Jump to content

.L.

Player
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

.L. last won the day on December 20 2017

.L. had the most liked content!

Community Reputation

0 Neutral

About .L.

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Is there any other way to earn the opposite result for example on origi?
  2. Gyerekek , én tényleg nem akarok károgni meg semmi ilyesmi , de per pillanat a top 20-ban 8 holy priest :DDD
  3. Csak hogy provokáljam picit még a népet. 5.4-es boostok pár classnál eléggé betesznek 5.0.5-ös contentnél. (Nagy valószínűséggel szet bónuszok miatt rakták be, hogy balanceoltak legyenek a classok, vagy valami hasonló, de ez lényegtelen is)Tervezek egy olyan oldalt létrehozni, ahol aréna meccs statisztikák vannak, hogy pl melyik class milyen winrate-el rendelkezik, átlagos dmg/heal stb.Azután el lehet gondolkodni a custom “nerfeken”, hogy balance legyen, mert az nem állapot, hogy van pár class, amivel lehet arénázni. Persze csak PvP-t érintené és a későbbi patchekben csökkentve lenne a “nerf”. CHRIS 2017-08-18 13:43
  4. Na.... hát erről beszélek.
  5. Én erre két féle megoldást látok , az egyik az az , hogy: ( és tudom rengeteg időt venne igénybe , de hát gondolom ezzel tisztában volt mindenki mielőtt a TT tagjává vált.) custom fixek spellről spellre például 5.0-án a warri mortal strike ( bocsánat hogy ezzel példálózok mindig , ebbe ástam bele magamat , ez szúrt mindig is szemet ) 175%-ról meglett emelve 215%-ra vagy a deep wounds 65%-al ( meg előtte még 5.2-őn még 100%-al ) akkor erre pl mehetne egy nerf. Vagy valamilyen módon átlagolni a buffokat patch noteok szerint , amiket egy adott cast spelljei kapnak , ebből kijön pl hogy a warrior átlagos dmgje 11% kal több mint ami kéne hogy legyen. Ekkor a warrira mint kasztra (teszem azt csak pvp környezetben) 11% nerfet rakni. Amire meg kijön hogy 9% kal kevesebbet sebez annak az output dmgjét osztani 0.91 -gyel. Azt hogy milyen módszer alapján átlagoljuk a spelleket , az már egy olyan dolog , ami fölött gondolkodni kéne , és ki kéne mérni , hogy melyik lenne a legjobb de mondok egy nagyon primitív módszert : azok a spellek amik egy karakternek a fő damage forrásai ( ice lance , deep wounds ) azokat az átlagolásnál nagyobb súllyal figyelembe venni , amik pedig kevésbé fő dam források , azokat pedig kisebb súllyal figyelembe venni. Végezetül annyit , hogy ezek mind olyan módszerek , amikkel időt kell tölteni de én azt gondolom , hogy megérné , tekintettel a játékos szám folyamatos csökkenésének figyelembe vételével. Elnézést kérek az okoskodásért , nem tudom hogy milyen lehetőségekkel rendelkezik a mélyen tisztelt TT , és bevallom én magam pedig ehez nem értek és nincs rálátásom se , de valamit azért lehetne kezdeni ezzel , úgy gondolom. De ha még mindig csökönyösen érvelne valaki a "blizz like" mód mellett , szeretném felhívni mindenki figyelmét ezekre : Base Resilience now reduces damage players deal to others players by 72% (up from 65%). Battle Fatigue now reduces healing for players that are engaged in PvP combat by 55% (up from 45%). Tehát oké az , hogy 5.4 szerint a szegény warriknak meg mageknek nagyobbat kellene ütnie , de akkor a healereknek kisebbett kellene healelniük , + a resinek 72%-on kellene lennie. Ezt én kicsit kettős mércének érzem , amit a 2v2 ladder nagyon is jól tükröz.
  6. A mostani "pvp system" érdekességeit szeretném megvitatni , illetve reménykedem egyesek majd kioktatnak ha valamit esetleg rosszul tudok vagy látok. Tehát , jelenleg 5.4-es patchnek örvendezünk 5.1-es contentben ez eddig tök tiszta meg minden , rengeteg karakter kapott buffokat ( http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/5-4-0 ) de az azért mégis csak szemmel látható , hogy egyáltalán nincs balance ebből kifolyólag , tekintettel , hogy az akkori buffokat , az akkori gearekhez igazították. Elfogadom a tauri érvelését amúgy , hogy így nekik meg nekünk játékosoknak sokkal egyszerűbb , ha a legutolsó patchbe scriptelnek be dolgokat ( bár nagy rálátásom nincs , de gondolom csak ez lehet az oka... ). Én úgy gondolom , hogy ilyenkor két felfogás ütközik egymással , az egyik részük a játékosoknak azt mondják , hogy "oké , legyen így , de azért valami nerf vagy custom fix csak legyen már , hogy élvezhető legyen a játék" míg a másik fél részéről ezt a csökönyös " blizz like" felfogást veszem észre akik azt mondják , hogy " ha már 5.4 , akkor igenis kapják meg a linken látható buffokat az illetékes karakterek". Ezt csak halkan jegyzem meg , de akkor a Battle Fatigue miért 40%-on van ( 5.1-es patch szerint ) és nem 60%-on ( ahogyan 5.4-ben lennie kellene ) ? És nem akarok általánosítani , de csodálkozunk , hogy minden setupban vagy frost mage és holy priest / resto dudu / holy pala / resto shaman / mistweaver monk ( gyakorlatilag minden csak disc priest nem) van VAAAAGY a forst mage helyett warri van ( néha DK.) Szerintem eléggé árulkodó a 2v2 ladderen a top 20 felhozatala , 20ból 12 healer a maradék meg warri , dk , mage. ( viccen kívül , ebben nincs túlzás vagy ferdítés sőtt ha tovább akarom ütni a vasat , akkor a top 40-be per pillanat egyetlen egy lock meg egy hunter tudta megtörni a healer és a warri dk mage dominanciát. ). Úgy gondolom , hogy joggal merül fel a kérdés , hogy hol vannak....- hát nem akarom felsorolni az összes kasztot - de gyakorlatilag mind azok , akik az 5.4-es patchnek köszönhetően nem kaptak ekkora buffokat? Milyen megoldást tudnánk találni arra , hogy azok , akik szeretnek a saját karaktereikkel játszani , és történetesen nem a top 20 választékának egyike, is labdába rúghasson arenan ne adj isten mondjuk a gladiatortért? ( azon túl , hogy menjen el másik szerverre... ) Nagyon remélem hogy valami értelmes beszélgetést fogunk tudni itt kialakítani , amit esetleg egy olyan eltévedt TT tag is elolvas , aki feltud engem vagy másokat világosítani.
×
×
  • Create New...