Ugrás a tartalomra

Lore

Játékos
  • Tartalomszám

    294
  • Csatlakozott

  • Utoljára online

  • Nyertes napok

    3

Lore ekkor volt utoljára a nap nyertese: Június 27

Lore által megosztott tartalmakat kedvelték a legtöbben!

Közösségi népszerűséged

27

Névjegy

  • Rang
    Zen Mester Tag

Legutóbbi profil látogatók

A "legújabb látogatók" blokk tiltva van és nem jelenik meg a felhasználók számára

  1. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    előtte nerfelték, 100%ban az extenden ment el a WFjük
  2. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    a method úgy ölte, hogy a main retrijük healelt, aki elfelejtett néha beaconokat rakni a fighton meg ilyenek, szóval a limitnek bőven lett volna ideje reclear+ghuunra
  3. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    szerintem azért ennek még lesz pozitív vonatkozása a játékra nézve, én nagyon élveztem a mythic racet (főleg hogy ilyen szoros volt) meg hát ugye josh hozta a szokásos cringe faktorját, ami miatt extra vicces volt a streamjét nézni
  4. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    ja, csak a blizzard nem tauri, ahol a bugok a contentlassítás, hanem a boss tuning
  5. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    azért igen durva nerfeket kapnak a gatekeeper bossok, argus is majdnem 4billió hpt hagyott el mire a wr 500as guildek eljutottak hozzá, KJ is vagy 5-6x kapott nerfet, szóval azért ettől nem kell félni, kb úgyis 800-1200 guild fogja cutting edgere ölni G'huunt majd
  6. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    2 HC, 2 norm fullclearból és 2 mythic bossból esett 2 db azerite armor, ugyan az (egyik a heti 4 dungeonos ládából, HCS, a másik bossból, 355), egyébként meg van 2 raid lootom azon kívül meg egy fejesem, amit a GMem kedves volt és átadott mert neki CoAs volt...
  7. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    zekvoz meghal ma este, szóval 3/9, de fetidet szerintem nem fogjuk extra nerfek nélkül megölni még egy ideig (a guild fele még 340es azerite armorban feszít, mert jó a PL )
  8. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    hát még el is kell jutnunk addig, valszeg közben kap majd nerfet, de egyenlőre elég durvának tűnik, legalább nem xavius
  9. Lore

    MoP Guild Progress Topic

    eredetis közösségben jelenleg invalid raidel 5 napot, napi 4 órát progressben, LND 4 napon 4 órát, DTQ 4 napon 3 órát, többi magyar guild meg 3nap 3-4 órát.
  10. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    ghuun még HCn is nehéz volt (annyira, hogy jó pár guild splitelve nem is ölte), ezek után a mythic verzióra kíváncsi leszek
  11. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    jól sikerült a mythic tuning, fetid még 1 30%os nerf után is üthetetlen
  12. Lore

    World of Warcraft: Battle for Azeroth

    World of Warcraft: Open Beta For Azeroth is more like it
  13. Lore

    MoP Guild Progress Topic

    tekintve hogy eltelt ki tudja hány hét, mióta bekerült ToT edit: 9, ty nyitópost (segítsen ki valaki, 8-9-10?, nem tudom pontosan) nem igazán lehet progressről beszélni egy olyan guild esetében, ahol a bossok felét sem sikerült HCn megölni (első postból kiindulva). Ez esetben már fixen lehet mondani, hogy nem a comp/classok tartanak vissza, hanem a player skill, azzal kapcsolatban meg már leírtam a véleményem az előbb... edit: a nefarian/legionos class stackingre megint csak azt tudom mondani, hogy mivel bossra kitalált taktika azt igényelte (amit a playerek maguk találtak ki, és nem végignéztek 45db killvidet meg a fatboss video guideot) ezért volt class stacking, ha nézegetsz későbbi logokat, (paragon feral stacking egyébként soft exploit volt, amit a paragon killje után villám gyorsan hotfixelt is a blizzard) tisztán láthatod, hogy míg a class stackingal nyilvánvalóan egyszerűbb volt a boss, egyéb melee setupokkal is tisztán ölhető volt...
  14. Lore

    MoP Guild Progress Topic

    arról nem is beszélve, hogy aki komolyan gondolta a progress raidelést az elmúlt x évben, annak kénytelen volt megtanulni multiclassolnia... inkább egy skilles melee mint egy közepes ranged, a player skillt nehezebb tanítani mint egy új class nüanszait...
  15. Lore

    MoP Guild Progress Topic

    már ne is haragudj, de azért te se ütöd meg a skilles szintet, arról nem is beszélve, hogy nincs useless class csak useless player, minden class/spec comboval üthető minden content, az hogy te/ti nem vagytok elég jók hozzá, az meg egyéni szoc probléma...
×