Ugrás a tartalomra

Toplista


Kedvelt tartalom

A legnépszerűbb tartalom megjelenítése 2018-09-18 óta az egész fórumon

  1. 6 pont
    Hey! Hűh hát sok minden történt itt míg nem voltam a nyáron meló miatt. Amint látom már hír beérkezett tényleg nem folytatjuk a Tauris "progresst". Hogy minden félreértést elkerüljünk nem amiatt jutottam/jutottunk erre mert annyira bugos szar lenne a szerver. Fenntartom mai napig azt az álláspontom, hogy a Tauri az egyik legjobb scriptelt privát szerver, de sajnos nincs meg a kapacitásuk hozzá (mint ahogy azt Chris már jó párszor elmondta), hogy megfelelő sebességgel javítsanak és fejlesszenek. Az az álláspontom, hogy nagyon jó volt itt játszani míg tizenévesek voltunk és nem volt pénzünk eredetire, de mivel mindenki dolgozó felnőtt azt a havi 3-4 ezer forintot sokkal rosszabb helyre is el lehet költeni. Továbbá hozzátenném, hogy én még mai napig a társaság miatt szeretek játszani és mivel jó páran ott voltak már eredetin és eszük ágában sem volt visszatérni Taurira nem volt nehéz a döntés, hogy mit kell tenni. 2 nappal azután, hogy eldöntöttük beindítjuk a klánt Ragnán már 20+ fővel állunk (ez az amit jelenlegi játékosbázis melett minőségi playerekkel nem lehet taurin megcsinálni sajnos) és hamarosan tudunk rendesen setupot is összerakni és raidelni HC-n (ha úgy alakul a dolog akkor heti 2-3 raidnappal mythicen is ha emglesz a gearje a csapatnak). Sok sikert kívánok mindenkinek a folytatáshoz. Sajnos nem hiszem, hogy valaha a magyar játékosbázis lesz még akkora a Taurin, hogy több klán legyen versenyben egy-egy RF-ért, de az Evermoon még akár sokra is viheti! Ha esetleg valaki szívesen csatlakozni szeretne hozzánk Ragnán megtalál a klánnév adott! Üdv, Plausz U.I: Grat mindenkinek a killekhez
  2. 5 pont
    Elöljáróban leszögezném, ritkán olvasok fórumot, és hozzászólást is talán most írok harmadjára valahova - viszont szeretnék en bloc az egész vitára reagálni. Nem most kezdtem Taurin, WotLK kezdete óta (kisebb vagy nagyobb kihagyásokkal), de viszonylag folyamatosan játszottam a szerveren, ennyi rálátásom van csak játékosként. Ezt nem Asgaard apológiájának szánom, és bármennyire is nem értek vele egyet sok dologban, sajnos az itt leírtak jó részében maximálisan igaza van. 1. A fejlesztők hozzáállása annyira maximálisan érthetetlen számomra, hogy néha már egy akkád szöveget is egyszerűbb lenne megérteni. Ők maguk is látják, hogy a játékosszám csökken, méghozzá konstans és drasztikus mértékben. Ennek ellenére siettetik az újabb és újabb kiegészítőket, ami -valljuk be- a minőség rovására megy. Nyilvánvalóan abban reménykednek, hogy így újabb játékosokat csábít vissza az új tartalom. Ez ideig-óráig így is van, valóban jönnek vissza páran, esetleg új játékosok is megjelenhetnek. De meg lehet nézni, hogy ez hová vezetett, mennyien maradtak itt a ToT release hype után? Még a meglévő progress guildek is leléptek. 2. Lehet azt mondani, hogy minden fontos dolog azonnal javítva lett, de ez hazugság. Gondoljunk csak abba bele, mennyi idő kellett az 5.2-es trinketek javításához / normális implementáláshoz. Lásd a két teljes oldalnyi nyitott hibajegyet ToT kategóriában. 3. A prioritások. Értem én, hogy reménykedünk abban, hogy SoO-val itt megugrik a játékosszám, mint nagyanyám vérnyomása, ha politikust lát a tévében, és akkor majd dőlni fog a zsé a kreditekből, de... Be kéne látni, hogy ez eddig sem működött. Elcseszett nagy blizzlike szervernek van hirdetve a dolog, közben könyörgöm, MSV és HoF bugja sem lettek még kijavítva, amik már több mint egy éve itt rohadnak. Azzal támasztjátok alá a csúszó fejlesztéseket, hogy minőségi tartalmat akartok berakni. Bekerülés után 4 héttel telibe van tojva az adott raid, és fókuszáltok a következő kiegészítőre, a (csalfának bizonyuló) haszon reményében. Hol a minőség, hol a játékosok tisztelete? 11 nyitott HoF hibajegy, 5 nyitott MSV hibajegy... 4. Bort isztok, de vizet prédikáltok. Elvárjátok a játékosoktól, hogy teszteljenek, hibajegyeket írjanak, majd van képetek azt mondani, hogy "nincs minőségi hibajegy", "csúnya, gonosz, buta playerek meg sem tudnak nyitni egy rendes hibajegyet", "nincs elég infó". Számtalan ilyen példa van, de hadd hozzam csak a magam példáját. (Nem, nem a sértettség beszél belőlem, hogy nem lettek javítva, szimplán csak egy szolid példa.) IoT remek példa arra, hogy a játékosok nem kevés időt beleölve elmennek és tesztelnek, minőségi, érthető és reprodukálható hibajegyeket nyitnak (esetemben talán kettő volt téves a közel hatvanból), különböző súlyosságban, és nem történik semmi. Mocskosul megérte időt fektetni a tesztelésbe. Ordas nagy hazugság azt állítani, hogy "ami normálisan tesztelve van, azt fixeljük is." Könyörgöm, Chrisnek nem sikerült kijavítania hónapok óta a For the Wardot, amikor játékosokat kért meg, hogy keressenek utána, megtettem, és semmi. És ezek után mondjátok azt, hogy a játékosokban van a hiba? Ha kicsit vennétek a fáradtságot arra, hogy a kiadott munkátokra figyeljetek is, talán olyan lenne a tartós végeredmény, ami elnyerné a játékosok tetszését is. @Lightguard - Ha már prioritásoknál tartunk: javítva vannak az esztétikai class bugok (worgen szőrszín!44!4!), de a fejlődést befolyásoló class bugok hónapok óta nincsenek javítva. Nem, nem igényelne further research-et a téma, oda vannak írva a dolgok feketén és fehéren. @Higi - Végigolvastam a tirádádat. Még igazat is adnék neked, ha nem lenne a fenti jelenség. Értem én, hogy fejlesztőhiány van, de akkor talán nem olyan contenteket kellene siettetni várható haszon reményében, amihez komplex tudás, programozás és rengeteg idő szükséges, hanem minőségi tartalommá kellene "varázsolni" a meglévő, középszerű tartalmat. Csak kicsit körül kellene nézni bugtrackeren, és nem abban a rózsaszín ködben élni, hogy ez is minor, az is minor, ah, minden kóser, na, scripteljük azt a SoO-t. @Chris - Ha a fentiek fényében adsz nekem egy racionális magyarázatot arra, hogy miért nem a hiányzó tartalmak, vagy a súlyos bugok vannak javítva, és miért Battle Server van scriptelve, akkor megkövezem magam. Természetesen az, hogy kell a píííízike a jövendőbeli játékosoktól, nem egy adekvát válasz. 5. A kommunikáció. Mint említettem, fogalmam nincs, mi van itt fórumon, ki kit utál, ki él vissza a hatalmával, IRC-n nagyon ritkán vagyok fent, discordon abszolút nem. Így tehát marad a BT és a Changelog. Ha a fejlesztők vennék a fáradtságot, hogy az odaírt kommentárokra néha válaszoljanak is, akár csak annyit, hogy "nincs elfelejtve", "x miatt most nem tudjuk megvalósítani, de keressük a megoldást", jelentősen növelné azoknak a megelégedését, akik veszik a fáradtságot és normális bugreportot nyitnak. És ebben talán Lightguard az egyetlen, aki kivételt képez, és szokott írni/válaszolni. A többi fejlesztővel kapcsolatot tartani nehezebb, mint nagyanyámmal, aki pedig 5 éve halott. Vagy az a mentalitás, hogy nem állnak szóba a plebs-sel, mert ŐK jobban tudják, hiszen mégiscsak devek, for God's sake, mi nem láthatjuk át a fejlesztések komplexitását, vagy egyszerűen basznak válaszolni. Aithne személye (akármennyire is ambivalens számomra, mint jelenség) vitathatatlanul hasznos, amikor éppen nem önkényesen (orbitális marhaságokkal) zár valid hibajegyeket, vagy éppen nem akkora arccal beszél, mintha a rák ellenszerét találta volna fel, mivel kb. ő ad egyedül érdemi tájékoztatást a dolog állásáról. Röviden és tömören ennyi, el lehet küldeni anyámba, de attól még be kellene látni az arrogancia és ignorancia álarca mögül, hogy amerre a Tauri halad, az nem jó - és esetleg változtatni a prioritásokon.
  3. 4 pont
  4. 3 pont
    Megkérdeztük vajon, hogy ti ugyan mit tennétek hogy duzzadjon a player létszám? - Chris is feltette a kérdést, és én is hogy ti mit javasolnátok hogy ezt a probléma megoldódjon. Megakarjátok ölni Taurit teljesen vagy nem? - Nem szeretnénk Taurit megölni, ezért a WoD mint full egyedül a saját lábán álló patchként nem lesz jelen. Idővel bekerül mögé a content, de ha végig gondoljuk, hogy meddig tart a WoD content. Felfejlődsz 100-ra, malmozol a garrisonban, repuzol, malmozol, repuzol malmozol. Húha kéne raid is, de a akkor meg kell írni a raideket. Malmozás, malmozás malmozás, - pár száz player mert nincs valós content a kieg mögött. Néha feljössz végigkattolni a garrisont de aztán ennyi. Ez volt eredetin. Miért lenne más egy privát szerveren? Én nemtom, hogy Chris mit írt, de nem igazán tudom, hogy ez e a helyzet. Az igényekről meg annyit. Hogy minket spec. egyáltalán nem érdekel, hogy milyen nyelven íródik 1 bugreport. Már leírtam. Dátum szerint csökkenőbe rendezem a reportokat, és haladok lefele. Ha van átfedés, akkor lezárom azt amiben kevesebb bug van jelentve duplicate-el. Igazából semmi priorizálás nincs részünkről. Mert amikor az Overcharge-ot átírtam olyanra amilyen, akkor elegem volt már a sírásból, és nem érveltem az igazam mellett. Meguntam harcolni. Felesleges. Csinálhatok akármit, csak sarat kapok. Most már nem érdekel. Olyan lesz amilyennek lennie kell. És nem fog senkinek az egyéni véleménye érdekelni. Ha nincs elég proof el fogom dobni a francba a reportot. Azzal is azt kellett volna tennem. Tudtam nagyon jól, hogy RNG faktor hogy bejön az ugrás offon. Én nem tudtam reprodukálni sosem, és tudom is hogy miért nem. De minek magyarázzam el, ha talál 1 videót valaki róla, és arra hivatkozik. Tehát, megegyeztünk abban, hogy visszanézek a régi contentre és mindent raidet átnézek, mert szerves részét képzik a játéknak. És jó lenne ha nem lenne elhanyagolva - ezzel egyet is értek. Ezáltal minden hiba, amit látok a legjobb tudásom szerint javítom. Amint elfogy, folytatom SoO-t.
  5. 3 pont
  6. 3 pont
    Érdekes olvasni egyébként mennyire egy kalap alá vesztek mindenkit, nem mintha nem értenék nagyjából egyet Higi egyébként retek hosszú ömlengésével, engem pl. az is pont k*****a hidegen hagyna ha a pápa nyitna bugreportot latinul imákkal körítve, erre egyébként Aithne a legjobb példa, neki már sikerült reklamálnom valamit a saját reportjáról. Ja és egyébként Chris már akart tegnap restartolni de megkértem, hogy egyelőre ne tegye mert előbb valakivel (lehetőleg player vagy ahhoz közelebb álló) ki szeretném teszteltetni a pet mozgással kapcsolatos módosításokat (ami ma végül enélkül került be és kellett is még egy restart). Igazából a reportok javításának nincs valós sorrendje, többnyire azon áll vagy bukik a dolog hogy egyáltalán tudom-e reprodukálni ha nem akkor találok-e valami logikus magyarázatot rá, ha pedig ez sem jön össze és senki nem tud valamit mondani ami előrébb visz, akkor várunk amíg nem lesz valami ötletem a dologra. A másik véglet pedig az amikor a report kommentekkel van telesz**va, amik jól láthatóan arról szólnak, hogy nem tudjuk eldönteni, hogy egyáltalán bugról van-e szó vagy sem, illetve hogyan működik. Ilyenkor utánanézek én is, aztán vagy találok valamit aminek elég súlya van, hogy legalábbis számomra eldöntse vagy nem, akkor meg hagyom ahol van mert lehet találok másik reportot amivel többre jutok, de ha mégsem is találok mit csinálni, nem feltétlen bug reportot, sőt nem feltétlen olyan dolgot amiből a playerek látnak bármit valaha, hanem mondjuk a fejlesztést segíti stb... (btw. mindenki csinál ilyeneket, ilyenkor szokott jönni az ebben a topicban is említett "hurrdurr nem csinál l*f*szt se) Ja, igen, akad még egy eset, amikor tudom, hogy mi a probléma és azt is tudom, hogy kb. hol kell keresni az okát, de a debug annyi idő és kínlódás, hogy amennyiben nem egy létfontosságúnak nevezhető probléma inkább keresek kisebb gyorsabb problémákat, illetve megvárom míg már kevésbé szaporodnak a problémák és utána cseszek el rá napokat. (lásd mint mostanában, nem történnek olyan változások amik újabb problémákat eredményezhetnének, egyelőre a spell javítások is úgy tűnik nem produkálnak több mellékhatást (ez egyébként sokszor a végeláthatatlan összefüggéstenger miatt előre nem kiszámolható) ) A pet mozgás például egy ilyen eset volt, meg a df javítások is anno, azon is lenne még mit debugolni de most ez került sorra.
  7. 3 pont
    Mégpedig? Mire gondolsz? Arra, hogy rábólintanak 1 boss-ra majd utána anyázás jön hogy minden szar, és a nap se jön fel többet? Nekem személy szerint már elegem van abból, hogy vagy jönnek az emberek tesztelni és amit jelentenek azt ki is javítjuk, de aztán bekerül élesre, és jön az anyázás, hogy miért kellett berakni ilyen bugosan. Az insták minősége nem csak tőlünk függ... annyira fontos nekünk, hogy jól működjön valami, mint nektek. Azt is érteni kell, hogy haladnunk is kell a contenttel, nem ülhetünk egy dolgon hónapokat. Ha probléma van valamivel, akkor viszont nem tippelgetni kell, sok esetben a bugreportok minősége sem meríti ki a kielégítőt. Hiányos, vagy hibás feltételeszésre alapoz. Olyannal is találkozok, hogy már mióta szar valami, és 1 jó report nincs róla ami alapján el lehet indulni, hogy mi a probléma forrása. Sok esetben mi nem is tudunk dolgokat reprodukálni, de könnyű azt mondani hogy minden sz@r. Az olyan embereknek, akik elégedetlenkednek, néha látniuk kéne a dolgok másik oldalát is. Spec. odaültetném Asgaardot a kód mellé, elmondanám mi mit csinál, és akkor találd meg hogy mi okozza a problémát. Sha of Fear pet probléma is egy nagyon érdekes eset volt. Át lett írva, most más problémája lett ebből kifolyólag ( remélhetőleg már nem áll fenn). Túlságosan el vagytok kényesztetve, ez az igazság. Már olyan precizitást vártok el tőlünk, amit a játék eredeti fejlesztő sem lennének képesek produkálni. Nem hiszem hogy értitek mennyire nem egyszerű feladat a reverse engineering. Az hogy ki kell találni hogy milyen gondolatmenet alapján valósított meg dolgokat blizz. Másrészt, a bossok 90%-a egyedi, és haxx-ra épül. Számos példát fel lehetne sorolni, ami alapján a boss működése teljesen ellentmond az általános működésnek, így minden boss teljesen egyedi, és ezért sajátos megoldásokat igényel. És erre jönnek az emberek, hogy sz@runk bele a dolgokba. Én spec Asgaard reportjait azonnal javítottam, amikor írt, és ezt normális hangvételben tette - mivel egész igényes reportokat volt képes produkálni - , de amint jön a személyeskedés, és a további finom dolgok - az ember ugye nem könnyen vetkőzi le a saját személyiségét - az embernek az élet és munkakedvét képes teljesen lerombolni. Tisztán emlékszem, hogy ToT PTR-en jelentett Asgaard bugokat szinte azonnal fixeltem, és még közölte is sok alatt hogy több hibát nem talált. Utána mikor bekerült élesre, akkor jöttek az olyan reportok, hogy ez hulladék, ez szar - nem bugos, és nézd meg, SZAR!. Mondom oké, de ezt miért nem jelentetted előbb. Hát mert csak ő tesztelt egyedül, és ne várjuk, hogy minden bugot megtaláljon. Akkor ti hogy várhatjátok el tőlünk azt, hogy kijavítsuk azt, amit nehéz reprodukálni, vagy még az okát sem tudjuk meghatározni, és mennyi kedvünk legyen egyáltalán olyan reportokra akár rá is nézni, ami úgy kezdődik, hogy Javítsd már ki b+ és társai. Arra senki sem gondol, hogy hány ember csinálja többször annyi ember munkáját itt a Taurinál. Tényleg ezek után, az ember fejlesszen akármit is olyan embereknek, akik kb a hála, vagy a köszönet semmi jelét nem mutatják. Nem tudom ki, hogy reagálna, ha akármit is csinál csak negatív visszajelzést kapna, és sz*rba se néznék a munkáját. Spec én itt tartok. TL;DR: Nem fogok ugrani azokra a reportokra, amik olyan emberektől származnak, akik nem képesek normális hozzáállást tanúsítani, és folyamatosan negatív színben tüntetnek fel minket. Amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten
  8. 3 pont
  9. 3 pont
  10. 3 pont
    Updated for random enchant bracers ! simulationcraft.rar
  11. 2 pont
    kit kérdeznek meg? a maradék 15 shrineban afkoló casual egyikét? #theserverisnotdeadjustsleeping
  12. 2 pont
    Ne foglalkozz Mónival @Leave. Már helyretettem, mert nincs fék a száján. De ettől függetlenül szerintem próbáljuk megőrizni a hidegvérünket mindannyian, és figyeljünk oda a kijelentéseinkre Köszönöm
  13. 2 pont
    Sziasztok. Körülbelül nekem is 10 éves az acocuntom, bc eleje toltam aktívan-kihagyásokkal együtt persze. Őszintén szólva, a mostani szerver állapot nyerte el leginkább a tetszésemet. ÉS bizony van mihhez viszonyítani. wotlk eredetin is op volt, itt pedig a magas playerszám meg is dobta. Javaráészt a pvp ami érdekel, és pár hónapja jöttem vissza eredetiről, az arra fordított összeget ide invesztáltam be, mert egyszerűen ' baszó ' lett a weboldal, forum és bugjelentés is, és a pvp is kifejezetten tetszik. Az évek alatt sok negatív kritikát kaptatok tőlem, 99%-ban még a régi forumon pvp-vel kapcsolatosan. Ez teljes mértékben megfordult. Minőségi munkát látok, a szerver állapota számomra meglepően jó. Csak gratulálni tudok, és megköszönni a munkátokat, így tíz éves távlatból is és több ezer played hour után is. GG
  14. 2 pont
    Az áll a legtávolabb tőlünk... Komolyan sose volt ilyen hozzáállásunk, csak a háttérben néha komolyabb problémák várnak megoldásra, mint amiről ti tudtok. Az jön. És Chris úgy kezdte a héten, hogy tudom hogy eled van belőle, de nézz rá ToT-ra. Most mivel kicsit besokalltam mindenből, szerintem akkor ígéretet teszek arra, hogy végignyálazom a raideket, és mindent helyre próbálok tenni, így talán visszazökkenek kicsit. Vállalom, valóban, ahogy haladunk a contenttel, egyre inkább merülnek feledésbe ezek a dolgok fejlesztői szemmel, mert nekünk előre kell gondolkodnunk. De az elkövetkező munkanapokban igyekszem kitakarítani a hibákat az érintett raidekből.
  15. 2 pont
  16. 2 pont
  17. 2 pont
    Mivel nem volt más report. *taps* Meglepő, hogy akkor tűnik fel a restart hiány amikor van valami fix ami érinti az adott playert. De amúgy igazad van, mióta lement a raid mert 10 hét után sikerült üthetővé tennetek nem követtem a restartokat (bár ahogy visszanéztem fixek se voltak amik miatt kellett volna ). Arról nem is beszélve, hogy megint csak akkor vagytok képesek bármire is reagálni ha flame van. Ha Avaren nem említi meg a restartot és nincs belőle sírás akkor vajon toltatok volna ma magatoktól restartot vagy megvártátok volna míg ircen/discordon kéri valaki?
  18. 2 pont
    A reportjai lettek leggyorsabban lezárva.. de javítva már másé lett LUL az igazság fájdalmas dolog, ugye. Bannoljátok csak asgaardot, majd megunják ők is azt, hogy nektek hiába beszél az ember és fixelhettek majd 300 külföldinek blizzlike szervert.. a legnagyobb probléma még a hozzáállásotokon kívül az, hogy SEMMIT nem tesztek évek óta a drasztikusan csökkenő playerszám ellen. Ja és pls aithnet rakjátok ki a TT-ből.
  19. 2 pont
    Azt nem értem miért nem vagy képes beismerni, hogy ők vannak priorizálva. Majd megunják ők is, hogy minden szarnak nekik kell utána nézni.
  20. 2 pont
    Kikapcsolják a 25öst aztán a 10est végül az áramot is szép lassan.
  21. 2 pont
    Ne használj tauri-tól származó klienst, nekem és pár ismerősömnek ez megoldotta a folyamatos wowerrorozást. És igen 64 bites oprendszer tud futtatni 64 és 32 bites programokat is, a 32 es nemtud 64-est. illetve kb 10 éve nem érdemes 32 bites oprendszert telepíteni semmire ami átlagfelhasználásra készült.
  22. 2 pont
    Én már kaptam meg, hogy dodgeolok. De kérdés, hogy ki nem csinálta még? Ha teszem azt 3x-4x elver egymás után ugyan az a team úgy, hogy nem sok esély van, nincs az a hülye, aki bejoinol ötödjére is. Legalábbis akinek számít a rating. Ritkán van az ember free-rate osztós kedvében, no nemmég visszaverekedni magát oda ahol volt. Mivel van lehetőség dodge-olásra (mivel ilyen kevesen játszák) ezért élned is kell vele, ha nem akarsz lemaradni. Lehet rossz időben játszom, de én kb ugyan azzal a 6-8 emberrel találkozom arénán, csak az altjaikkal. Tök unalmas, hogy minden egyes arénán arra kell várni, hogy legyen legalább 20% damp, hogy elkezdődjön a meccs. Baromi sok idő ratinget húzni így. Meg egyáltalán enemyt találni, úgyhogy nagyon bejövős az ötlet.
  23. 2 pont
  24. 1 pont
    Pont ugyan ez van player részről is. Én pontosan DS-ben untam rá arra, hogy 10 KOMPETENS ember idejét rászánva próbáltunk volna segíteni, aztán annyit kaptunk, hogy le lett szarva a fejünk mert volt más aki tesztelt ikszde. Annyi szerencsém van az egészben, hogy Chrissel viszonylag jó kapcsolatot ápolok, így sikerül adott bugreportokat és restartokat megsiettetni.
  25. 1 pont
    Szerintem az, hogy Avaren megemlíti a restartot, az ircen kérésnek minősül, szóval még mindig nincs értelme annak, amit mondasz.
×