol PVE van (amit amúgy is érthetően csinálnál, nem lehet ráerőltetni senkit arra hogy olyan szerveren játszon, amin nem akar, ami nem felel meg neki) A dupla wow realm ötletét elvetették a world pvp fanok, akik hiányolnák a pve playereket a kardjuk végéről. Mert hogy Taurin is hatalmas óriási nagy player population széthúzás van amiből tanultak az okos emberek, mert wodon ott van az a 200-300 ember, akik ha nem lenne wod, egészen biztos lehetünk abban hogy taurin játszanának. (Ja nem)

• Like 2
  • Thanks 1
  • PogChamp 1

6 órája, Niche írta:

So, for 54% of players, world PVP was not part of their WotLK experience. That's a majority. You are in the minority experience.

52% not 54%, with this small difference there's no point talking about majority nor minority. Besides this your comparison doesn't include the population of the realms, which would be the most important factor.

3 minutes ago, Magicka said:

De hát emberek, nincs mit vitázni ezen. Ha a PVP nyer, és neked nem tetszik a PVP, akkor egyszerűen menj el másik wow szerverre játszani, ahol PVE van (amit amúgy is érthetően csinálnál, nem lehet ráerőltetni senkit arra hogy olyan szerveren játszon, amin nem akar, ami nem felel meg neki) A dupla wow realm ötletét elvetették a world pvp fanok, akik hiányolnák a pve playereket a kardjuk végéről. Mert hogy Taurin is hatalmas óriási nagy player population széthúzás van amiből tanultak az okos emberek, mert wodon ott van az a 200-300 ember, akik ha nem lenne wod, egészen biztos lehetünk abban hogy taurin játszanának. (Ja nem)

Az ezen a fórumon erőszakosan vagdalkozó pvp fanatistákról én neked 100%-ban mondom, hogy ha pve lenne a szerver, még a könyvjelzőből is kitörölnék a taurit. Az meg, hogy a PVE playerek mit csinálnak majd ha PVP nyer, az már nem az ő bajuk. Ők itt most csak a pvpt akarják, és hogy minél több gyilkolható célpont legyen. Az, hogy mennyivel lesz kevesebb ember a pvp realmen, már nem érdekli őket, mert ha úgy lesz a pvp realmen 500 ember, hogy nincs másik realm, akkor nyugodt lesz a kis szívük,de ha úgy lesz 500 ember a realmjükön hogy mellette ott lenne egy pve realm is azon is 500+ emberrel, akkor meg háborognának hogy mi a picsa mia a piiiccsssaaaaaaaa hát én ölni akarom azokat is hát azokat is öljeemmmáármeeeg hát miez kurvatauriiikurvatauriii elrontjaazélményemet kurvatauriiiiiiii.

Ha lenne pve realm, akárhányan lennének ott, én tuti oda mennék. Ha a pvp nyer, megyek vissza eredetire pvezni. Nekem ne húzza az időmeg és az idegrendszeremet semmilyen ilyen habzó szájú nyomoronc. Én a world of warcraft nevű játékkal szeretnék játszani, nem az ő gyerekkori traumájukkal. Aki szerint ez az akarat és látásmód kevesebbet ér mint az ő legendás pvp élményük, az egyszerűen egy idióta. Tartsuk tiszteletben hogy a másik mit akar. Aki azt mondja legyen 2 szerver az legalább így gondolkodik. Húzzuk szét a népességet? Nem húzzuk szét. Ez kiszolgál egy olyan népességet ami ALAPBÓL SE JÖNNE ÍGY A REALMRE és nem széthúzza a te kis world pvp élményedet. Ebbe kéne belegondolni.

Elég sokan utálják a pvp szervereket, és tényleg sok ilyen van külföldiek között is. Minden ilyen érvet megértek. És ha annak a 60-100 fős warriors of darkness szervernek tényleg van létjogosultsága, amikor csak annyiért járnak oda az emerek hogy könnyebben kifarmolják az account wide achikat és mountokat, akkor ennek is kéne hogy legyen. Ha elég magabiztos vagy abban hogy a jó oldalt választottad, akkor meg alapból nem kéne rinyálni ellene. Attól félnek a nagy pvp fanok, hogy a pve szerveren többen lesznek? Hát akkor meg minek jár a szájuk. Ha meg nem félnek ettől, akkor meg minek jár a szájuk?

• Like 6
  • Pusheen Blush 1
  • Roll Safe 1
  • PogChamp 1

Magicka nem tudom minek túlzod el ennyire a dolgot. Amíg ez a szavazás nem lett kiírva senki sem gondolta, hogy PvE lesz a szerver mivel minden másik privát szerver PvP. Nyilván ha lenne PvE szerver opció lehet azon játszanának, de ha nincs választás mennek oda ami van. Ilyen egyszerű, vagy te komolyan azt gondolod, hogy ezek a játékosok eredeti óta azért nem játszottak semelyik privát szerveren mert egyik sem volt PvE? 9_9
Másik topicban leírtam már, ha szerinted tényleg azért jönnek majd ide az emberek mert sokkal jobb minőséget nyújt Tauri mint más szerver, akkor majd pont ez lesz az ok ami miatt nem kezdenek el itt játszani? Nincs más választásuk ha a minőség érdekli őket.

PvE meg nem fog nyerni így a PvP-s oldalról kár beszélni, mert Chris nem mer ilyen döntést hozni, inkább be áll a sorba a többi szerver mögé mivel ott ez már bevált. +Van elég munkájuk nem akarnak még a PvP flagging exploitokkal is foglalkozni. :)

Edited by Asgaard
  • Like 2
  • Dislike 1

2 órája, Magicka írta:

wodon ott van az a 200-300 ember, akik ha nem lenne wod, egészen biztos lehetünk abban hogy taurin játszanának. (Ja nem)

Ott már elég gáz a heti max player szám, szerintem készülhettek rá idegileg, hogy néhány hónapon  belül költözni fogtok...

20 hours ago, Betsyke said:

52% not 54%, with this small difference there's no point talking about majority nor minority. Besides this your comparison doesn't include the population of the realms, which would be the most important factor.

Sorry, somehow missed the 6 RPPVP realms in the total calculation.

The point is that the "true wotlk experience" was PVP for only half of players, and should not be the default position to assume. If we were talking 90% PVP to 10% PVE, then you could justify that sweeping statement.

Edited by Niche
  • PogChamp 1

ah yes speedrunning naxx and random heroics
the true 2020 wotlk endgame experience everyone loves

Edited by Vapid
  • LUL 1

1 hour ago, Vapid said:

ah yes speedrunning naxx and random heroics
the true 2020 wotlk endgame experience everyone loves

Gankinkg low level players isn't the endgame experience everyone loves too.

• Like 2

for me it's maxlvl pvp
but i do hope you personally get ganked a few times just to suffer

• LUL 2
  • Woah 1

Then you can pvp in battlegrounds/arenas. There is literally no point in what gankers call "world pvp" ever since flying mounts were introduced. Also i won't be ganked because i won't even level up through quests. :)

On 7/14/2020 at 8:09 AM, Nutrius said:

Keep calm.

In the end, when PVE wins the poll, and Tauri decide not to kill the whole realm, and make it PvP (maybe they will say that it is because of fake account numbers, or just they decided like that, etc.) at level 80 u can kill, and farm all the PVE voters in the world, when they are leveling in low level, as a revenge. ^_^;) 

Eh, no. People looking for a PvE server will not play on this one if it turns out to have a PvP ruleset, why would they?

5 hours ago, Ateras said:

Then you can pvp in battlegrounds/arenas. There is literally no point in what gankers call "world pvp" ever since flying mounts were introduced. Also i won't be ganked because i won't even level up through quests. :)

You do realize flying only works in outland and northrend?

• Picard Facepalm 1

5 hours ago, Ateras said:

i won't even level up through quests

i love the 2020 wow playerbase

• Like 2

37 perce, Bauron írta:

Guys vote on this, it looks interesting.

yes, very interesting to see that now 7 people chose the "NO (I voted PVP)" option

3 hours ago, Vapid said:

i love the 2020 wow playerbase

If he's waiting for the server to be x7 why would he bother up with quests if he has a dungeon group set up? :D

Ekkor: 2020. 07. 17. ekkor: 10:04, Bauron írta:

Az ezen a fórumon erőszakosan vagdalkozó pvp fanatistákról én neked 100%-ban mondom, hogy ha pve lenne a szerver, még a könyvjelzőből is kitörölnék a taurit. Az meg, hogy a PVE playerek mit csinálnak majd ha PVP nyer, az már nem az ő bajuk. Ők itt most csak a pvpt akarják, és hogy minél több gyilkolható célpont legyen. Az, hogy mennyivel lesz kevesebb ember a pvp realmen, már nem érdekli őket, mert ha úgy lesz a pvp realmen 500 ember, hogy nincs másik realm, akkor nyugodt lesz a kis szívük,de ha úgy lesz 500 ember a realmjükön hogy mellette ott lenne egy pve realm is azon is 500+ emberrel, akkor meg háborognának hogy mi a picsa mia a piiiccsssaaaaaaaa hát én ölni akarom azokat is hát azokat is öljeemmmáármeeeg hát miez kurvatauriiikurvatauriii elrontjaazélményemet kurvatauriiiiiiii.

Ha lenne pve realm, akárhányan lennének ott, én tuti oda mennék. Ha a pvp nyer, megyek vissza eredetire pvezni. Nekem ne húzza az időmeg és az idegrendszeremet semmilyen ilyen habzó szájú nyomoronc. Én a world of warcraft nevű játékkal szeretnék játszani, nem az ő gyerekkori traumájukkal. Aki szerint ez az akarat és látásmód kevesebbet ér mint az ő legendás pvp élményük, az egyszerűen egy idióta. Tartsuk tiszteletben hogy a másik mit akar. Aki azt mondja legyen 2 szerver az legalább így gondolkodik. Húzzuk szét a népességet? Nem húzzuk szét. Ez kiszolgál egy olyan népességet ami ALAPBÓL SE JÖNNE ÍGY A REALMRE és nem széthúzza a te kis world pvp élményedet. Ebbe kéne belegondolni.

Elég sokan utálják a pvp szervereket, és tényleg sok ilyen van külföldiek között is. Minden ilyen érvet megértek. És ha annak a 60-100 fős warriors of darkness szervernek tényleg van létjogosultsága, amikor csak annyiért járnak oda az emerek hogy könnyebben kifarmolják az account wide achikat és mountokat, akkor ennek is kéne hogy legyen. Ha elég magabiztos vagy abban hogy a jó oldalt választottad, akkor meg alapból nem kéne rinyálni ellene. Attól félnek a nagy pvp fanok, hogy a pve szerveren többen lesznek? Hát akkor meg minek jár a szájuk. Ha meg nem félnek ettől, akkor meg minek jár a szájuk?

Hát nagyon remélem pvp lesz és vissza mész retailra épp elég ilyen pve  mytic +  proval volt dolgom az évek alatt meg kéne tanulni játszani normálisan a gamevel nem pedig perma cryolni nem hiába volt az apes word 1st classicba és az sem volt véletlen hogy a summer wsg döntő is apes vs apes volt :) És csak mellékesen megsúgom neked ha évek óta nem volt igény egy PVE szerverre ezek után sem lesz ;)

• Like 1
  • Dislike 1
  • LUL 1
  • Picard Facepalm 1

17 minutes ago, metaler said:

És csak mellékesen megsúgom neked ha évek óta nem volt igény egy PVE szerverre ezek után sem lesz ;)

433 player valószínűleg csak félrekattintott. :D  (jelenleg a többség btw) de persze úgy van ahogy te mondod, hogy máshogy lenne

Edited by Bauron

@Chris Egyébként megkérdezhetem, hogy alapból volt-e bármilyen elképzelés a döntéshozók között, hogy milyen szabályrendszer legyen a szerveren? Persze kiírtátok ezt a szavazást, értem én, rendes dolog megkérdezni minket is, de én azt szeretném tudni, hogy ti személy szerint hogy látjátok a helyzetet? Jobban örülnétek egy pvp, vagy pve realmnek? Most így a szavazás állásától meg tényétől függetlenül, személyes preferációra kérdezek. Mert ugye ez a szavazás nem sokkal az első nyitás időpont előtt lett kitűzve, pont az elnapolással egyidejüleg, és én ebből arra gondoltam, hogy alapból volt egy koncepciótok csak most a halasztáshoz hozzáfűztétek ezt a pollt is.

Tehát ha ez a poll nem lett volna, milyen lenne a Crystalsong?

Csak azért kérdem, mert gondolom PVP, mint a többi realm. Ezért ha esetleg a PVE nyerne, mennyire zárkóznátok el tőle?

És erről a 2 realm indítás ötletről mit gondolsz? Mert elég nagy igény mutatkozik mindkét variációra, és még mindig a WOD realm lebeg a szem előtt, amikor ez szóba kerül, amin 200 player sincs, és mégis lehet létjogosultsága. Ezt a "mindenki nyer" jeligével ellátott crossrealmes dolgot te jó ötletnek tartod? Elképzelhető, hogy lesz pve és pvp realm is? Mert ha szerinted ez abszolút kizárt, akkor ezt kifejezésre is juttathatnád, hogy ne elmélkedjen ezen a jó nép :D

Ezért szeretném tudni, hogy te melyik oldalát látod erősebbnek ennek a kezdeményezésnek?
Az optimista álláspontot, miszerint az egész LK egy nagy háló, amivel playereket lehet befogni, és a dupla realm csak nagyobbra állítaná a hálót, hogy még többeket lehessen bevonzani,
Vagy a pesszimista álláspontot, miszerint előre nem felbecsülhető playerszámot szétosztani teljesen felesleges, és veszélyes, és nem annyira számít, ha playereket veszít a szerver, csak legyenek egy realmen a lehető legtöbben?

Edited by Bauron

@Bauron

A személyes véleményem nem számít és nem is árulom el, hogy én mire voksolnék. A Crystalsong alapesetben PvP realm lett volna, de irodában körbekérdeztem és 50%-ra jött ki, hogy PVP/PVE, így felmerült annak a lehetősége, hogy mi van akkor, hogy ha a játékosok esetleg nem PVP realmot szeretnének, ezért hoztuk létre a szavazást, hogy lássuk, hogy egyáltalán az emberek mit szeretnének. Életemben nem gondoltam volna, hogy ~50%/~50% lesz ez is. :D Én már kezdek félni, hogy tényleg a kő-papír-olló-t kell bevetnünk.

A két realm indítását teljes mértékben ellenzem. Semmi értelme addig ilyenbe egyáltalán belevágni, míg nem látjuk pontosan, hogy mennyi érdeklődés van erre. Az biztos, hogy FB-n a post rekord mennyiséget produkált. (Ugyancsak nem számítottunk erre)

Természetesen, akármelyik ruleset kerül ki győztesnek, meglátjuk mennyien fognak játszani, simán elképzelhetőnek tartom, hogy kikérjük újra az emberek véleményét, és indítunk egy másikat is.

A cross realm rendszert nem vittük vissza WoTLK-ban és a régi is romokban van, így biztos, hogy megoldhatatlan lenne az is időre.

Még ezek után is elég pesszimista az álláspontom, de már kezdem magam meggyőzni, hogy lehet nem kellene annak lenni :D

@metalerNe reklámozz itt más szervereket

• Like 1
  • Tell Me More 1

4 minutes ago, neugassh said:

Teljesen mindegy milyen ruleset lesz. Aki akar wotlk-n jatszani az fog. 

Igazad van, én ezt a pve pvp vitát már úgy elengedtem, jó lesz ott bármi lesz. Mondjuk az vicces lenne, ha a pve nyerne, csak mert a nagy pvp fanok reakcióját lehetne jönni olvasgatni :D

Edited by Bauron
  • Dislike 1

Szerintem nagyon jól jön most ez a lich king dolog, nekem legalábbis biztosan. Az időzítés 10-ből 10es. Jelenleg aktívan eredetizek, de egyszerűen nincs már ott content.
WoW Classic: Jelenleg a content legvégén jár, és amúgy se szerettem ott játszani, csak karaktert húztam fel 1-2t, hogy ha majd jön a BC legyen mikkel tolni. Nagyon tovább fejlődni így nincs már ott értelme, mert a karakterhúzás insane hard ahhoz képest hogy mennyivel könnyebb lesz majd BC-n, és raidezgetni se nagyon szeretnék ott meg már úgy is most jön az utolsó Naxxos dolog, úgymond "már késő".  Majd BC-ben természetesen érdekelt leszek... majd 2 év múlva amire becsülik hogy bejön.. 

BfA: Már a legvégén jár. Néztem neten, hogy mit érdemes ilyenkor csinálni még van erről egy wowheades poszt is, de minden pontja röhejes. Szerintem ilyenkor már felesleges nagyon erőltetni a Mythiceket, mert pár hónap és minden megszerzett dolog megy a kukába. Wowhead külön írja, hogy a corruption ki lesz véve.. Akkor így minek menjek most gyüjtögetni? Megszerezhetem most a full contentfult persze, de Shadowlandsen az első dungeon item drop nagyobb IL lesz 50 felett. Gearelődni tehát nem éri most már meg.. Fejlődni? Van ez az experience buff persze, de ez még így sem éri meg ahhoz képest, mi lesz shadowlandsen. A hírek szerint egy tapasztalatlan játékos kb 20 óra alatt fogja 1-50 húzni a karakterét, ez jelenleg kb 100-130 óra, ezzel az xp boostal meg talán 70-80 között mozog. Arról nem is beszélve, hogy a fejlődés jelenleg dög unalmas dungeon grind, SL-en pedig egy sokkal érdekesebb heirloom és talent rendszer lesz, ami minden szinte jutalmaz. Tehát most sokkal hosszabb időn keresztül grindoljam monoton dungeon farmmal magam 120-ra, vagy majd shadowlandsen 20 óra alatt egy izgalmas content keretén belül? Fejlődés kihúzva.. Marad az achizás, meg a pet battle. Egyik sem igazán köti le hosszabb időre a játékosokat, engem se.

Így értem el oda hogy ki van fizetve eredeti még fél évre, de (miután a MoP Tauri a kieg miatt nekem szóba se jöhet) "nincs hol wowozni". Néha feljárok eredetin  OG-ba afkolni BfA-n, szaladgálni, talán Transmogokat farmolni.. Ja ez a másik..
A legjobban Transmog szettek Legion Mythic raidekből esnek, legalábbis ami nekem tetszik. Azokat kiütni most egy 420as karakterrel.. Hát megoldható de hosszadalmas. Shadowlandsen 1 lövés lesz minden boss, most meg eltöltök fél órát eggyel, hogy NE dobja az itemet amiért mentem. Tehát azt is könnyebb lesz ott csinálni. Most ez jelenleg nehezebb.

Az meg hogy a Shadowlands elvileg késő 2020-ban jön be, nem jelenti azt hogy itt kéne hagyni a Taurit miatta. Legalábbis LK kiegen egészen biztos hogy nem. A lich king kiegnek van akkora értéke, hogy duoba toljam majd a shadowlandsel. Egy karakter itt, egy karakter ott. Más raid napok stb. Láttam már erre példát :D De mire ezek behozzák a Shadowlandset, itt a content már legalább ToC lesz, szerintem. 

• LUL 1
  • Confused Nick Young 1

en is letoltam raid findert eredetin es el is fogyott a content :(
alig varom a wotlkt mert az a legjobb kieg ott legalabb a hozzam hasonlo casual emberek is letudjak utni az osszes bosst :D
mostani wow mar nem az igazi :|

Edited by Asgaard
  • LUL 1
  • Picard Facepalm 1
  • Confused Nick Young 1
  • Pusheen Blush 1
  • Roll Safe 1