Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/22/18 in all areas

  1. 17 points
    Én úgy gondolom, most itt megint az utóbbi 2-3 oldalból, hogy ez a merge dolog valóban jó ötlet, valóban jó opció, de tovább gondoltam a dolgot, kérdezősködtem, említettem a fórumon nem jártas ismerőseimnek, hogy ez és ez a téma most itt, és az a tapasztalatom, hogy ez a merge dolog csak egyes nézőpontokból számít jónak. Ha a PVE jövőjét, vagy inkább leszűkíteném, a Tauri PVE jövőjét nézzük, akkor a WOD-ról átjövő PVE playerek, az értelmesebb, ettől a helyzettől nem undorodó Tauri-s playereknek kapóra jön, kissé fellendül Taurin a PVE, ez egy nem rossz dolog, aki globálisan gondolkodik, mint itt sokan teszik azt, azoknak jó, és tőlem sem áll távol ez a gondolkodásmód, de akkor itt most a WOD jövőjéről van szó, vagy a ( Tauri ) PVE jövőjéről, javítsatok ki ha tévedek, de szerintem inkább elment tényleg itt mindenki, vagy egy Tauri-t ( PVE-t ) segítő helyzet kialakulása felé, vagy szimplán csak a jó magyar szokásnak köszönhetően a saját érdekeit nézi. Tényleg nem szeretnék senkibe belekötni, ezért is zárom le a reakciófelét a kommentemnek itt, és szeretnék kitérni arra miért nem tartom a WOD szempontjából annyira jó ötletnek a merget, és elhihetitek hogy én most nem a PVP oldalról akarom megközelíteni a dolgot, hanem mint ( értsd jól ) nagyon sok ott játszó PVE player és a magam oldaláról is kissé ( teszem hozzá, tőlem még mindig nem áll messze ez a migrálás opció ). Az álláspontom az hogy, azzal hogy átmigrál a WOD azon fele aki támogatja ezt a lépést, és szeretne sok ember melett játszani, mert zavarja az emberhiány mint PVE player, az leválna arról a WOD-os rétegről, aki nem véletlenül játszik még ilyen helyzetben is inkább WODON PVE-t, 1-2en szabtak olyan feltételeket is ehhez a témához, mint ötlet, hogy kb át se kéne már migrálnom a karim, mehetnék taurira húzni egyet ilyen erővel ( jó, "egy szeretett első kari ingyen van" dolog az igazán jó ötlet, nem erre céloztam természetesen ). Tehát arra gondolok, hogy szerintem annyira nagyon nagyon, ha a WOD-on jelenleg aktívan játszó playerek nagy többsége nem érzi úgy hogy ő ott hagyná magát a szervert 1-2 pozitívum miatt, akkor nem tartom én sem ezt az első és legkézenfekvőbb lépésnek, már csak azért sem mert ezzel, ha ezt okosan végiggondoljuk, nem biztos hogy az aktív klánban, aktív progress playerként játszó embereknek kedvezünk ( mert ezt a tevékenységet bizony WOD-on is ellehet végezni, és nem hiszem hogy a hiányos TAURI-s klán eltud csalogatni fix, értelmes tagokat egy megrögzött helyről, ha pedig azt a réteget akik klán nélkül vannak és WOD-on PVE-znek, őket szeretnénk átmenteni a Tauri-s PVE fellendítéséhez, és persze a sajátjuk javára is, akkor szerintem ez megint csak olyan 30%-ban tartalmazna elégedett visszhangot, és 70%-ban nem, legalább is szerintem), szóval nem az aktív progresselő emberkéknek kedvezünk feltétlen, hanem azoknak akik 1-2-vel aktivitásban vagy teljesítményben lejjebb szerepelnek, erre pedig még mindig volt az az ötlet, amire nagyon régóta hajaztam magamban, és amikor pár oldallal visszább megjelent mástól, probáltam kiállni melette, és most Chris kommentje után is úgy érzem fel kell vetnem a dolgot még egyszer, mert ez inkább szolgálná szerintem a WOD jövőjét elöször, mint a merge ( mert ugye ha jól értem, és látom Chris se érzi úgy hogy ez időszerű, ez a WOD bezárásával járna ). Még mindig úgy érzem hogy azok a playerek ( pl egyik tagom, mikor tsen felvetettem az ötletet, azt mondta hogy ő bizony azért játszik még mindig WOD-on, mert ő ezeket az opciókat szereti amit a WOD nyújt, Taurihoz képest ), szóval azok a playerek, akik szeretik ezt a szervert, és még most is kitartanak melette, nem biztos hogy azt érdemelnék, hogy még jobban leszakítsák róluk a populációt egy ilyen lépéssel, inkább kedvezve azoknak, akik rossz esetben már ott hagyták WOD-ot, és vele együtt az ilyen playereket, akik bár örülnének egy népes szerónak, de ott ahol ők játszanak, és nem máshol. Szóval én továbbra is támogatom az Xraidet ( és ha már ilyen lenne, legyen már közös chat is ennek és még sok más mindennek a segítésére, mint pl hírdetés ). Persze most tényleg nem az a szándékom, hogy ideköpjem ezt, meg hogy támogatom és ezen felül kussolok, szeretném mind WOD-os, mind Tauri-s oldalról megközelíteni a dolgot, ha utóbbiban esetleg tévednék, azért elnézést, Tauri-n nem mostanában jártam utoljára. A WOD-os oldal szerintem ott kezdődik, hogy bizony aki WOD-ot választaná és PVE szerető, az nem biztos hogy azok után is rá néz majd a szerverre, hogy csapat nélkül játszana vagy éppen játszik ott, mert úgy bizony higyjétek el mostanában elég nehézkes raidre menni ott, és ennek fejében mivel Tauri meg nem vonza annyira, mert bizony ezt a lehetőséget is elkéne képzelnie 1-2 embernek, hogy van olyan WOD-os, sőt lehetne olyan WOD-os egy jobb helyzetben, aki egy ilyen helyzetben inkább nem játszik sehol, mint Taurin, vagy akkor mondjuk úgy hogy aktívan, ne azt hogy egyáltalán, a lényeg ugyan az. És emelett aki jelenleg is WOD-on játszik, és Shrine afker, rhc és rf farmer, az nem véletlenül teszi ezt, nem hiszem hogy ott kezdődik a helyzet javítása, hogy akkor ezeket a playereket nem vesszük PVE player számba, ki tudja lehet sok értelmes van köztük, csak nem tudnak olyan csapatot találni, ahová beférnek, de ők xy okok miatt igenis WOD-on PVE-znének, és bizony ha Tauri-s random raidre betudnának járni, biztos hogy belőlük is több lenne, és ebből következik hogy a belőlük kicsillanó értelmes playerekből is több lesz, vagy lehet. Ezt nem is akarom fokozni tovább, de ha valakit érdekel, még egy ideig tudnám pedzegetni mennyi opciót érzek, és pozitívumot ezzel a lehetőséggel kapcsolatban. Tauri-s oldalról ennek kicsit kevesebb kamatát érzem ( mint mondtam döntsük el minek a jövője a tét ), de mindenképp nyerő lenne erről az oldalról is, hogy nem kéne egy random raid-re annyi időt várni ( nem tudom Tauri-n mennyit kell és hogy milyen gyakori ez a jelenség, mint mondtam nem vagyok ebben jártas ), és emelett amit muszáj kiemelnem, de gondolom ez biztos lehetetlen és csak az optimista hozzáállásom szüli ezt a gondolatot, az pedig az hogy, mivan ha itt kötödnek a legnagyobb spanolások, és így lesz WOD-os playerből, Tauri-n egy klántársa valakinek, teszem azt átcsalogatják, áthívják, az elvetemültebbek, akik meglátják hogy vele bizony lehetne klánszinten menni, biztos átcsalogatnák az illetőt, aki pedig csapatra vágyik menjen, vagy marad a WOD-os közeg, és annak opció-i amiért a szervert választja, és akkor adjuk kicsit ilyen szinten a playerek kezébe a sorsukat, Tauri-ra az akinek jelenleg porosodik a karija WOD-on ( akié pedig nem porosodik, az nem véletlen ), annak nem kell migrálnia, Tauri-n is tud egy karit kezdeni vagy szerezni, hisz kezdett vagy szerzett is, ott hagyta WOD-ot, még is megvált a karijától, nem tudom, de nem hiszem hogy " de a karimba kurva sok idő van és nem hagynám itt" playerekből annyira sok Shrine afker, rhc és rf farmer maradt volna meg jelenleg a szerveren, aki még egy random raidért is aranyat adna, ezutóbbi van, csak az első nem biztos, hogy igaz rájuk, és akkor ők eldönthetnék, hogy a random raid WOD-on, meg hátha lesz csapatom, ki tudja, vagy összehaverkodok Tauri-n valakikkel, és lehet, ha aktív vagyok, úgy még meg is érné ott játszani. Ezzel még mindig csak azt akarom mondani, hogy nem kell belekényszeríteni egy könnyített lépéssel az embereket valamibe, hogy aztán a másik lássa kárát ennek. Természetesen ennek a dolognak lenne egy Evermoonos oldala is, miszerint nem hiszem hogy ott is olyan könnyű random raidet csinálni, vagy éppen csapaton, klánon kívül játszani a külföldi playereknek, bár nekik valamivel egyszerűbb ilyen szempontból a dolguk, de biztos ott is van olyan, aki nem mindig tud mit kezdeni magával, de nem fog Tauri-ra menni, neki is, ugye tudjuk, ezer más oka van. Ennyi erővel van a 2 szerver között, mármint WOD és Evermoon között átlagosan mostanra már 100 player különbség naponta online, akkor migráljuk Evermoont is Taurira, segítve ezzel "mindenkit" ( persze megértem, hogy azért hasonlítgatni egy lassan népesedő külföldi realmet, egy haldokló magyarral nem ideillő dolog, de értsétek jól ). Most ebből a mondatomból megint sokan magukra veszik majd, hogy szarozom az ötletüket, és hogy a féltucat mennyiségű merge-t támogató ember véleményét semmibe veszem, remélem azért közülük is lesz olyan, aki megérti, hogy csak a véleményemet akartam kifejteni, miután tovább gondoltam ezt az egészet és utána kérdeztem néhol.
  2. 15 points
    5.3 bejövetelével (mivel kb 1 napos content lesz az egész) 3 item eshetne 10-esen ToT-ból és ugyan akkora eséllyel legyen TF mint 25-ön, mivel a szerveren halott a 25-ös raidelés. Edit: És lassan értelmét veszti a raidelés, mert haunting spirit farmon kívül nem csinálunk semmit.
  3. 13 points
    Lassan 9 éve játszom itt WoD-on, van 17k+ acsim, 200+ mountom, content fullos kariaim voltak minden patchben és elmondhatom, hogy egyáltalán nem ingyen osztogatják ezeket WoD-on sem. Soha egyetlen karaktert nem vettem vagy adtam el, nem az a célom hogy a "sikereimmel" vagizzak mások előtt (méginkább mások sikereit megvéve nem), szimplán a játék élvezetéért játszom, és se időm se energiám hetekig fejlődni meg repuzni. Az, hogy könnyebb felhúzni egy karaktert, meg a faction repukat kifullozni nem hiszem hogy bármivel is degradálná az értékét a játékomnak. Tisztelem azt, aki ugyan ezt megcsinálja Taurin egyszeres szorzó mellett, de én próbáltam, és nem tetszett. A jelenlegi wodos körülmények tetszenek, így ki tudom élvezni a szabadidőmben azt, amivel szeretnék foglalkozni a WoW-ban....ennyi. Geart szerezni, mountokat farmolni, bármilyen más acsit megszerezni ami nem repus ugyan olyan nehéz. Sajnos vannak olyan emberek, akik csőlátásukhoz ragaszkodva semmibe veszik a másikat csak azért, mert ők ezeket könnyebben elérték, holott szerintem nem ez a játék fő profilja. Ezektől a hozzászólásoktól hányok, mint Nutrius posztja, meg amikor rhc-n egy mage elneedeli előlem a strenghtes cuccokat az itemlvl miatt, majd amikor megkérném hogy esetleg mégis nem adná-e oda, mert nekem az valóban kéne, "KUSSOLJ CSICSKA WODOS" felkiáltással kickelnek... Igen, egész pályafutásom alatt WoD-on játszottam, lehet nevezni vér-wodosnak, tőlem aztán bárki elhordhat engem a sárga földig mindenféle féregnek ha őt ez teszi boldoggá, viszont azt nem szeretném, hogy a jelenleg még WoD-on játszó, értelmes és aktív PVE playerbase jövőjébe ilyen már bocsánat de jellemtelen embereknek legyen beleszólása. Az a baj a magyar communityvel, sokan megfeledkeznek róla, hogy ez csak egy játék, vagy csak szimplán a "ha nekem szar, legyen másoknak is szar" elvet követve nem tudják elfogadni mások sikerét/örömét. Egymás hátráltatása helyett szerintem messzemenőkig sikeresebb lenne mindenki, ha inkább segítenénk egymásnak...lehet egyszer visszakapod a szívességet (akár negatív akár pozitív értelemben). Az ötleteléshez is hozzászólva az, hogy instant 90 PVP szerver legyen WoD-ból, lehet magában jó ötlet, de biztos hogy a jelenlegi PVE szekció hátrányára válna. A mostani 15-ös szorzó pont arra elég, hogy ha van egy csepp értelem az emberben, akkor legalább megismeri a karaktert amit felhúz. Ha meg nincs, akkor akár taurin is felhúzhatja sokkal több idő alatt, akkor sem fogja tudni. Viszont az instant lvl90 tényleg csak annak lenne jó, aki már ért az adott karakterhez, és szimplán pvp-zni szeretne. Migrálás: nem tudom mi megoldható és mi nem, véleményem szerint aki szeretné folytatni pve pályafutását, azt nem fogja megakadályozni az, ha elveszik a goldja nagyrésze, meg a BoE itemei, szóval ez szerintem egy reális opció. Viszont ha már acsikat, mountokat, geart meg karakter szintet vesznek el, (ne adj isten egész karaktereket), az már biztos rányomná a bélyegét egyesek megítélésére, és lehet abbahagynák inkább a játékot. Szerintem itt azt kéne eldönteni, hogy mi a cél? a) Összemosni a 2 realmet, hogy az mind a két félnek a javára váljon - ekkor olyan módszerrel ami se nem sérti a taurisokat, se nem károsítja irreleváns módon a wodosokat. b) Megszűnteti a különbségeket minél egyszerűbben, "kivinni WoD-ot az erdőbe, és fejbelőni", ezzel valószínűleg eliminálni a WoD PVE szekció egy jelentős részét, de a jövőben nem lennének szálkák egyesek szemében amiért szerintük wodon ingyen van minden, és teljes erőbedobással koncentrálni taurira. c)Megtartani mindkét realmet, és új embereket csábítani a szerverre. Én a c) verziót preferálnám legjobban, de ha ez nem lehetséges, akkor az olyan módú migrálás ami se nem vezet exploithoz, se nem bünteti az eddig WoD-on játszó playereket azért, mert ők néhol a könnyebb utat választották (goldot, BoE itemeket, nyersanyagokat nem lehet átvinni), szerintem egy korrekt opció lehet.
  4. 10 points
  5. 8 points
    Remélem holnapra már a számlámon lesz az 50e kredit
  6. 8 points
    Számolgattam valamennyit és arra jutottam, hogy a legjobb változtatás amivel meg lenne újra a balance a 25-ös és 10-es raidek közt, hogy mivel 25-ön minden boss 6 lootot dob HC-n így nálunk egy raiden az 1 főre jutó loot mennyiség 13 * 6 / 25 = 3.12 na most ha 10-esen minden boss 3-t dob akkor az nem igazán jó mert az 1 főre jutó loot 13 * 3 / 10 = 3.9 lenne. Viszont mint régebben is a 3-ik loot 10-esen a token bossokban volt ahol az egyik loot mindig token ha így számolunk akkor van ugye a 5 db tokenes meg 8 db nem tokenes boss vagyis ha csak a tokenes bossok dobnak 3-ik lootot akkor az 1 főre jutó loot ( 8 * 2 + 5 * 3 ) / 10 = 3.1-re jön ki. A következő probléma a thunderforge droppok: mivel a loot droppok geometria eloszlást követnek és tudjuk, hogy 25-ön 25% az esélye, hogy egy item thunderforge ként droppol így 6 loot esetén mivel a geometriai eloszlás várható értéke E[x] = 1 / p ahol p az esély így várhatóan minden bossból esik 1 db thunderforged drop mert E[x]= 1 / 0.25 = 4, független loot események ha tekintünk akkor a várható értékek össze addodnak így jó közelítés az, hogy veszik az összes loot dropot és elosszuk a várható értékkel majd azt vesszük 1 főre. Vagyis jelen pillanatban ( 12 * 6 - (token droppok 5 * 3 ) ) / 4 + ( 6 ra den garantált) / 25 = 0.81 az 1 főre jutó thunderforge itemek száma 25-ön. Ugyan ez 10-esen számolva a kiegyenlített loot dropokkal: ( 12 * 2 / 10 (1/p ami most 10 mert 10-esen 10% a drop thunderforgedre) + 2 (ra den garantált) ) / 10 = 0.44 ha 10-esen is hasonlóan 25% lenne a thunderforged drop chance akkor ( 12 * 2 / 4 + 2 ) / 10 = 0.8-ra jönne ki ez rendkívül egyenértékű és megoldana minden problémát. Összegezve: 10-es raideken a token bossok dobjanak 3-ik lootot 10-es raideken is 25% legyen a thunderforge drop chance @Chris ide néz megvan a megoldás EN as requested: I started to a count a bit more so here's my conclusion: to solve the balance issue between 25 man and 10 man raiding we need to only increase the drop amount just on the token bosses on 10 man this would bring the loot / person metric value to pretty much the same as on 25 man. ( 25 man calculation 13 * 6 / 25 = 3.12 , 10 man would be with the changes ( 8 * 2 + 5 * 3 ) / 10 = 3.1). The other inbalance comes from the thunderforge drop system that plauges blizzard even to this day since this mechanic is the fundation of current titanforging in bfa/legion. The issue can be solved easily be adjusting the thunderforge item drop rates on 10 man to the same as 25 mans which is 25% this would bring the amount of expected thunderforged item / person ratio just bellow 25 mans one. I used geometric distribution model for this. (I can go into a bit more details if needed but i am kinda bad at explaining math to other people) So here's the quick math for 25 man you have 12 bosses that have a chance to drop thunderforged items this comes to 12 * 6 then we extract token drops which are 5 * 3 divide the amount by 4 which is the expected value of geometric distribution then add the remaining guaranteed tf item from ra-den and divide the whole thing by the amount of people ( ( 12 * 6 - 5 * 3 ) / 4 + 6 ) / 25 = 0.81 same calculation with the adjusted drop and the adjusted drop chance for 10 man ( 12 * 2 (every boss would drop 2 item without counting tokens which couldn't thunderforge) / 4 + 2 (from ra den) ) / 10 = 0.8 TLDR: needed changes to 10 man raids: make it so token bosses drop a 3rd item 10 man and 25 man should have the same thunderforging chance
  7. 8 points
    Elmész raidelni -> disenchantolod ami nem kell -> eladod ahban -> veszel az árából vagy poti/flask/kaját vagy alapanyagot és lecraftolod Ennyi energiát kell belefektetni, hogy telelegyen az egész guildbank összes létező tabja potival flaskel meg kajával, amiből az összes raidelő ember szükségletei meg vannak oldva. Kell ehhez 1 db enchantos ember a raidbe meg valaki aki hajlandó odasétálni az ah-hoz és eltölteni ott nagyjából 10 percet. Ehhez persze szükséges, hogy ne legyen szétb*szva az egész szerveren az ah azzal, hogy egyrészt üres, másrészt meg annyit ér a gold, hogy 1db gatyaenchantot 200kért el lehet adni. Semmi különleges nem kell hozzá. Mióta a taurin játszok (nagyjából bc vége/lk eleje) 1db herbet nem szedtem le és 1db oret nem miningoltam, még is volt mindig elég pénzem arra, amit nagyon szerettem volna. És soha nem is kellett se vendorból se akárhogy máshogy profokat húznom csak azért, hogy ellássam saját magam flaskel potival gemmel enchantal meg hasonlókkal, mert normális ah mellett ezekre bőven van pénzed FARMOLÁS NÉLKÜL!!!! is. Szerinted mi köze a ratingnek illetve a hc progressnek ahhoz, hogy mennyire ideális maga a szerver. Nem azért van az ember 2,6kn, mert annyira inspirálja az ideális környezet wodon, hogy megállíthatatlanul szárnyal a ratingje az egekbe. Az ideális szerver pve/pvp szempontból annyit jelentene, hogy kielégíti egy átlag pvp/pvevel foglalkozó ember igényeit. Egy pvps embernek nagyjából ilyen igényei vannak: Belogolok, csinálok egy új karit, instant max lvl ctf gear, aztán lehet joinolni arénára. Ettől a wod olyan messze áll, hogy el sem lehet magyarázni. Hiába van 15x xp szorzó a szerveren, ha a pvp paraszt belogol és meglátja, hogy lvl1es a karija, meg hogy lófasz alapgearje nem lesz még akkor se ha felhúzza, akkor nem is fog vele vesződni, mert belogol pandawowra ott az igényeihez sokkal közelebb álló szerverrel találkozik. Nyilván az instant ctf része nem kivetelezhető crossrealmen egy blizzlike szerverrel, de az instant 90 és a valamennyire használható kezdőgear kivitelezhető lenne. Így talán rájönne a paraszt, hogy relatív jól scriptelt és jól működő szerverre logolt be, és nem fordulna háttal, amikor már a honlapot se tudja megnézni, vagy amikor belogol és rájön, hogy fejlődnie kell. Igen nem sok az a 2 óra fejlődés wodon, de én sem mennék el fejlődgetni egy random szerverre, ahol azt sem tudom mit lehet meg mit nem lehet majd csinálni. A prof vendort, ha nem tudnám, hogy létezik, valószínűleg meg sem találnám. Arról nem is beszélve, hogy wodon az 1 questet megcsinálsz, majd szaladgálsz 10 percig egy másik zónába fejlődési módszer 100x unalmasabb, mint taurin normális körülmények között fejlődni a karaktereddel. Szóval egy pvp playernek az ideálishoz legközelebb álló szerver az olyan lenne, hogy belogolsz -> instant 90 -> vendortól veszel kezdőgeart -> prof vendorban ráklikkolsz, hogy engineeringes akarsz lenni -> pukk 600 enginering ->bebindeled -> mehetsz arénázni. Pve playernek, szerintem legfontosabb igény az lenne, mielőtt eljön fejlődni vagy nem fejlődni egy szerverre, hogy tudja, hogy lesz-e egyáltalán guild vagy akármi lehetőség, ahol magas szinten lehet pvezni, mert gondolom egy normális playernek nem elégíti ki az igényeit egy lfr meg 1 rhc. Ehhez van 1-2 tök jó tauriguilds platform, valahogy jobban láthatóvá kéne tenni ezeket a főoldalról, amit mondjuk regisztrálás nélkül is meg tud nézni az amerikai phalanx. Egyébként Taurin sincs kolbászból a kerítés, itt is nehéz pvere is meg pvpre is normális embereket találni, de elmondom, hogy ez eredetin sem egyszerű, pedig ott aztán van player bőven. Kiemelkedő játékosokat mindig nehéz lesz találni (bár több emberből azért csak könyebb). A legnagyobb probléma az a Taurival (és valószínűleg woddal is), hogy a heti guildes raiden kívül semmit nem lehet csinálni, amivel lekötnéd magad. Random raidek nincsenek, gdkpk nincsenek, arénára maximum tryhardolni lehet menni, nagy ratingen 1 pontozni, amit azért elég hamar megun szinte bárki, a 3v3 meg be sem hív, ha nem állsz qban egész délután, hogy játsz 2 meccset. Belogol az ember, sehol senki, szétnéz, hogy mit lehetne csinálni, sehol semmi értelmeset nem talál, aztán fogja magát kilogol és elmegy mást csinálni. A legtöbb maxlvl contenthez emberek kellenek, ebből pedig taurin erősen hiány van újabban, szóval akár akartok wod merget, akár nem, a topic fő kérdése az lenne, hogy mivel lehetne segíteni a szerver populációjának növelését, és nem arról, hogy a 300 wodos spártai harcos hogy fog az utolsó lehelletéig küzdeni a gonosz taurisok ellen a prof vendorokért és a 2 órás levelingért. Ha nem akartok merget, akkor nem kell merge, de a topicot ne offoljuk már szét teljesen, és próbáljunk meg építő jellegű ötleteket adni ahelyett, hogy egymással veszekedtek. Köszi
  8. 8 points
  9. 8 points
    Jól hangzik, hogy "csak 9 játékost kell magad mellé találni és már raidelhetsz is ". 12 hét telt el mióta bekerült ToT HC. 3 szerveren összesen 5 guild ütötte le mindegyik bosst hcn, pedig már az item upgrade is bent van 2 hete a játékban. Akármilyen hihetetlen, ahhoz, hogy HC raidelj normális emberekre van szükség és hiába van ~1k ember online a szerveren, normálisan játszani tudó emberekből nagyon nagy hiány van. Remekül működnek a szerveren azok a dolgok, amiket az amerikai phalanx fejlődés közben lát, amikor azt mondja, hogy teljesen blizzlike a szerver. Nagyon kevés bugos quest van, nagyjából működnek az old contentes raidek, low lvl insták. Tök jó. A probléma ott kezdődik, hogy bekerül egy raid és 8 hét eltelik, mire üthető állapotba kerülnek a bossok. 8 héten keresztül, a normális player ott vergődik az instában, próbálja leütni a bosst, aztán több óra wipeolgatás után rájön, hogy ja, hát a főnök 1 lifedrain alatt 30%ról 60%ra healeli magát, lehet, hogy ez így nem jó. Elgondolkozik az ember, hogy most leüsse normon, várjon a fixre(ami lehet, hogy nem is jön) vagy vergődjön tovább és próbálja meg bugosan leütni. Nagy nehezen leszenvedi a paraszt bugosan a bosst hétvégén, majd ennek örömére hétfőn megérkezik rá a fix, majd ezek után mindneki rájön, hogy ja, hát a következő bosson a raid felére nem hat a dmg increase mechanika és kezdődik az egész újra. 8 héten keresztül nem haladsz sehova, a saját hibádon kívül wipeolgatsz, a bugok miatt még sokkal több időt töltesz el az amúgy is hosszú instában, mint amennyit szükséges lenne. Szépen lassan mindenki megunja az egész instát(még mielőtt üthetőek lennének a bossok), kezd kilenni a f***a mindnekinek a raideléssel, mert nem szórakoztató egyáltalán, nem is működik semmi rendesen, nem is csak a saját hibádból nem megy. Nem véletlenül jöttek sorra az x,y,z guild befejezi taurin a raidelést üzenetek progress topicba. Lehet, hogy nem látszik meg az esti online létszámon az, hogy 20 ember elment eredetire, meg 5 guild abbahagyta a raidelést taurin, csak, hogy abban az 5 guildben játszott a szerveren maradt értelmes játékosok nagy része, aki mivel a guildje nem raidel tovább és más guildet nagyon nem fog találni, szépen lassan inkább abbahagyja a játékot. A még aktívan raidelő guildben lévők közül is azt mondják, hogy köszönjük, de 2 hónapja progresselünk és még mindig nem üthetőek a bossok, inkább nem kérünk ebből. Azt sem nehéz elképzelni, hogy aki esetleg raid2ben lenne és 2 hónapja vár arra, hogy a raid1 végezzen a progressel és esetleg elkezdjen ő is valamit csinálni az "új contentben", annak mennyi kedve lehet játszani. Egy olyan guildben, ahol 2 raidre is meglettünk volna ToT releasekor és relatív jól ment a progress, 6. hétre eljutottunk oda, hogy nem tudtuk, hogy leszünk meg egyáltalán raid1re, nem, hogy raid2re. Azóta is próbálunk tgfelni, de egyszerüen nincs olyan ember, akivel ki lennénk segítve. Ha ez a helyzet, egy ~1k fős szerveren, akkor képzeld el, milyen lehet wodon embereket találni egy raidre. Nem úgy működik ez, hogy egy 40 fős szerveren 4 raid bőven versenyezhet egymással a realm firstért. Régen sem volt sokkal másabb a pvp, csak felkell bugolnod magad wodon 90re, kibugolni a bg geart és már sz*phatsz is a fullos emberek ellen 1500on kék gearben Jelenleg a 3v3 ladderen a top10 ember van 2k fölött, amit 1-2 seasonnel ezelőtt, nagyjából 2-3 óra volt teljesíteni. 2v2ben is, ha épp nem a két (nyomorult) rendkívüli képességekkel megáldott úriember tryhardol egész nap, mert élvezi a 20 perces meccsen fear spammelést, meg fal körül rohangálást, akkor nagyjából olyan emberekkel találkozol, aki az openert nem éli túl, mert fogalma sincs melyik játékkal játszik. Egyszerűen esélyed nincs arra, hogy bejoinolj arénára és szórakozzál vagy jól érezd magad, jó meccseket játssz. Szeretnél esetleg low mmren kék geares altot gearelni? Jó vicc, 1500on is 2 team játszik egymás ellen, a 3.at meg a 2100on tryhardoló ctf bohóc ellen hívja be, aki élvezi, hogy kék geares embereken tud 1 ratet farmolni, aztán ha esetleg átlogolsz normális karira 1 meccs után az se jön többet, mert 1 óráig állt queueban azért a 3 ratingért, amit 1 meccs alatt elvettél tőle. Abba, hogy ez mitől lett ilyen, most nem mennék bele. Úgy néz ki ez a helyzet, mintha nem lenne hatással a csökkenő játékosszám az end game contentre? Mit csináljon az a játékos, aki egyébként szeret wowozni, szeretne az ismerőseivel játszani taurin, de nem a questelést, farmolást és old content instákat élvezi a játékban? Tök jó, hogy próbáltok több időt fordítani a low priority bugok fixelésére, meg az old contentek, questek javítására, boldog is lesz tőle az orsforizs meg az amerikai phalanx jó véleménnyel lesz a szerverről, de a playerek nagy része vagy PvE vagy PvP miatt játszik a játékkal, ha ezeken a területeken folyamatosan kiábrándulnak az emberek a játékból meg a szerverből, akkor nagyon nehéz lesz növelni a játékosszámot. Lehet, hogy már sokkal jobb a pvp, mint mop elején volt, de hiába az egész, ha nincs aki játszon. Ha van rá esély, hogy azzal, hogy a wodból pvp szervert csináltok, egy kis életét vinnétek a PvPbe, mindenképp megérne egy próbálkozást. Érdemes lenne valami normális marketingen is elgondolkozni, Avaren szerintem elég jó ötleteket írkált. Vip panelre be lehetne rakni egy karakter boost opciót, mint ahogy ez létezik eredetin is. Valamilyen korrekt áron lehessen 85re karaktert boostolni, amin van a 90re fejlődéshez elegendő gear, mert senki nem fog karakter ahról ~60 euróért egy semmire nem jó kukás karaktert venni, csak azért, hogy kipróbáljon egy privát szervert, ami vagy jó vagy nem. Mellékhatásként ezzel normalizálhatnátok is a karakter ahn lévő árakat, hogy ne legyen teljesen haszontalan, az egyébként teljesen jól kitalált és működő szolgáltatás. Ezzel talán rá lehetne venni néhány embert arra, hogy kipróbálja a szervert még akkor is, ha egyébként nem szeret fejlődni meg questelgetni. Egyébként aki kicsit is belelát a fejlesztők helyzetébe, az tudja, hogy kevés az ember és nem egyszerű feladat egy ilyen szervert fenntartani és új contenteket elkészíteni, de ettől függetlenül a létező problémákat nem szabad figyelmen kívül hagyni. Az itt nyafogó emberek nem azért hisztiznek fórumon, mert nem ismerik el a fejlesztők munkáját, vagy utálnak mindenkit aki valaha is valamit csinált a szerveren. A legtöbb embernek az a problémája, hogy szeretnének a szerveren játszani, itt van minden, amibe rengeteg időt beleöltek és itt játszik az összes ismerősük, de látják, hogy lassan semmit nem lehet csinálni a szerveren, mert se arénán nincs ember, se normális pve guild nincs lassan. Nem arról szól ez az egész, hogy baszogassuk a fejlesztőket, mert az milyen jó, hanem arról, hogy szeretnének itt játszani az emberek, de lassan a körülmények miatt nem fognak tudni.
  10. 7 points
  11. 7 points
    No egy kis update: - Január elején folytatódik az oldalon a munkálat, hogy ne kelljen login hozzá. (Én már max februárra szeretném login nélkül látni az oldalt.) - Elkezdünk promo eventeket csinálni, kis marketinggel. Most hétvégétől kezdődik az első - Lesz új, friss, ropogós wotlk szerver, várható PTR: április 1. (Mert az hétfő, és ugye kedden Cata.) (Nevet kell neki keresni, ebben segíthetnétek, ha már így egybegyűltünk) WoTLK-nál előre le lesznek fektetve a season zárási időpontok és az új contentek időpontjai és a 3.0 -ás contenttől fog indulni. - Legion PTR jövőre lesz (év elején), most már karácsony jön meg ilyenek. (Fejlődni még nem lehet, egyelőre spelleket kell tesztelni (sokkaldesokkal több player spell lett, és azt is hatalmas meló volt megcsinálni ) - SoO teljes PTR teszt tervezett időpontja március. - Timeless Isle majdnem kész van, de az úgy is később kerül be. - Arena Specator jövő év elején várható. Aztán: Volt egy felmerült probléma a TB cross realm csatlakozásával kapcsolatban. Én ezt úgy terveztem, hogy arena elsősorban TB-s ellenfelet keresne, ha pl tauris queueban csücsül már 2-3 perce, akkor berakhat TB-set hozzá, de a TB arena ladderje teljesen le lenne választva a többi realmtől. A cuccokat ugyanolyan sebességgel lehetne megszerezni, így ez nem lenne probléma, viszont a gemek/enchantokat battlepointból lehetne megvenni. Valami ilyesmire gondoltam.
  12. 7 points
    Tbh ezzel a témával kapcsolatban eddig ez a legjobb ötlet.
  13. 7 points
    #goodoldtimes #ottadagger #kappa
  14. 7 points
    Csak egy kicsit a fellendítés, népszerűsítés dologhoz pár gondolat. Számtalan olyan barátom van, akivel még az egyetem kezdetén, sőt, még gimi alatt kezdtünk el játszani. Sokan vannak olyanok, akik közben lemorzsolódtak, abbahagyták, eredetire mentek, más privát/tört szerverre mentek, amikor éppen bejött egy új tartalom oda. Ők többnyire a WotLK alatt voltak végig aktívak. Mára elvégeztük az egyetemet, azonban ha ennyi idő távlatából megkérdezem őket, hogy srácok, mit gondoltok a Tauriról, jön a válasz: "az egy bughalmaz, nem megyek oda (vissza)!". Látatlanban, tesztelés nélkül, x content távlatából is ez a kép maradt meg bennük - hiába, a magyar a prekoncepciók foglya. Nekiállhatok bizonygatni, hogy de emberek, ez nem így van, egy színvonalas, nagyrészt blizzlike szerverré* nőtte ki magát, a válasz: ez?! Nézz már rá, se egy FB poszt, se egy tweet, semmi. Hát milyen szerver lehet ez? Sajnos, mára odáig jutottunk, hogy az emberek nagy részének a döntéshozatali folyamataiban aktív szerepet játszik az adott termék/szolgáltatás megjelenése a szociális médiában. Ez Tauri esetén miért is gond? Felmentem a gyakorikerdesek-re, beírtam a Tauri és egyéb releváns címszavakat, gondoltam megnézzük, mi az általános vélemény. Nem kell sok ész hozzá, hogy kitaláld: nagy részt a szervert gyalázó, lehúzó, sokszor alaptalan dolgok voltak leírva. A Facebookos részben szintén igazuk van az embereknek, egyszerűen nincs aktívan kezelve a felület - ami a mai fogyasztók körében óriási negatívum. Nem, nem kell az "oszd meg és nyerj retek mountot, X kreditet, ölelést Christől" típusú napi flame, mert az hosszútávon kontraproduktív lesz. Ellenben, régebben volt egy olyan kezdeményezés, -ami még gyerekcipőben el is halt-, hogy kiraktatok lore/game fact dolgokat, ami ugyan nem hirdette a szervert, de mégis vonzó volt, látszott, hogy az oldal aktív akar lenni a szociális médiában is, van akarat, és nem lebeg a langyos lében. Ugyanígy mehetne a szerkesztői napló -elvileg erre is volt kísérlet, hogy újraindul, majd 3 hónap után meghalt megint-, a nagyobb fejlesztések tervei, a komolyabb fixekről infó, stb. Lehetnének kisebb teaserek, mondjuk az új (régi) scenariokat illetően, (khm, mikor lesz bent Unga Ingoo és Brewmoon?), képek az 5.3-as / következő tartalomból, a fejlesztések menetéről és így tovább. Véleményem szerint kellene egy olyan ember, (nem, nem jelenlegi TT tag, mert azért mindenkinek van egy stílusa!), aki a TT-től teljesen független. Hm, ez rossz megfogalmazás volt. Nyilván egyeztet Chrissel, de nem vesz részt aktívan a fejlesztésben, nem felelős a discordért/IRC-ért/fórumért. Így csökkenthető lenne az emberekre nehezedő teher, nem kellene a fejlesztőknek plusz feladatokat a vállukra venniük, ellenben az emberekben az a kép maradna meg, hogy van egy aktív közösségi médiás megjelenése a szervernek. Ugyanígy ez az ember válaszolhatna, cáfolatot adhatna mondjuk a GYK-n és egyéb fórumokon megjelenő hamis, a Taurit (valótlanul!) negatívan feltüntető hozzászólásokra. Valid érvekkel, bizonyítékokkal alátámasztva, igényesen megfogalmazva. Nyilván olyan embert kell megbízni ezzel a munkával és felelősséggel, aki (ezt teheti lazán Tauri társadalmi munkában, értsd: ingyen!) képes egy koherens mondatot leírni, rendelkezik általános iskolában szerzett nyelvtani ismeretekkel és érdemben van ideje foglalkozni az üggyel. *= olvastam ezt a trashes, hagyjuk ki a felét dolgos hsz-t... Bár ne tettem volna. Többen is kifejtettük korábban, hogy az a kevés ember, vagy annak a kevés embernek egy szignifikáns hányada, aki sok-sok éve kitart a szerver mellett, azért teszi, mert nívósan vannak megoldva nem csupán a raidek, hanem a tartalom nagyobbik része úgy en bloc. Szerinted, azon kevesek közül, akik a mai napig aktívan raidelnek és esetleg részt vettek/vennének az RF versenyben is, mennyinek lesz kedve egy ilyen raidbe menni - heti rendszerességgel? A Tauri varázsa -a megcsappant játékosszámot tekintve pláne- éppen azon (is) nyugszik, hogy mennyire blizzlike egy szerver. Nyilván azon kívül, hogy aki beleölt 8-9 évet, vérző szívvel hagyná itt a karakterét.
  15. 7 points
    +++Muzykanci z Gruzji Evermoon Horde Ra-Den 10HC 09.17.2018 #10 week 3RD SERVER GUILD!
  16. 6 points
    Tauri szerverek jövője Sziasztok! Mivel jelenleg több aggályom is van a szerverrel kapcsolatban, így gondoltam létrehozok egy olyan topic-ot melyben végre megvitatható lesz több fontos kérdés is. Ismerve a teamet a nem problémákra fogok választ várni, hanem ötleteket mutatok, amikkel talán megoldható lenne több dolog is. 1. Keszekusza honlap: Mivel a jelenlegi honlap szerintem nem túl felhasználó barát így, meg kellene változtatni, hogy minden ember számára egyszerű és könnyen kezelhető legyen. Hogy mire is gondolok pontosan? Az első dolog ami a szembe ötlött, hogy regisztráció nélkül nem lehet a főoldalt megtekinteni, ami egy hatalmas hiba. A továbbiakban, ha megnézitek az oldalt minden megtalálható rajta aminek kell viszont, ha először tévedsz ide akkor az esetek többségében hosszas keresgélés után találod meg csak azt amit szeretnél és akkor az egy millió forintos kérdés: Hogyan lehetne akkor ezt jobban kivitelezni? 2. Szerverek száma: Jelenleg túl sok szerver fut fölöslegesen, itt az LK szerverekre gondolok. Teljesen értelmetlen, hogy ott futnak átlag ~2 playerrel. Szerintem teljesen felesleges TB és Alaris a jelenlegi állapotában, mivel inkább negatív hogy van 2 szerver teljesen üresen mint, hogy pozitívum lenne. 3. Szerverek típusának módosítása: Legyen csak 3+1 Mopos szerver, amik a következő módon legyen felosztva: Tauri: 1x szorzó "blizzlike". Evermoon: 2x szorzó PvE és "Nemzetközi". WoD: instant 90 PvP szerver. PTR: ami eddig is volt. Ezen felül legyen 1 talán 2 Wotlk szerver amik a következők: "Reborn": friss LK szerver akár pár szoros szorzóval, ahogy a community szeretné BB: talán nosztalgia miatt megmaradhat, de sztem senkit nem hat meg ha vége lenne. 4. WoD megváltoztatása: Dolgok amiket meg kéne ejteni: Beszélni a WoD-os guildekkel, hogy akarnak-e maradni vagy ki kell dolgozni valami migrációs megoldást. Proff vendorok és trainerek teljes megreformálása, hogy ne kelljen a fél várost átszaladgálni a trainelésért és az alapért. -> egyszerűbb lenne egyszerű addolós módszer szerintem. Fix 1 kezdőhely ahol megtalálható minden vendor és a többi... (akár 2 is lehet, hogy egy hordás, egy allis csak egyszerűbb lenne egy helyre gyűjteni az összes playert) így kevésbé lenne kihalt érzet a szerver még akkor is ha csak 50 player lenne egy időben online. Miért lenne ez jó? Sokkalta több pvp playert tudna bevonzani a szerver és ez által talán sikerülne valamennyire életet lehelni újra a pvpbe. 5. Lehetséges WoD migráció: Előnyök: Kapna tauri és evermoon-os egy kis vérfrissítést az által, hogy "új" pve playerek kerülne be a szerverrekre ezzel több guild életét is megsegítve. Több wodos guild-nek is megnyílna a lehetőség, hogy feltöltsék a player base-üket ezzel megmentve saját guildjüket. (Nem csak 10 player lenne raidre.) Várhatóan több veterán wodos player is újra elkezdene játszani, mivel újra lenne kivel. Észre vennék azt a playerek, hogy a TT törődik velük és nem hagyja, hogy a több éves munkájuk a kukába landoljon csak azért mert elnéptelenedett a szerver, amin játszottak. (lényegében az előző pont.) Talán megnőne a gold értéke ezzel nagyobb esély lenne a teamnek a bevételre. Hátrányok: Pár tauris player "lázadna" ellene, ha nem lenne kellően fair/szigorú a migráció feltételei Ezeken felül annyi ötletem lenne még, hogy nem kell kötelezőnek lennie, így ha a WODOS community és a TT úgy dönt, hogy kell migráció, akkor se legyen muszáj szervert váltani, ezzel megőrizve azokat a playereket is akik nem szeretnének jövőbeli több guild tagért, minimális időt szánni arra, hogy legyen havi 20k goldja mindenre. 6. Hirdetés mindenhol is A fő probléma itt, hogy nincs tauris ember aki ezzel a résszel foglalkozna, szóval keresni kéne valakit aki: Facebook oldalt vezet, random giveaway-ek meg játékok. Twitter oldalt vezet. Figyeli a Community "hangulatát" és ezt közvetíti a fejlesztők felé. Dev naplót és hasonló dolgokat ír. 7. Jelenlegi PvE playerekkel való foglalkozás: Erre a szövegre kattintva megtalálod, hogy mire is gondolok. Jelenleg ennyi ötletem van. Kérlek ha te is hasonló player vagy mint én, aki szeretne még taurin játszani és nem szeretné, hogy rövidesen elnéptelenedjen akkor oszd meg itt véleményedet és próbálj segíteni te is a szerveren. Megkérek mindenkit, hogy lehetőleg normális módon próbáljuk megbeszélni a dolgokat, a másik véleményét tiszteletben tartva. Elnézést a helyesírási és fogalmazási hibákért, javítva lesznek majd folyamatosan.
  17. 6 points
    Egyszerűbb lett volna a kvízt berakni. De IRC-en @Higi elismerte, hogy hibázott, majd elmondta, hogy jövőre valszeg a kvíz lesz. Erre Aithne azt írta, hogy "ezután a hiszti után" ő bizony jövőre senkinek nem adna semmit. Hát ugye.. a cinizmus és minden lében két kanál ismét előtört.. Ha az hiszti, hogy az emberek elkeseredettségüknek adnak okot azzal kapcsolatban, hogy a karácsonyi kincskeresős játékról vagy nem tudtak semmit, vagy lekéstek róla, hát legyen. Biztos fair a cucc úgy, hogy tart max 1,5 óráig, és csak korlátozott számban (+ ugye korlátozott ideig) lehet nyerni. A honlapfejlesztés/ráncfelvarráshoz szerintem jó dolog lenne, ha az ilyen eventeket nem a hírek közé raknátok, hanem egy gomb bassza ki az ember szemét, hogy "Karácsonyi Kincskeresés" vagy a fasztudja, mert nem hiszem, hogy aki felmegy a tauriwow.com-ra, az egyből a híreket nézi. Főleg úgy nem, hogy az oldalon a legalsó hír volt ez az event. A kezdeményezés jó, a kivitelezést kell finomítani.. mondjuk hogy Taurin ne lehessen 300k goldot bugolni vele. ja és Make Tauri Great Again, Free TT, bann aithne ty
  18. 6 points
  19. 6 points
    Shut the fuck up, idiots.
  20. 6 points
    1. Keszekusza honlap: kérdezd Christ... én nem szólok bele. Hogy blizz ne tudjon belénk kötni (ahogy már párszor megpróbálták) szükség van a regisztrációra. Egyenlőre. 2. Szerverek száma: nem számít semmit az a 2 szerver, és mint opció létezik... 3. Szerverek típusának módosítása: WoD-ról beszéltünk Chrissel, az instan 90 PvP irányvonal körvonalazódott... még korai bármit kijelenteni 4-5: Ebben én nem vagyok annyira kompetens... Ezt még meg kell rágni... 6. Hirdetés mindenhol is: Dev naplót rábíztam valakire... hát nos... nem készül egy éve... A közösségi oldal lehet jó 5let, illetve a GiveAway is vonzó. A community managelés az mindig sarkos téma... Egyesek szerint akkor jó a moderátor, ha vannak ellenségei, mások másként látják. Én objektíven úgy látom hogy nincs olyan ember, akit mindenki elfogadna, pláne hogy ha még játékos is. Viszont valóban kéne 1 csatorna, aki ki tudja tépni belőlünk az információt, amit meg kéne veletek osztani. 7. A probléma mindig a létszám... A megoldás is az lenne... Hirdetés holnap kerül fel egy helyre. A többi promo 5let jónak tűnik. Így hajnalban ennyit tudok mondani gyorsan.
  21. 6 points
    Mondjuk igen, a szerverre az egyik legkárosabb dolog szerintem már jó ideje Aithne, még fórumon hagyján, pedig itt is sokszor bődületes baromságokat ír, mint pl. fentebb, de a bugtrackeres ténykedése az igazi katasztrófa. Mintapéldája annak, mikor a szorgalom és a lelkesség egy óriási adag hozzá nem értéssel társul.
  22. 6 points
    Semmi csituról nincs szó. Készülnek szépen a dolgok. Az se tesz jót a PvP-nek, hogy a szolgáltató által használt telekom GW-t szarrá ddosolják (nem minket), ezért a rajta áthaladó kapcsolatok többsége megszakad, ezért van esténként, hogy leszakadnak csak a telekomosok és pár külföldi. Amit biztosan fixelek/implementálok a következő pár napban: - ha kiesel arénából, akkor vissza lehessen menni - cross realm arena lfg channel (minden szerverről be lehet joinolni a channelre.) - megpróbálom megoldani, hogy progressive MMR legyen - a negatív pontszámhoz is berakom az mmr-hez való viszonyítást (eddig nem volt bent)
  23. 6 points
    Hogyan lehetne megmenteni wodot part 600: Mivel jelenleg minden playerre szükség van, mint egy falat kenyérre, így több értelmét látnám annak, ha jelenleg maximum 3+1 szerver futna. Hogy miért is? Minél jobban szét lesz szedve a "kevésnek" mondható player bázis annál jobban fog kihaltnak tűnni az egész. Pontosan arra gondoltam, hogy lenne 3+1 szerver: Tauri, mint 1x blizzlike amolyan "fő" szerver. Evermoon, mint 2x nemzetközi szerver, azonban megoldani, hogy elérhető legyen a 1x szorzó is. WoD, mint PvP realm, instant 90-el pvp kezdő gearrel. PTR Mit kéne ehhez megcsinálni? Wodot teljesen reworkölni: új normális vendorok, teljesen új proff leveling, instant 90, honoros kezdő gear. Feltételek mellett engedélyezni a taurira való transfert az olyan karaktereknek amikben több év munkája van, természetesen úgy, hogy minden a régi szerver adottságaiból meglevő bónusztól meg kell válnia a karakterenek. Természetesen nem lenne kötelező! Pontosan ezekre gondolok itt: Proffok törlése vagy régebbi kieghez tartozó max pontra csökkentése (600-ról 450-re pl) Minden Mountot elvenni ami a régi "mount vendorból" származik. Természetesen minimális golddal mehetne csak át (~10k) vagy teljesen üresen. Realm first acsik törlése teljesen felesleges, mivel jelenleg is megkapja a title-t, ha jár hozzá az account wide dolgok miatt. Arról nem beszélve, hogy ugyan az a körülmény volt adott hozzá mint tórin vagy rebornon anno. Repuk, hát ez a rész az ami engem aztán teljesen hidegen hagy, hogy megvan-e a sporeggar repu vagy sincs, majd valami okos kitalálja, ha izgatja. Mivel minden transmog, jelenlegi vagy régebbi loot azonos százalékkal esik így ezzel se kell foglalkozni csak akkor ha még nem soulos. és ugye az 1 milliós kérdés, hogy mégis miért lenne ez jó nektek? Hát csupán azért, mert így több játékos érezné azt, hogy a szerver amin elbaszta ideje egy részét gondol arra, hogy mennyi energiát fektetett bele abba a karakterbe és szeretné, ha még tovább játszana. Ha több törődést mutattok a játékosok felé sokkal több esély lesz arra, hogy taurin fog játszani. Nagyon egyszerű példát tudok erre mondani, ha neked lenne egy karaktered wodon amibe több évet öltél akkor újra kezdenéd ezt az egészet taurin vagy inkább akkor már eredetin? Nem hiszem, hogy sok olyan ember lenne aki azt mondaná, hogy akkor megyek taurira hátha találok ott olyan embert akivel tudok játszani és jól érezni magam. Hiába account wide a legtöbb dolog nem lesz ugyan az a karakter soha és szerintem sokan inkább abba hagyják, mert nem akarnak mindent előröl kezdeni vagy a kb 0-ról (tauri) vagy a teljes 0-ról(eredeti). Arról nem beszélve, hogy mivel jelenleg a fiatalok körében nem annyira népszerű játék a wow, így meg kéne ragadni azt, hogy még visszajárjanak az "öreg" playerek akár nosztalgia szinten játszogatni. Ja és ugye nem beszéltünk még arról sem, hogy mennyit számítana taurinak is egy kis vér frissítés, elég megnézni a topic elejét, hogy mennyi "sikeres" guild van és a topic vége felé mennyi guild hagyta abba, mert nincs utánpótlás. Személyes véleményem az egészről: Ha most nem lesz kezdve woddal megint semmi(catában már nem egyszer próbáltam szólni, hogy rohamosan fogyunk és csinálni kéne valamit) akkor nem hiszem hogy ki fogja bírni legion-ig, mivel mint előttem is leírta a jelenleg aktívan wodon játszó player, hogy hiába vannak a szerveren 100-200-an semmit nem jelent mivel nincs ember akivel tudnál raidelni. Arról nem beszélve, hogy szerintem teljesen hülye hozzáállás kimondani azt, hogy nem lesz wod merge és kész. Szóval röviden tömören annyi lenne a megoldás szerintem, hogy adjuk meg a lehetőséget a wodos rétegnek az egyesülésnek normális keretek között, úgy hogy nem kötelezzük őket erre. Ha van olyan rész ami nem lenne egyértelmű, hogy mire gondoltam akkor majd válaszolok a kérdésre. @Chris @Higi @Lightguard Légyszíves gondoljátok át, ne csak egy olyan választ kapjak, hogy már el van döntve kész.
  24. 6 points
    How to hirdesd az big wow szervered: reklám, reklám, reklám megkeresni a wowos privát szerveren vergődő youtube-ereket -> nem egy ilyen volt már valami 2018-as változata, a toplistás oldalaknak reklám video formájában ne kelljen account, hogy megnézd az oldalt legyen kő egyszerű a csatlakozás a szerverre -> 80-as betű mérettel HOW TO PLAY gomb aktív facebook twitter fiók :s meg még jó pár mindenen kéne változtatni ahhoz hogy egyre több embert jöjjön a szerverre, nem annyira működik a szájhagyomány útján terjedő dolog már
  25. 6 points
    +++Muzykanci z Gruzji Evermoon Horde Lei Shen 10HC 09.16.2018 #10 week
×