Jump to content

Orsforizs

Player
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Good

About Orsforizs

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Orsforizs

    Chris élete kibeszélő

    @Chris Nem léptzem fel régóta a szerverre, így nem tudom, de ami biztosan bugos volt 2 hete is és MoP-os: Stood in Fire (nem megszerezhető), Spreading the Warmth, How To Strain Your Dragon, For the Ward, Collect Your Deck, Ready for RAAAAIIIIDDD?!?ing (megszerezhető, csak kevés a csótány.) A régieket nem néztem, nem is tudom, mert a legtöbb contentben meglett. De BwD-ben asszem voltak bugos achik, FL-ben is mintha lettek volna bajok. AKkor kertészkedj egy kicsit, majd fogod! Bár Higi lejjebb azt írta, ez eredetin is ilyen volt. Nem mesélek, mesének ott vannak a Harry Potter-könyvek. Btw, ha itt tartunk, és nincsenek exploitolható BG-k: még mindig 480%-kal lehet csillét vinni Deepwindben és mondjuk a rugó gyorsabban viszi be, minthogy kimondod, "elmész te a 3.14csába, Orsforizs"? Vagy druidával/lockkal még mindig AFK-olható Twin Peaks egy, a többiek által elérhetetlen helyen a zászlóval? Just sayin'... Kérdés, hogy ha bepakolnátok a shopba Chris mágikus pallosát, vagy a tököm tudja milyen itemeket, mennyien vennék azt meg. Valószínű, hogy az a kevés játékos, aki itt maradt, nem azért maradt itt, hogy fun itemeket vásároljon - hiszen akik kitartottak, megvoltak ezek nélkül is, ilyen irányú igényeket nem támasztottak, ergo nem lenne nektek nagy bevétel a mostani játékosokkal. @Higi: Ki a halál jön az 5.3-mal? Egy rövid ideig tartó, a játékhoz jelentősen semmit nem adó patch volt, ami feleslegesen sok munkát igényelne a fejlesztőktől. Soha nem is mondtam, hogy legyen bent. (Az más kérdés, hogy egy vendort legalább berakhattatok volna, hogy az itemek / achievement teljesíthető legyen.) A tendencia romlása alatt azt értem, hogy menj, és szólózd ki FL-t, BwD-t, DS-t, Tot4W-et eh, úgy en bloc az egész korábbi kiegészítő raidjeit. Vagy csak nézd meg a hibajegyeket ezekeben a kategóriákban, már amik Firelandsben vannak, elég beszédesek. Felkap a tornádó és örög időkig ott rohadsz, kapjon el a Crystal Prison és ott rohadsz meg, mert targetelhetetlen, Legendary staffos küldetést nem tudod teljesíteni, mert bugos, Alysrazort kitrashelni egy élmény volt. Értem, persze, le van tudva azzal, hogy old content, HALADNI KELL! Csak akkor ne kérjétek már ki magatoknak, hogy van minőségi romlás. Tudod, mikor lenne jogos: ha hetente szánnátok rá pár órát, hogy legalább a régi raideket felvarrjátok, ráncba szedjétek. És nem, nem az általam jelentett low prio bugokról beszélek, hogy egy-egy boss nem mondja a szövegét, a trash nem csinál semmit - hanem mondjuk arról, hogy a mai napig nincsenek implementálva olyan mechanikák, amik miatt egyes bossok szólózhatóak lennének. Kérlek, nézd meg csak a Cataclysm raides hibajegyeket, olvasd őket végig -ha a rengeteg munka mellett van időd...- és utána mondd azt, hogy: "nem, nem romlik a színvonal, minden rendben van". És a Catás raideket még nem minden classal lehet, vagy lehet egyszerűen szólózni. De nem baj, haladjatok a contenttel, jönnek majd a játékosok tömegei a Legionra. Bár mi vonzaná őket pont ide, hiszen olyan szerver máshol is van, ahol a legion része jól megy a dolognak, de az előző contentek siralmasak... Hiányoltad, hogy nem fejtettem ki az előző posztomban, mi a probléma. A fenti, raideket illető bugok illetve a quest bugok - és a hozzáállás.
  2. Orsforizs

    Chris élete kibeszélő

    @Orsforizs don’t cry Először is, sajnálom, ha nem megy a szövegértés, ezzel nem tudok mit kezdeni. Kérlek, mutass rá, hol kértem kifejezetten a low priority bugok javítását, és hol kértem azt, hogy kifejezetten az én reportjaimat javítsák! Nem érdekel, ha egy pad a fal felé áll, a worgenek szőrnék színével van valami, vagy éppen egy meztelen csirke táncol Stormwind közepén. Attól, hogy jelentek low priority bugokat (a számtalan, mondjuk Brawler's-es kritikus mellett), még nem kérem, hogy azokat fixeljék, mondjuk olyanok helyett, hogy a bossok rossz képességeket nyomnak, a vehicle action barok egy éve bugolnak rád, megszerezhetetlenek (vagy mythicek) egyes achievementek a MoP bekerülése óta, bizonyos BG-ket szarrá lehet exploitolni és még lehetne sorolni bőven - mert van mit. EZEKET kellene javítani. A blizlikeság fogalmát nem tudom adekvát módon definálni, de biztos nem az, hogy a content váltása óta eltelt 2 éve után sincsenek bent 5.0-s scenariok. Sajnos a fejlesztők, -nyilván vezetői döntés hatására-, elmentek abba az irányba, hogy minél több különböző módon próbálják meg a bevételt növelni, ezért csinálják a WotLK szervert, rohantatják a jelenlegi contentet - hiszen biztosan az a baj, hogy a MoP egy szar kiegészítő, azért nem játszanak itt az emberek, nem pedig a minőség miatt. Igen, igen tudom, hogy eredetin is mennyivel esett a létszám a MoP-nál, egészten biztosan itt is az a baj. Nincs játékos, nincs profit. Megoldás: Legiont tolni, WotLK-t tolni, másik szervernek segíteni, új MoP contentet tolni, hát mert kell a sok player, azok veszik a kreditet. Önmagában ez még érthető is lenne, nyilván nem szívjóságból csinálják a szervert, hanem profitért. Csak akik eddig fizettek, nem kevés pénzt a kreditekért, mert volt egy szolgáltatási színvonal, amit megszoktak, azokat az újabban igen rohamosan romló tendenciával (hogy szarnak a jelenlegi contentre, csak a profitot hajszolják) szembeköpik Chrisék. Nyilván, ha elmondja Chris, hogy ilyen mértékben szarva lesz a jelenlegi, elérhető contentre, azok közül, akik a színvonal miatt maradtak itt, bele sem kezdenek a MoP-ba, nem vesznek még több kreditet, -aminek jelenleg a béka segge alatt van az ára-, hanem ők is (mint sok száz másik játékos) itt hagyják a szervert. Csak ezeket figyelembevéve, ordas nagy hazugság azt állítani, hogy blizzlike szerver. Akarat sincs, hogy az legyen. Amikor volt akarat és törekvés, akkor rendben volt, de most, hogy Chris ennyire ráment a pénzre és a még, még, még, minél gyorsabbanra... Hol vannak azok az idők, amikor Higi anno valamelyik tauri rádiós adásban mondta, hogy értsétek meg: mi nem rohanunk és odaokádunk valamit, mi azt akarjuk, hogy Sindragosa szépen szálljon le, élmény legyen a fight. És akkor most jön a szokásos kifogás, hogy "tessék megérteni, kérem szépen, hát nincsen erőforrásunk, kevés az ember, mi is emberek vagyunk, erőn felül teljesítünk, minden a ti érdeketekben, blabla". Ha nincs elég erőforrásunk, hogy egy szervert normálisan, ahogy hirdetve van, rendben tartsunk, minek 150 másik dologba belekezdeni? Ja, hát a máni... Ami cink, hogy benéztem egy frissen indult BfA szerverre, (igen, eredetire sajnos nincs időm) és kevesebb a quest bug, mint Taurin. Tudom, őket Soros György pénzeli, nekik vannak fejlesztői erőforrásaik. Így már meg tudom érteni, hogy miért döntenek úgy azok is, akik a kezdetektől 2009-'10 óta itt voltak, hogy elhagyják ezt a szervert, és azt a karaktert, amibe mérhetetlenül sok időt öltek. Vannak, akik látták ezt a mérhetetlen éhséget Chrisékben, és idejében kapcsoltak, tudván, hogy ez a minőség romlására fog menni. Btw: én is így teszek, úgyhogy 529-es, sok extrás lock eladó - marhapörköltet beszámítok!
  3. Orsforizs

    Chris élete kibeszélő

    A néphiedelem szerint, ha javítasz pár MoP bugot, seperc alatt meggyógyul...
  4. Orsforizs

    Chris élete kibeszélő

    Ja, azt sokat nézitek most MoP-on is. Geciség off: mi van az új feljelsztővel, aki esetleg, talán, maybe javíthatna MoP-os bugokat? Nem állt még csatasorba, vagy már fel is adta a dolgot?
  5. Orsforizs

    Chris élete kibeszélő

    Jó látni, hogy ilyen intenzíven folyik a bugok javítása. <3 Oh, wait...
  6. Orsforizs

    Atlantiss & Tauri QA

    Then my friend, you should play on our WoD realm. That's for you with it's yuuuuge XP rates. I hope that's a feature that will never be implemented... Why should we allow this? You had plenty of time on your own server to learn that. It's az unfair adventage to the new, transfered players against the ones whom are currenctly playing on the server. I mean... C'mon, think straight for a moment... Why should you guys have all these awesome features when others never had a chance* to use them? *: and they probably didn't want them, cuz if they'd then they'd be playing on our WoD realm right now...
  7. Orsforizs

    Atlantiss & Tauri QA

    De @Chris, ezen elv mentén beraktok valamit, aztán nem kell fixelni, mert az időt vesz el a következő tartalomtól. Jó, nyilván ez over exaggeration, de nem hiszem, hogy a zónák bugjainak fixelése marha jelentős időt venne el más, elképesztően fontos projektektől. Vagy itt mi nem megy. Khm. Purrmode: összességében nincs gondom a szerverrel, ezt le is írtam több hozzászólásomban is. Sőt, kifejezetten pozitív élmény itt időt eltölteni. Viszont úgy gondolom, hogy jelentősen segítene a szerveren, ha legalább a MoP-os zónák küldetései rendben lennének, mielőtt még megnyílik a transzfer lehetősége és jönnének az új játékosok - akik jelentős időt fognak eltölteni a szintezéssel. És nem, nem azt írtam, hogy a weapon visualokat, meg ilyen, az egyes zónák alatt jelentett szarságok legyenek fixelve, mert az aztán tényleg az, ami semmit nem befolyásol.
  8. Orsforizs

    Atlantiss & Tauri QA

    @Higi Pont te vagy az, akire ezt a részt nem akartam vonatkoztatni, mivel amit te csinálsz (ToES/MSV/HoF bossai, Brawler's) azokat -igaz, hogy van, mikor jelentős idő elteltével-, mindig javítod is. @panducimonk Nem vagyok jelen discordon, viszonylag kevés az interakcióm a külföldi játékosokkal. Elhiszem, amit mondasz, azt viszont túlzásnak találom, hogy a szervert isteníteni kelljen, mert csak a MoP-os zónákban elég sok nem működő küldetés, item, achievement van. Más kérdés, hogy messze a legjobb szerver jelen állapotában is a mezőnyben, de nem értem, ha minimális erőbefektetéssel lehetne jobb, miért nem arra törekszünk. Lehetne úgy is, hogy az új játékos végigmegy egy-egy zónán és azt mondja: hú baszd meg, ez már valami!" Másképp adja tovább az ember az ismerősönkek, játékostársaknak (legalábbis teljesen más a konnotációja annak), mikor azt mondja, hogy "ja, ja, jó szerver, de azért vannak bugok" vagy azt mondja, hogy: "ember, minden küldetés tökéletesen megy." Btw, az 5k goldos limetet én is támogatom, pontosan azért, amit leírtál. Jelenleg nevetségesen alacsony a kredit árfolyama, 9-10k-ért szoktam venni. Üzletileg a szervernek is megérné, ha fellendülne a gold/kredit kereskedelme Taurin. Plusz... 5k golddal érdemben alig tudsz valamit kezdeni, még a jelenlegi, igen nyomott árakon sem elég kb. semmire. @Chris Nem pont erre a témára gondoltam, amit kiragadál, hanem en bloc. + Nyilván a zónák rendberakása nehezebb így, hogy nincs Kimbatt, aki talán Townlongot meg még valamelyiket csinálta, de nem hiszem, hogy abszolválhatatlan feladat lenne, azért nincs annyi gond pont ezekben.
  9. Orsforizs

    Atlantiss & Tauri QA

    @Chris Értem, hogy nagyon hypeoljátok fejlesztői részről a dolgot és meg is tudom érteni, hogy miért. De az a baj, hogy szerintem megint egy rózsaszín ködben vagytok, és ez kicsit elveszi a tisztánlátásotokat. Ha jól értelmezem, akkor olyan játékosok fognak jönni (vagy várjátok, hogy jöjjenek), akik jól scriptelt, blizzlike MoP-ot szeretnének, és túlnyomó többségben első alkalommal találkoznak ezzel a kiegészítővel. Nyilván egy olyan élményt kellene nekik nyújtani, ami meg is tartja őket ebben a kiegészítőben és ezen a szerveren. Mik azok, az újdonságok, amiket az új emberek néznek, ami a MoP-ban jött be. Új insták/raidek - ezek nagyjából rendben is vannak, RHC-k mindenképpen. Scenariok - more or less ezek is mennek, kisebb szépséghibákkal. Új zónák - ez viszont megítélésem szerint katasztrófa*. Brawler's Guild - Higinek hála, ez rendben, blizzlike lett. Kertészkedés - itt is lenne mit javítani. Kicsit térjünk itt ki a legnagyobb gondra, a zónákra. Értem én, hogy nagyrészt mennek a dolgok, de ha megnyitod a bugtrackert és megnézed Pandaria zónáiban a hibajegyeket, vannak 2 éve nem segítő NPC-k, amik miatt hard mode lesz egy-egy quest, 2 HP-s 90-es mobok, amiktől kurva nehéz teljesíteni a küldetéseket, nem megszerezhető achievementek és még rengeteg küldetésekkel kapcsolatos bug. Jó dolog ez a fejlesztői napló, meg az aktív közösségi jelenléted, de úgy gondolom, ha te magad rászánnál egy napot, a hibák kb. 80%-át ki tudnád javítani. Jelentősen módosítana az új, fejlődni vágyó játékosok játékélményén, ha rendben lennének a zónák. Az a gond, le van írva, hogy megfontoljátok mindenkinek a véleményét, de igazából nem nagyon látom, hogy a játékosok szavának lenne bármi hatása, mivel mindenre van valami kifogás. "Hopp, WotLK szervert fejlesztek, amivel azt mondtam, nincs sok munka, hopp, most marketinget toljuk, brainstormingolunk, nincs idő rá, hopp most tököm tudja." Ha lenne akarat, nem hiszem, hogy maximum 2 nap munkaórái alatt ne tudnád akár te magad, másik fejlesztő segítsége nélkül kifixelni a zónák bugjait - úgy gondolom, többet nyerne vele a szerver a reputáció terén, mint amit te vesztesz ezzel a max. 2 nappal. Nem hiszem, hogy maximum 2 nap ne lenne rá, nem tudna várni SoO scriptelése/WotLK szerver bütykölése/fórumos nyammogás 2 napnyi munkaidőt.
  10. Mondjuk nem vagyunk parasztok és nem mondunk ilyet, mert megtiszteljük a résztvevőket azzal, hogy megnézzük az alkotásaikat, ha már egyszer vették a fáradtságot és időt nem kímélve elkészítették a trailereket. Just a side note... Attól függetlenül, hogy szerintem is az legjobb. Ami engem zavar, hogy több videóban is vannak bajok a helyesírással, ami elég cinkes, ha a cél az, hogy reprezentáljuk a szervert (és annak közösségét)*. *= bááááár, jobban belegondolva...
  11. Orsforizs

    WoD upgrade

    Most nem gecizni akarok, a változtatások nagyobb részével egyet is értek, szeretném hinni, hogy változást fognak eredményezni a játékosszámban, de... Ha az egyik célja az intézkedéseknek -a játékosszám növelése mellett- a PvP fellendítése lenne, akkor mondjuk nem ártana kijavítani az a majdnem két teljes oldalnyi bugot, ami jelentve van PvP/Battlegrounds témában is. Mert hiába jönnek ide, hogy "ahhh, milyen király lett az új WoD", attól még egy idő után meg fogják unni, hogy végig lehet bugolni egy Twin Peakset lockkal/druidával, egy SoTA--n jelenleg nem tudsz gépeket használni, mert ellenségesek / nem tudsz bombát venni, vagy beleesel a textúrába egy arénán. Akkor oda fogunk jutni, hogy jöttek az új játékosok, itt töltöttek egy hetet, és egy hétig sikerült fellendíteni a PvP-t...
  12. Orsforizs

    Tauri szerverek jövője

    Csak pár gondolat, ami erről az egészről megfogalmazódott bennem. 1. Legion. Azok a játékosok, akik egy jelenlegi (eléggé hiányos) állapotban lévő Legion szerver indítását követelik, nem nagyon látják át, hogy az egész kontraproduktív lenne. Sajnos a Tauriról -a magyar játékosközösségben legalábbis- van egy elég negatív megítélés, rá van húzva x év távlatából is, hogy "az egy bughalmaz". Kérdés, hogy ez valós alapokon nyugszik-e, mennyi alapja van, ki mennyire ért vele egyet - de ez most nem fontos. Attól még a prekoncepció áll. Ha ilyen általános megítélés mellett beraknának egy hiányosságokkal és bugokkal teli Legion szervert, lehet, hogy ideig-óráig megugrana a játékosszám, de valószínű ugyanilyen hamar el is menne a kedv tőle. Hiszen legion szerver van sok, mivel nyújatana egy félkész Tauri többet? Pont a blizzlikeságában rejlő varázsát vesztené el. 2. WotLK szerver. Ha nem vesz el jelentős erőforrásokat, és tényleg meg lehetne csinálni blizzlike módon, akkor szerintem valóban lenne vonzereje. Sok ismerősöm, barátom változatlanul, sok-sok év távlatából és kiegészítővel a háta mögött is a legjobbnak tartja mind közül. Kérdezgettem őket, hogy amennyiben lenne lehetőség, és lenne egy tényleg igényesen megírt szerver, folyamatos karbantartás mellett, akkor játszanának-e rajta. Direkt nem említettem, hogy Tauri-projeckt, és a válaszok meglepően magas arányban pozitívak voltak, a BfA ellenére is. Igaz, ezzel nem vagyunk sehol, mert a main szerver létszámán ez nem segít, viszont a Taurinak többletbevételt hozhat, amit ki tudja... akár vissza is forgathatnak a szerverekbe. 3. Jelenlegi content. Értem, hogy 2 fejlesztő dolgozik* az aktuális contenten, nagy nehezen azt is lenyelem, hogy nem a blizzlike már a cél (ez szerintem szomorú, de...) és a régebbi hibák nincsenek javítva, az a része el van engedve (lásd pl.: Triage quest 2 éve teljesíthetetlen), de kérdés, hogy a content jelenlegi állapotában mennyire vonzaná be az új játékosokat. Amúgy is egy széles körben utált, erősen negatív megítélésű kiegészítő. Ráadásul Taurin azért a patchek nagyobb részének néhány főbb funkciójával is bajok vannak (példák: 5.3 Deepwind Gorgeban korlátlan sebesség a csillékkel, 5.0. hiányzó 2 scenario, 5.2 ToT egyes finomságai), illetve az új patchek egy része bent sem lesz - gondolok itt az 5.3-as Escalation részre, a Barrensre és a Darkspear Rebellionra. Értem, hogy önmagában marha sok időt venne igénybe, és felesleges is lenne megírni, mivel csak rövid ideig lenne bent - ezzel egyet is értek. De ezt egy először idekeveredő játékosnak így nem tudod elmagyarázni, pláne, hogy a szerver blizzlikeként hirdeti magát - ő csak azt látja: nincsenek alap scenariok lassan 2 év után, bugos az 5.3-as BG, stb. Ilyen állapotban tökéletes hirdetések mellett is marha nehezen lehetne új játékosokat szerezni. Illetve... szerezni lehet, megtartani már nehezebben. Mondjuk elég merész ilyen állapotok mellett 5.3 release dateként 12.19-et megadni, de... *: itt meg kell jegyezzem, le a kalappal Higi előtt, mert kb. az egész Brawler's-t kifixelte, és folyamatosan dolgozik az új bossokon és a minőség és játékélmény növelésén. 4. WoD merge Ez az, amiben sosem lesz konszenzus. Nyilván meg kell érteni az ellenzők és a támogatók álláspontját is, de törekedni kellene arra, hogy a lehetős legkevesebb problémával, a legnagyobb "közmegelégedéssel' menjen le a dolog - amennyiben létrejön. Ha nem sikerül mind a két fél számára elfogadható feltételeket szabni, akkor lehet, hogy ez is kontraproduktív lesz, mert akik eddig ellébecoltak a WoD-on, de eszük ágában nincs repuzni, proffokat húzni, goldot farmolni, azok azt mondják, hogy kapjátok be, itt hagyom akkor az egészet. Én magam megrögzött achi- és mountbuzi vagyok, számomra ezek adják egy karakter értékét, én magam idejében megszenvedtem velük. Bizony, mint hiú és esendő ember, nehezen nyelném le, ha egy frissen migrált WoD-os a pillanatok alatt kiszedett (hogy Avaren vesszőparipájával éljek) Sporeggar repuval és/vagy vendoros mountokkal szaladgál. DE... lenyelném. Mert tudom, hogy ezzel növelni lehetne a főszerveren, -ahol rengeteg időt öltem a karakterbe-, a játékosok számát, ami elengedhetetlen a kihaláshoz. Ha a büszkeség beszél belőlünk, akkor oda fogunk jutni, hogy van remek, 17k+ achis, 250 mountos karakterünk a Taurin, de leszünk öten, akik majd AFK-olunk a fővárosokban. Kérdem én: ebben az esetben mennyi értéke lesz a karakterünknek? Mondom ezt úgy, hogy alapjában véve erősen olvadásellenes voltam, és rengeteg kérdésem, aggályom van ezzel kapcsolatban a mai napig.
  13. Orsforizs

    MoP Guild Progress Topic

    Csak egy kicsit a fellendítés, népszerűsítés dologhoz pár gondolat. Számtalan olyan barátom van, akivel még az egyetem kezdetén, sőt, még gimi alatt kezdtünk el játszani. Sokan vannak olyanok, akik közben lemorzsolódtak, abbahagyták, eredetire mentek, más privát/tört szerverre mentek, amikor éppen bejött egy új tartalom oda. Ők többnyire a WotLK alatt voltak végig aktívak. Mára elvégeztük az egyetemet, azonban ha ennyi idő távlatából megkérdezem őket, hogy srácok, mit gondoltok a Tauriról, jön a válasz: "az egy bughalmaz, nem megyek oda (vissza)!". Látatlanban, tesztelés nélkül, x content távlatából is ez a kép maradt meg bennük - hiába, a magyar a prekoncepciók foglya. Nekiállhatok bizonygatni, hogy de emberek, ez nem így van, egy színvonalas, nagyrészt blizzlike szerverré* nőtte ki magát, a válasz: ez?! Nézz már rá, se egy FB poszt, se egy tweet, semmi. Hát milyen szerver lehet ez? Sajnos, mára odáig jutottunk, hogy az emberek nagy részének a döntéshozatali folyamataiban aktív szerepet játszik az adott termék/szolgáltatás megjelenése a szociális médiában. Ez Tauri esetén miért is gond? Felmentem a gyakorikerdesek-re, beírtam a Tauri és egyéb releváns címszavakat, gondoltam megnézzük, mi az általános vélemény. Nem kell sok ész hozzá, hogy kitaláld: nagy részt a szervert gyalázó, lehúzó, sokszor alaptalan dolgok voltak leírva. A Facebookos részben szintén igazuk van az embereknek, egyszerűen nincs aktívan kezelve a felület - ami a mai fogyasztók körében óriási negatívum. Nem, nem kell az "oszd meg és nyerj retek mountot, X kreditet, ölelést Christől" típusú napi flame, mert az hosszútávon kontraproduktív lesz. Ellenben, régebben volt egy olyan kezdeményezés, -ami még gyerekcipőben el is halt-, hogy kiraktatok lore/game fact dolgokat, ami ugyan nem hirdette a szervert, de mégis vonzó volt, látszott, hogy az oldal aktív akar lenni a szociális médiában is, van akarat, és nem lebeg a langyos lében. Ugyanígy mehetne a szerkesztői napló -elvileg erre is volt kísérlet, hogy újraindul, majd 3 hónap után meghalt megint-, a nagyobb fejlesztések tervei, a komolyabb fixekről infó, stb. Lehetnének kisebb teaserek, mondjuk az új (régi) scenariokat illetően, (khm, mikor lesz bent Unga Ingoo és Brewmoon?), képek az 5.3-as / következő tartalomból, a fejlesztések menetéről és így tovább. Véleményem szerint kellene egy olyan ember, (nem, nem jelenlegi TT tag, mert azért mindenkinek van egy stílusa!), aki a TT-től teljesen független. Hm, ez rossz megfogalmazás volt. Nyilván egyeztet Chrissel, de nem vesz részt aktívan a fejlesztésben, nem felelős a discordért/IRC-ért/fórumért. Így csökkenthető lenne az emberekre nehezedő teher, nem kellene a fejlesztőknek plusz feladatokat a vállukra venniük, ellenben az emberekben az a kép maradna meg, hogy van egy aktív közösségi médiás megjelenése a szervernek. Ugyanígy ez az ember válaszolhatna, cáfolatot adhatna mondjuk a GYK-n és egyéb fórumokon megjelenő hamis, a Taurit (valótlanul!) negatívan feltüntető hozzászólásokra. Valid érvekkel, bizonyítékokkal alátámasztva, igényesen megfogalmazva. Nyilván olyan embert kell megbízni ezzel a munkával és felelősséggel, aki (ezt teheti lazán Tauri társadalmi munkában, értsd: ingyen!) képes egy koherens mondatot leírni, rendelkezik általános iskolában szerzett nyelvtani ismeretekkel és érdemben van ideje foglalkozni az üggyel. *= olvastam ezt a trashes, hagyjuk ki a felét dolgos hsz-t... Bár ne tettem volna. Többen is kifejtettük korábban, hogy az a kevés ember, vagy annak a kevés embernek egy szignifikáns hányada, aki sok-sok éve kitart a szerver mellett, azért teszi, mert nívósan vannak megoldva nem csupán a raidek, hanem a tartalom nagyobbik része úgy en bloc. Szerinted, azon kevesek közül, akik a mai napig aktívan raidelnek és esetleg részt vettek/vennének az RF versenyben is, mennyinek lesz kedve egy ilyen raidbe menni - heti rendszerességgel? A Tauri varázsa -a megcsappant játékosszámot tekintve pláne- éppen azon (is) nyugszik, hogy mennyire blizzlike egy szerver. Nyilván azon kívül, hogy aki beleölt 8-9 évet, vérző szívvel hagyná itt a karakterét.
  14. Orsforizs

    MoP Guild Progress Topic

    @Higi Azt hittem, tudod javítani a range hibás/hitboxos dolgokat, de akkor tévedtem. Most néztem, hogy azok némelyike már anno is Chrishez lett beosztva. Csak nem tudtam, hogy végeztél, mert a FS#9446, FS#12583 sima trash lootos bug, és nem lett írva, hogy mi lesz vele (won' t implement, stb.) . Köszi az eddigi munkádat velük!
  15. Orsforizs

    MoP Guild Progress Topic

    @Chris Azon játékosok nagy része, akik még itt maradtak 5-6-7-8 év után is, a folyamatosan csökkenő népességszám és a többi kisebb-nagyobb gond ellenére is , nem azért teszik, mert nem engedhetnék meg maguknak az eredeti szervert, vagy éppen ne lenne idejük eredetin játszani. Akikkel beszéltem és barátaim, ismerőseim, régi klántársaim mind azért maradtak itt, és nem mentek át eredetire és/vagy egyéb más privát szerverre, mert meg voltak elégedve azzal, amit a döntésed következtében kaptak. Egy percig sem vitatható el a fejlesztők érdemei közül az, hogy egy olyan privát szervert sikerült összehozniuk, - a hiányos erőforrások ellenére-, ami egyedülálló a játékélmény tekintetében. Igen, meglepően jól teszik a dolgukat az NPC-k, nincs auto turn in küldetés, a szerver tehát blizzlike benyomást kelt, ha valaki nem ás nagyon mélyre. Ha mélyre ás, akkor sem talál olyan égbekiáltó hibákat, leginkább csak formaságokat. Tehát, éles meglátás volt részedről, hogy sokan, akik eddig kitartottunk, azért tartunk ki, mert nem lebeg a levegőben Hagara, nem kell a fele zónát kihagynom a nem működő küldetések miatt, és el tudok menni megcsinálni egy achit anélkül, hogy agyfaszt kapnék - well... more or less... Elég negatívan próbálsz beállítani, de az álláspontomat akkor is tartom. Jelenleg mondjuk nem end content van, amin meg amúgy sem tudsz segíteni, hiába rohansz, hiszen egy teljesen új contentet kell felépítened, SoO ha tetszik, ha nem, sokáig lesz bent. Viszont úgy gondolom, hogy teljesen normális elvárás lehet azon maroknyi, még raidelő játékosok részéről, hogy legalább a MoP-os content raidjeinek hibáit javítsátok ki. Kissé ironikus, hogy a raidekben milyen hibák voltak/vannak, amikor a CM meg majdnem 100%-osra lett megcsinálva. Oké, ennek @Higi neki is állt, ami kifejezetten értékelendő, -bárt most, ahogy látom abbamaradt-, de... úgy gondolom, nem kértünk sokat. A másik dolog, ami kicsit off: ha jól látom, elkészültél még régebben az új scenariokkal, amik 5.3-ban jönnek be. Kértem, hogy legyen bent PTR-en, hadd teszteljük le (ne 3 napunk legyen, aztán óriási csinnadrattával releaselitek az új contentet...), ne legyen az, hogy a nagy rohanás közepette olyan állapotban kerüljön be, mint ToT vagy IoT. Választ sem kaptam tőled. Sok a munka, kevés a fejlesztő, ez érthető. Ez teljesen érthető. De ha már egyszer meghoztál egy döntést, aminek a kicsengését lehet vitatni, hogy pozitív vagy negatív-e, akkor ahhoz tartsd is magad, különben valóban el fog menni a megmaradt játékosok egy része is, akik pont a viszonylag magas játékélmény miatt maradtak. Ha anno azt mondtad, hogy igen, az asztalra csapok, akkor mostantól törekedünk a blizzlike szerverre (amit amúgy a csávó is kiemelt a videójában), akkor ne veszíts a lendületedből, mert kb. most olyan, hogy lebegsz/tek a langyos vízben. Megyeget, megyeget, jah, de azért nem blizzlike, de nem baj, elvanazúgy. Vagy, akkor mondd ki azt, -amit nem tehetsz meg, te magad fejtetted ki fentebb, hogy miért-, hogy bocsi, vége, failed attempt volt, innentől sodródunk az árral, csak néha úszunk odébb, ha jön egy farönk szembe. Felhozhatod negatív példának, mint ahogyan fentebb tetted, hogy maximalista vagyok, és bizony sokszor teszem szóvá, hogy miért nincs javítva valami, amikor arról még a bekerülés napján jelentve lett valami, és utána a mai napig nincs fixelve, sőt, romlanak a dolgok (lsd.: Bugcsokor Chrisnek II.), de... attól még vannak dolgok, amik elég érthetetlenek.
×