Ugrás a tartalomra

panducimonk

Játékos
  • Tartalomszám

    723
  • Csatlakozott

  • Utoljára online

  • Nyertes napok

    12

panducimonk ekkor volt utoljára a nap nyertese: Augusztus 20

panducimonk által megosztott tartalmakat kedvelték a legtöbben!

Közösségi népszerűséged

108 Híres

1 Követő

Névjegy

  • Rang
    Rare Tag

Legutóbbi profil látogatók

503 profil megtekintés
  1. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    lul prenerf fetidet nem lehetett megölni
  2. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    abból 150 ezer sco-t nézi
  3. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    ja, abban a pillanatban amikor leütötték befagyott a wowprogress, a twitch chat, sco kapott egy több, mint 3000 játékosos sub traint, blizzard kiírta a weboldalra, hogy megnyerték meg minden, izgi volt
  4. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    hát ez csak még jobban bizonyítja amit mondok, ha content-et szeretnének lassítani, akkor nem nerfelnének 10x egy boss-t, hogy az átlag player is leüthesse
  5. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    de nem kell contentet lassítaniuk, az átlagtól jobb playernek úgy is több hónapba telik leprogresselni a mythic raidet, az átlag meg talán majd csak a kövi tier-ben fogja full clearelni, csak a top guildek ütik le gyorsan
  6. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    most ezt úgy mondod, mintha bármi köze lenne a lootboxokhoz vagy egyéb hasonló concept-hez egyébként miért jó a blizzardnak az, hogy a playereknek kevesebb szabadságuk van? mondjuk eléggé övön aluli ütés a top guildeknek, mert most a split raideknek kevesebb haszna van ergo nem tudnak annyira felkészülni a WF race-re, ami szerintem undorító, hogy ennyire a szerencsétől kell függni ilyen ügyben
  7. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    nem tudom mi okuk volt minden PL-ra állítani
  8. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    340-ben esélytelen, az a boss 50%-ban gearcheck
  9. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    most hol tartotok?
  10. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    @Lore Na hogy tetszik Ghuun mythic? Eléggé OP.
  11. panducimonk

    MoP Guild Progress Topic

    amazing, gratz
  12. panducimonk

    MoP Guild Progress Topic

    Tényleg van olyan ember, aki munka miatt vagy más fontos tennivaló miatt nem tud raidelni heti 4 napot, de ne mondd már, hogy azok akik rászánnak 2 napot a maines raidre majd még két napot az altos raidre nem tudnának ehelyett inkább 4 napot a mainesre szánni és 0-t az altosra. Valamint taurin sajnos nem szokás, de lehetne azt is csinálni, illetve lehetett, most már késő, hogy ha mondjuk van 15 ember a guildben aki raidképes, akkor nyugodtan lehet raidelni heti 4 napot, mert aki éppen nem ér rá azt pótolni lehet. Ezért is tartottam hatalmas marhaságnak azt amit mi csináltunk, hogy két külön team progressel, ahelyett, hogy csak egy ID lenne. Nem lehet két csapattal progresselni, az szinte nem is egy guildnek számít már. Egyszerűen az emberek nem akarnak szopni és több loot-ot akar mindenki.
  13. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    limit végül megölte fetid-et, mondjuk Vantus Rune-t használtak, meglátjuk, hogy a többiek meg tudják e ölni a buff nélkül
  14. panducimonk

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    nem 30%, az addok hp-ját 40%-al a boss hp-ját 25%-al nerfelték, am tegnap volt még 1 nerf, amit ki sem mertek már írni a blizzardosok, jól lett tesztelve ez a boss, gg elvileg van egy tester teamje a blizzardnak, ami WF szintű, ezek után nehéz elhinni mondjuk már az első nerfnél sem merték kiírni a konkrét számokat
  15. panducimonk

    Cross fraction scenario/df/rf

    valós hátránya nincs, előnye viszont kézenfekvő
×