Ugrás a tartalomra

Milan

Játékos
  • Tartalomszám

    202
  • Csatlakozott

  • Utoljára online

  • Nyertes napok

    9

Milan ekkor volt utoljára a nap nyertese: Augusztus 4

Milan által megosztott tartalmakat kedvelték a legtöbben!

Közösségi népszerűséged

59 Kiemelkedő

Névjegy

  • Rang
    Zen Mester Tag

Legutóbbi profil látogatók

361 profil megtekintés
  1. Milan

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    Hááát... elméletileg vonatkozik rá, gyakorlatilag semmi változást nem tapasztaltunk kb. a buff felkerülése előtti és utáni lootok között. Érdekesen működik, az biztos.
  2. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    *TRIGGERED* kinda true tho... FeelsBadMan
  3. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Tfw telo van nalad es nem tudsz bfazni ezert olvasod a forumot. Btw aki @Jackcarvert memeli, annak remelem holnapra letorik a nagylabujjan a köröm.
  4. Milan

    Unalmas

    Unalmaaaaaaaaaaaaaaas. Op amugy retarded?
  5. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Tegnap este is raideltünk egyébként. Igen, páran megvettük bfa-t, ennek ellenére tiszteletben tartjuk azokat, akik a guildben nem vették meg és szeretnének taurin raidelni, így nyilván nem hagyjuk őket szarban. Valószínűleg shrineban afkolni, questelni, meg ilyen hülyeségek miatt nem fogok/fogunk feljárni taurira, de mindig lesz bennünk annyi, hogy raideltetjük az embereinket, akik esetleg itt szeretnének raidelni.
  6. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    RIP my life LUL
  7. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    kussolj már te tard
  8. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Kiterdekel csak ki kell rugfosni a szemuket
  9. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Hulye kuldoldi csicskakat minfya megvoritom megegyet ideirnak hehe
  10. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Aztán több idő megy el az amúgy sem a dps-en elmenő bossokra felvenni a bonust mint betanulni. #worth
  11. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Tényleg nem olyan gamebreaking, pláne, hogy halállal leesik. Azért ki ne örülne 5% dmg plusznak?
  12. Milan

    MoP Guild Progress Topic

    Esküszöm nem hittem el ezeket a reportokat, de a Silithusos kajak működik LOOOOL.
  13. Milan

    Blood DK guide - tauri 5.2

    Valamiért a druiddal nem érzem azt, hogy low vengeance mellett is jó dps-t tolna (egyébként jól megszalad, ha van neki elég, lehet csak tauri feature), a DK-ra teljes mértékben igaz amit írtál, abban egyetértek viszont Asgaardékkal, hogy a protpala majdnem mandatory még 10-esre is, viszont egy pala-dk combo elég ütős 10-es raidekre, tekintve, hogy véleményem szerint a dps DK a legerősebb melee atm. Szerdától több időm lesz foglalkozni úgy mindennel, így ezzel a topiccal is. Mikor megírtam, és befejeztem már hajnali 2-t ütött az óra, így ilyen részletességekre és apróságokra nem tudtam/nem is akartam kitérni. Egyébként köszi az ötleteket, mert elég jók, majd valamikor a jövőben mindenképp kiegészítem ezekkel.
  14. Milan

    Blood DK guide - tauri 5.2

    505 egyébként nem olyan kis gear, de ha pl. normokat farmoltok, vagy előző content raideket, amikre egyébként megvan a dps, és gond nélkül lemegy, akkor maradnék a masterys buildnél. Én emlékszem, toesben 505 ilvl-lel én avo builden voltam, de nem tudom, hogyan viselkedne totban. Azt javaslom maradj egyelőre masteryn, és ha azon a pár %on múlnak a bossok, vagy úgy érzed, egyáltalán nem kapsz nagyokat/megtanultad mikor kell cd-zni, akkor érdemes váltani. Edit: a bosson 85%-án megéri 1k strength 1k stamina helyett.
  15. Milan

    Blood DK guide - tauri 5.2

    Hali, először is köszi a kommentet, pont ilyeneket vártam. Az avo dr-t megmondom őszintén, utoljára a ctf t14 gearemben számoltam ki, ahhoz képest most 6 iLvL-ben jobb gearben vagyok, de nem hiszem, hogy sokat változott volna. Az avoidance DR-t teszteltem és kiszámoltam nagyjából 11% dodge-nak megfelelő ratinggel és ~29%-nak megfelelő parry ratinggel, úgy hogy minfenem full parryre volt tolva, majd utána úgy, hogy balanszoltam a két ratinget, kb ugyanarra az értékre hoztam őket. A különbség 0,67% PURE avoidance volt, amiről én úgy gondoltam, hogy nem éri meg vele foglalkozni, hiszen a parryből nyert extra resource miatt visszajön annyi rune/runic power, hogy egy fél Death Strike is kijönne belőle. A értékkülönbség a mostani gearemben(525) valószínűleg még az ~1% pure avoudancet sem éri el a két eshetőség között (ha balanceolod a két ratinget, illetve ha mindent parry-re tolsz), de ehhez további számolások szükségesek. Egyébként taurin működik ez a mechanika, csak szimplán úgy éreztem, hogy nincs annyi secondary-nk még, hogy érdemes legyen vele foglalkozni. Purgatory: milyen mechanikákra gondolsz ezalatt? Opener: Taurin nem rég csinálták meg a vengeance ramp-up time-ot, pontos értéket nem tudok, de a lényeg, hogy nem kell egy csomót ütnie a bossnak ahhoz, hogy a sok vengeance rádstackeljen, nyilván ha openben van valami olyan mechanic, ami nagyot üt, akkor megéri várni a dolgokkal, azonban ha ~20secig csak autoattackol stb., akkor nem. Drw rész: igaz, kihagytam, köszi. A pestilence a main targeten nem, csak a többi targeten frissíti a dotokat, és azokat a main targetre feltett dotokról snapshotolja, szóval ha cd-s/proccos dotok vannak a main targeten, akkor a többire is azok fognak kerülni. A blood boil az összes targeten frissíti a dotokat, viszont az aktuális statjaiddal, az openerben pl. azért írtam a blood boillal frissítést, mert ott végig kitartanak a proccok/cd-k. A roiling blood tényleg csak heavy aoe szituációkra éri meg, szimplán a -1 rune cost miatt. Köszi a kommentet, ha esetleg más észrevétel van, szívesen várom, és próbálom megválaszolni minél előbb.
×