Ugrás a tartalomra
TauriWoW Community

Seiken

Felhasználók
  • Tartalomszám

    16
  • Csatlakozott

  • Utoljára megtekintve

Közösségi népszerűséged

1 Semleges

Névjegy

  • Rang
    Újonc
  1. black market AH sanctuary

    Ja, majd a ház alól, ahova be se férni spontán, és ha mégis, nem veszik észre, mert ezt más nem tudja, de nagy Hülyeség. De köszönöm a hozzászólásod, mert veled együtt összesen hárman voltunk, akik kellő intellektussal tudnak nyilatkozni a hozzászólásaikkal egy témához, a többinek meg tilosnak kéne hogy legyen. Téma lezárva.
  2. black market AH sanctuary

    Oké, hogy a fővárosokban azért így, meg az is oké, hogy a Blizzard azért csinálta ilyenre, meg így meg úgy.... De ahhoz is mérni kéne az egészet, számításba venni azt a tényt, hogy az adott tört szerveren milyen, hogy nagyon túlzásba viszik-e a fizikai gátló részt, márpedig túlzásba, mert röhej, hogy azért hoznak létre raideket is és lépnek be a játékba is - mert BMAH-nál AFK-olnak "várnak a prédákra" - csakhogy BMAH-nál randalírozanak. És hidd el, sokan nem szeretik ezt eltűrni, de legalább szólt vki ez ügyben, hogy írtam egy javaslatot. Remélem megfontolják azok, akik tehetnének is vmit és esetleg vmilyen kompromisszum lesz.
  3. black market AH sanctuary

    Darkmoon island-on se lehet pvp-zni a sátraknál. Mivel másabb?! De oda írtam azt is, hogy akkor legalább úgy, hogy ki lehessen kapcsolni a pvp-t, mint amúgy a fővárosokban lehet, és pvp-zen az aki akar Black market Ah-nál is, vagy mert a Blizzard mint úgy tudod úgy akarja.
  4. black market AH sanctuary

    Pontosan te vagy a troll az ilyen obszcén hozzászólásoddal. Ja és elment az eszed is. Mit szívhattál...........! Ui.: Pesti drogosok, ilyesmik kíméljenek a hozzászólásaikkal.
  5. black market AH sanctuary

    Black Market aukciósház legyen sanctuary terület, vagyis pvp mentes. http://wowwiki.wikia.com/wiki/Sanctuary avagy itt is legyen úgy mint a fővásrosokban, hogy kilehessen kapcsolni a pvp-t és csak az pvpzhessen Black Market-nél is aki nagyon csak azért megy oda vagy nincs más dolga, ill. kedve, csak az esztelen püfölés, néhány honor pontért, amit máshol is könnyen megszerezhet, sőt mégtöbb honort is, ha elmegy pl. lion landigra ahol kb. 3 percenként farmolhat 250 honor ponotos itemet, vagy az allis megfelelőjére amit nem tudok, de biztos van. Ja meg, ott van persze Bg a sokkal több honorszerzére még 250-nél is, arról már nem is beszélve! Indoka: Egy AH-nak a békés vásárlásról és békés licitelésről kéne szólni, hogy tudjon az ember nyugodtan gondolkodni is, mit akarjon venni vagy licitálni, meg mi mikor jár le az időt is figyelni, szóval sok kis apróságra is figyelni kell, elég nagy maradna még kint a wow szabad világa, hogy pvp-zni lehessen és ne zargassák az embert aki nézelődni vagy vásárolni, licitálni ment csak oda. Illetve ha már közös AH, mivel nincs kint se hordás se allis zászló rajta, meg elfoglalni se lehet, mint pl. BG-n egy tornyot, akkor egyikfél se játssza ott nagy raid nagyságú csapatban se a pvp-t.
  6. 1v1 aréna?

    Olvastam a 2v2 arénás gondokról, pl. a heal-warrior vagy heal-mage "verhetetlen" párosításokat is kilehetne így küszöbölni. Mit szóltok? És megvalósítható a pandás patchen? A Lich kinges patchen ez is ment máshol. A 3v3 arénáról meg azt írták nem annyira gyakori. Meg persze így az 1v1 arénával új játékélménnyel is gazdagodna a játék, más kihívás lenne benne. Meg amúgyis sok duelezőt látni, mehetnének ők is arénára, esetleg vmi táska jutalom járna a győztesnek, ha nem, akkor meg conquest pont, vagy vmi token, amik gyűjtésével lehet venni itemeket vendornál vagy fun dolgokat vagy petet vagy mountot.
  7. BG-s erőviszonyok kiegyensúlyozásáért

    Az ilvl korlát nem lenne jó, mert bejönne intellect-es cuccban a dk, meg spirites cuccban a rugó, csakhogy meglegyen az ilvl, aztán nézhetünk! Lich kinges patch-en már volt rá példa, hogy működött a rendszer, részletekről nem tudok, de nem lehetne Pandában is megpróbálni? Vagy azt lehetne még, hogy lenne egy határ a party joinolásnak, hogy magas ratingesek ne állhasanak össze hozzájuk képest túl alacsonyúakkal egy partyba. Vagy ha egyénileg joinol Bg-re egy erősebb, akkor a másik oldalra behívna a rendszer 2 vagy több gyengébbet, hogy kompenzálja, " sok lúd disznót győzhet " alapon.
  8. BG-s erőviszonyok kiegyensúlyozásáért

    A mostanit is kilehet ezekszerint játszani akkor partyban joinolással, nem? (nem próbáltam a party join-olást) Mert sokszor láttam egyforma guildból való játékosokat az egyik csapatban, valószínű party-ban joinoltak, de ki tudja. De olyat még talán nem lehet, hogy hordás és allis egy party-ban joinol Bg-re és ugyanazon az oldalon kezdenek és ezzel se lenne ilyesmi. Amúgy meg akkor is a rendszer válogat és összehozhat olyan random csapatot is, ami fel veheti a versenyt a party-ban joinoltakkal, a játékos vagy party tagok meg úgyse tudja/tudják előre kik lesznek az ellenfelek. Lényeg az, hogy minél több a véletlen az elindult Bg-ben, annál kevésbbé lehet mint mondtad "kijátszani" és előnyhöz jutni vkiknek, és a mercenary mód megszüntetése mégtöbb véletlent hozna a játékhoz, hogy azt is a rendszer számolja ki és nem a játékos/játkosok, hogy ki melyik oldalon kezdi a Bg-t. Viszont az alli és horda közti átjárás ami a mostani előnye a régebbi Bg-khez képest (amiért bevezették) továbbra is megmarad.
  9. BG-s erőviszonyok kiegyensúlyozásáért

    Annyi változtatás még jó volna, hogy a mercenary mód megszüntetésével, ne a játékos, hanem automatikusan a rendszer maga döntse el, hogy a joinolok közül (mindenki saját frakciója szerint joinol), melyik frakció zászlója alatt kezdi majd meg végül is a Bg pályát, amikor behívott a rendszer csak akkor derül ki, ki melyik frakciónál kezd. Így is kerülhetne allis hordás oldalra, meg hordás is allis oldalra, viszont sokkal kevésbbé állna fenn az a veszély, hogy az egyik oldal túl erős a másikhoz képest, vagy nincs heal az egyik oldalon. Volt már olyan magyar wow szerver ahol ezt megvalósították még Lich Kinges patch alatt, de nem célom a reklámozás, ezért megnevezni nem fogom azt a szervert. Az 5.1-es patchre történt átálláskor amennyivel a resi nőtt, inkább annyival csökkent volna, akkor a legtöbb healnek (főleg a papoknak) 1 vagy 2 dps is kihívás lehetne, úgyse tudják a dps-ek sokszor, hogy előbb a healt kell ütni Bg-n és nem a dpseket. Az 5.0-s előző patchen üthetőbbek voltak a healek, még 1 dpsnek is. Ui.: A paladinnak legalább ha annyi erőnövelést adnának, mint amennyit most szárnnyal együtt ver, akkor már az minimálisan játszhatóbbá tenné sokak számára a túlnövelt kasztokkal szemben is. Illetve, ha annyi erőnövelést kaphatna, mint most szárnnyal és berzerkerrel együtt ver, akkor már élvezhetőbben fel vehetné a versenyt a hasonló gear-es mostani warriorral, hunterrel, mage-el, dk-val is. Legalább amíg nincs 5.4 egy ideig ki lehetne próbálni.
  10. szavazás: raid finder loot + gold limit

    okésoké, csak a 20 arany az már szamárvakítás, akkor már vagy lootot vagy semmit az elsőt meg úgy értettem, hogy lássa a rendszer (ha megoldható) mikor lootot oszt, hogy milyen itemek vannak már meg a karakternek aminek a lootot osztja, és ugyanolyan itemet, ami már megvan, ne adjon
  11. szavazás: raid finder loot + gold limit

    1. + 2. + 3. +
  12. 1. Írjon + jelet, aki akarja, hogy jobban szűrje a rendszer (hogyha megvalósítható), hogy ami már megvan az adott karakternek, ne dobja kétszer lootban ugyanannak a karakternek, vagy legalább raid tagok egymásközt cserélhessék 2 órán belül, vagy belehessen váltani valor pontra a valor vendornál, vagy egyéb ötlet? 2. Írjon + jelet, aki akarja, hogy a 20 arany / boss helyett 20 k arany / boss járhasson, legalább wodon. 3. Írjon + jelet, aki akarja, hogy 2 millió lehessen a gold limit wodon, vagy több mint 2?
  13. Hiba: a pve vendorok eltűntek!

    Kérem segítsenek hamar, mert eltűntek a pve vendorok (főleg a valor vendorok hiányoznak) Pandáriában a Niuzao Temple-nél lévők, ill. mellette a Shado-pan garrison-ban lévők is. Illetve, ha másik játékosok ezeken a területeken tartózkodnak, azok is láthatatlanná válnak a számomra, addig amíg pl. a Shado-pan garrison-ban vannak, ill. messziről feltűnnek az npc-k is, de amint közelebb érek eltűnnek, a küldetést adók is Master Snowdrift-et kivéve, ill. a táborban az egyéb npc-k is és a közelében lévő szörnyek is láthatatlanná válnak közelebb érve hozzájuk, meg akkor is, amikor bejelentkezek a játékba és a tábornál jelentkeztem ki, de amint bejelentkezek 1-2 másodpercig minden látható, majd köddé válik, még a szörny npc-k is! (a más játékos a minitérképen a jobb felső sarok térképén látható, de az m betűs nagy térképen már nem, és az orrom előtt se, hiába is áll az orrom előtt). Viszont a Niuzao Temple-nél se messze se közel nem látni npc-ket se a térkép jelezte helyükön (a minitérkép jelzi csak), se más játékost. A játék újratelepítése se oldotta meg a problémát, szóval nem erről az oldalról van a hiba. És fontosak ezek a vendorok, mert nélkülük nem tudok venni semmit se valorból, meg persze justice-ból se, olyat amik legjobbak lvl 90-es szintre! Karakternév, szint: Seiken, lvl 90 Szerver: WOD Megjegyzés: Az account-tal bejelentkezve a weboldalon, próbáltam a karakter bugjavítást, de az se segített. 2017.12.14-től van ez a leírt hiba.
  14. Hiba

    már jó
  15. Hiba

    Amúgy meg 0 elder charmom van, nulla, és úgy van ez a probléma. És a küldetés nincs ott az npc-nél, vagyis el se jutok odáig se, hogy felvegyem, hogy legyen mit átváltani. Lesser charm-ból viszont meg már van 122, úgyhogy simán lehetne váltani át, ha működne és emiatt, mert nincs ott a küldetés, nem lehet váltani elder-re.. Sose értem még a 20-as maximumot el elder charmból, a teljes seasonból is csak 9 volt eddig összesen, amit már elköltöttem régebben.
×